Ogłoszenie z dnia 2019-12-11
Ogłoszenie nr 510271197-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Kopernika: Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Kopernika, Krajowy numer identyfikacyjny 72301700000000,
ul. ul. Bolesława Chrobrego
9,
41-902
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-32 281 30 35, e-mail
wadowskister@gmail.com, faks
0-32 281 22 41.
Adres strony internetowej (url): http://www.spnr4.bytom.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu w roku 2020. Postępowanie i tym samym przedmiot zamówienia podzielone jest na 9 części: cz.1- dostawa mięsa i produktów mięsnych, cz.2- dostawa produktów mrożonych, cz.3-dostawa produktów mleczarskich i nabiału, cz.4-dostawa warzyw i owoców, cz.5-dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich, cz.6- dostawa artykułów różnych spożywczych, sypkich, drobnych i przypraw, cz.7- dostawa ryb i przetworów rybnych, cz.8- dostawa jaj, cz.9-dostawa produktów gotowych-garmażerka.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15800000-6, 15000000-2, 15131100-6, 15200000-0, 15500000-3, 15331170-9, 15810000-9, 03142500-3, 15894300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14113.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIĘSO WĘDLINY Klimek Piotr
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14819.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa produktów mrożonych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę, nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich i nabiału |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9240.18
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtowe Centrum Nabiału MILKO Włodzimierz Natkaniec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9702.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21830.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Waldemar Kamiński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22922.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę, nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa artykułów różnych spożywczych, sypkich, drobnych i przypraw |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę, nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę, nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa jaj |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2548.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtowe Centrum Nabiału MILKO Włodzimierz Natkaniec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2675.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa produktów gotowych- garmażerka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę, nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych wykorzystywanych w stołówkach szkolnych, są to zatem dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zaproszenie do składania ofert zostało skierowane do co najmniej pięciu wykonawców realizujących dostawy w każdym asortymencie objętym postępowaniem. W związku z tym spełnione są przesłanki zastosowania trybu zapytania o cenę przy zakupie artykułów żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 33 w Bytomiu
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Dostawa pomp spalinowych Zadanie 1: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego na przyczepie Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk motopomp pływających
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.