To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-12
Ogłoszenie nr 510271867-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie: Usługi sprzątania pomieszczeń w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617901-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
21,
21-200
Parczew, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 542 314, e-mail
rdw.parczew@zdw.lublin.pl, faks
833 541 694.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl
Adres profilu nabywcy: zdw.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R5.ST.372.29.2019.rk
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: usługi sprzątania pomieszczeń w 2020 r. CPV : 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur - Usługi sprzątania biur. 2. Zakres zamówienia obejmuje: usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie przy ul. Wojska Polskiego 21 w 2020 r. o powierzchni użytkowej (klatka schodowa i I-sze piętro) - 250,0 m2. A. Czynności do wykonania w ramach zamówienia : 1. Codziennie: a) Utrzymanie w czystości schodów zewnętrznych. b) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem. c) Wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni podłóg i schodów wewnętrznych wykonanych z terakoty. d) Wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków. e) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach, szafkach, półkach, itp. powierzchniach. f) Mycie i dezynfekcja toalet. 2. Raz w tygodniu: a) Mycie glazury w łazience, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, odkurzanie ścian. 3. Raz w ciągu kwartału, w terminie uzgodnionym z Sekcją Ekonomiczno - Administracyjną mycie okien. B. Wymagania : 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości. 2. Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmiecie, itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt. 3. Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. 4. Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego w godzinach 15.00 - 20.00 . 5. Sprzęt, ubrania robocze pracowników Wykonawcy i środki czystości, Wykonawca będzie przechowywał w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający powierzy Wykonawcy klucze do pomieszczeń na czas obowiązywania umowy. 7. Każdorazowo po zakończeniu sprzątania Wykonawca zamknie wszelkie pomieszczenia, okna i drzwi wejściowe do budynku - zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (obiekt monitorowany). 8. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów i nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych. 3. Usługi zostaną wykonane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w OPZ, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMS Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Adaptacja budynku przy ul. Harcerskiej 8 w Parczewie na publiczne przedszkole z oddziałem żłobkowym.
- Rozbudowa i przebudowa sceny na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Parczewie.
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
- Świadczenie usług sprzątania
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Hufca Pracy w Białymstoku przy ul. Dąbrowskiego 24
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.