To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-12
Ogłoszenie nr 510272133-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: PRZEGLĄD KONSERWACYJNY I NAPRAWY SPRZĘTU CHŁODNICZEGO I GASTRONOMICZNEGO - sprawa 106/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624978-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEGLĄD KONSERWACYJNY I NAPRAWY SPRZĘTU CHŁODNICZEGO I GASTRONOMICZNEGO - sprawa 106/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):106/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd konserwacyjny i naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje stały przegląd konserwacyjny urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz dokonywanie napraw urządzeń i sprzętu gastronomicznego / chłodniczego: 1)Stały przegląd konserwacyjny urządzeń gastronomicznych i chłodniczych obejmujący: przegląd ogólny, sprawdzenie stanu technicznego; pomiary rezystencji izolacji i ciągłości przewodu zerowego do zasilania włącznie; czyszczenie i smarowanie pracujących części zawiasów; konserwację uszczelek; dokręcenie poluzowanych elementów i mocowań; uzupełnienie brakujących ilości płynów eksploatacyjnych i czynników chłodzących; wymianę lub czyszczenie filtrów, wymianę przerdzewiałych oraz drobnych elementów i uszczelek o wartości jednostkowej nie przekraczającej 20,00 zł; poprawienie mocowań kabli przełączy. Przegląd będzie miał miejsce w kuchniach i stołówkach, mebli ze stali nierdzewnej znajdujących się w stówkach wojskowych i magazynach służby żywnościowej 13 WOG oraz drobnego sprzętu AGD i sprzętu chłodniczego stanowiącego wyposażenie gabinetów służbowych jak również sprzętu etatowego znajdujących się w obiektach: a)13 WOG ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu; b)13 WOG ul. Jagiełły w Grudziądzu; c)13 WOG ul. Bema w Grudziądzu; d)13 WOG ul. Hallera w Grudziądzu; e)13 WOG ul. Dworcowa 1 w Grupie; f)Jednostki Wojskowej 3537 Brodnica; g)Jednostki Wojskowej 3136 Chełmno; h)Centrum Szkolenia Logistyki Grudziądz ul. Jagiełły, Bema i m. Grupa oraz Ośrodku Szkolenia Służb Materiałowych CSLog Grudziądz ul. Jagiełły, a także w pomieszczeniach służbowych: Komendanta 13 WOG przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu oraz Dowódców Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu Zamawiającego znajdujących się w: a)Jednostce Wojskowej 3537 Brodnica ul. Czwartaków 1 b)Jednostce Wojskowej 3136 Chełmno Al. 1 Maja 4 c)Centrum Szkolenia Logistyki Grudziądz ul. Jagiełły 6, Bema 2 i Grupa (gm.Dragacz ul. Koszarowa 2). Wykaz urządzeń i sprzętu chłodniczego oraz gastronomicznego, który podlega przeglądom konserwacyjnym zawarto w Załączniku nr 1 do umowy - część nr 1. 2) dokonywanie napraw urządzeń i sprzętu gastronomicznego / chłodniczego będącego na ewidencji Zamawiającego, w tym dokonywanie diagnostyki sprzętu na zgłoszenie konieczności naprawy, utrzymywanie zdolności osobowej i technicznej do przyjęcia zgłoszenia naprawy i przystąpienia do niej przez cały okres obowiązywania umowy w tym przez 7 dni kalendarzowych w tygodniu, naprawa sprzętu / urządzeń oraz jego poszczególnych podzespołów.3.Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej sprzętu / urządzeń gastronomicznych zgodnie z dokumentacją techniczną producenta danego sprzętu / urządzenia; 2)Wykonawca zobowiązany jest posiadać (dysponować) oprzyrządowaniem i wyposażeniem oraz personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną, który został przeszkolony i jest doświadczony przedmiocie zamówienia; 3)Przegląd i naprawy będą miały miejsce w siedzibie danego Użytkownika. W przypadku gdy naprawa nie będzie możliwa w siedzibie Użytkownika ze względu na jej charakter - realizacja usługi może odbywać się miejscu wskazanym przez Wykonawcę. W tym przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i odbioru sprzętu z/do siedziby Użytkownika we własnym zakresie i na swój koszt. 4)Wykonawca realizując usługi na terenie jednostek wojskowych jak powyżej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danych jednostek. 4.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.88.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu kempingowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PRZEGLĄD KONSERWACYJNY I NAPRAWY SPRZĘTU CHŁODNICZEGO I GASTRONOMICZNEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27492.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "KLIMADOM" Naprawa, montaż urządzeń chłodniczych i gastronomicznych, Piotr Krajewski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27492.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podstawę określenia wartości umowy na podstawie oferty najkorzystniejszej stanowi: cena za przeglądy konserwacyjne netto 27.492.00, brutto 27.492.00 zł. Cena za rbh napraw = 70,00 zł. Maksymalna kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na usługi przeglądów konserwacyjnych i napraw wynosi 100.00,00 zł brutto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wynajem i stała obsługa zespołu spalinowo-prądotwórczego do zasilania kontenerów sanitarnych- sprawa 31/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap II
- Wykonanie przeglądów serwisowych pomp próżni oraz zbiorników podciśnieniowych wraz z instalacjami przyłączeniowymi zlokalizowanych na terenie Regionalnego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego - znak sprawy: Z/24/PN/25
- Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta Grudziądza.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.