To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2019-12-12
Og³oszenie nr 510271611-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o.: Cykliczne dostawy materia³ów jednorazowego u¿ytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w ¦wiebodzinie Sp. z o. o.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 622360-N-2019
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000,
ul. ul. Zamkowa
1,
66-200
¦wiebodzin, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
68 4750601, e-mail
lco@loro.pl, faks
68 4750602.
Adres strony internetowej (url): www.loro.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Cykliczne dostawy materia³ów jednorazowego u¿ytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w ¦wiebodzinie Sp. z o. o.
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP.PN.17.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia s± cykliczne dostawy materia³ów jednorazowego u¿ytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w ¦wiebodzinie Sp. z o. o. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilo¶ci zawiera za³±cznik numer 5 - Formularz cenowy do niniejszej SIWZ. Okre¶lone w za³±czniku nr 5 do SIWZ ilo¶ci s± wielko¶ci± szacunkow±, uzale¿nion± od ilo¶ci przyjêtych pacjentów, posiadanych ¶rodków finansowych oraz tre¶ci wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przes³anek, okre¶lone w za³±czniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilo¶ci mog± ulec zmniejszeniu i mog± zostaæ zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Niniejsze zamówienie obejmuje 4 pakiety - wg za³±cznika nr 5 do SIWZ - formularz cenowy. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie okre¶laj± parametry techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w tej czê¶ci przedmiotu zamówienia o równowa¿nych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, u¿ytkowych i jako¶ciowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcê musi spe³niaæ warunki dopuszczenia do obrotu i do u¿ywania okre¶lone ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z pó¼n. zm.). 2. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowi±zany jest do: a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpo¶rednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej od poniedzia³ku do pi±tku wy³±cznie do godz. 08:00- 14:00. Towar pozostawiony poza aptek± uwa¿a siê za niedostarczony zgodnie z umow±. b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie mo¿e przekroczyæ 3 dni roboczych licz±c od dnia z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem, chyba ¿e w/w termin mija w dzieñ wolny od pracy wtedy zamówienie musi byæ zrealizowane w nastêpny dzieñ roboczy. Za dni robocze Zamawiaj±cy uwa¿a dni od poniedzia³ku do pi±tku. c) Wykonawca umo¿liwi równie¿ realizacjê zamówienia na cito w terminie 24 godzin licz±c od chwili z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem. d) ka¿dy dokument rozliczeniowy (faktura) musi zawieraæ nr umowy, której dotyczy. e) w przypadku wymogu odsy³ania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesy³ek (tj. za³±cza kopertê ze znaczkiem zwrotnym). 3. Wykaz dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami zamawiaj±cego: a) Oferowane wyroby musz± byæ dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cym prawem. Na t± okoliczno¶æ koniecznym jest z³o¿enie o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e oferowane przez niego wyroby s± dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa i posiadaj± aktualne ¶wiadectwa rejestracji, a ¶wiadectwa te zostan± udostêpnione na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy pkt. 4.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materia³y medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
61087.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawd¼ t± firmê:
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
66642.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1 Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w zakresie pakietu nr 2, poniewa¿ nie z³o¿ono ¿adnej oferty. |
|
CZÊ¦Æ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 |
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzieleniu zamówienia w zakresie Pakietu nr 3, poniewa¿ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwotê do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZÊ¦Æ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
86473.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
93391.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Zakup samochodu - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
- Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Powiatu ¦wiebodziñskiego w ramach "Cyberbezpieczny samorz±d
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych przeznaczonych do diagnostyki, drobnego sprzêtu medycznego i materia³ów u¿ywanych na bloku operacyjnym dla SPZZOZ w Sierpcu
- Dostawa ob³o¿eñ chirurgicznych, wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku z w³ókniny i folii
- Zakup wraz z dostaw± wyrobów medycznych dla Dzia³u Anestezjologii i Intensywnej Terapii ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa cewników balonowych do kontrapulsacji
- Sukcesywne dostawy sprzêtu i wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku - 33 czê¶ci
- Dostawa materia³ów medycznych 1 x u¿ytku (ig³y, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zg³êbniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.