eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł (słowniejeden milion osiemset trzydzieści trzy tysiące dziewięćset sześć zł 78/100 ) na sfinansowanie zadania pn."Przebudowa drogi nr DP 3503S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510272582-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Gmina Rudnik: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł (słownie: jeden milion osiemset trzydzieści trzy tysiące dziewięćset sześć zł 78/100 ) na sfinansowanie zadania pn."Przebudowa drogi nr DP 3503S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619853-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rudnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625852300000, ul. ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 106 428, e-mail przetargi@gmina-rudnik.pl, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-rudnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł (słownie: jeden milion osiemset trzydzieści trzy tysiące dziewięćset sześć zł 78/100 ) na sfinansowanie zadania pn."Przebudowa drogi nr DP 3503S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł (słownie:jeden milion osiemset trzydzieści trzy tysiące dziewięćset sześć zł 78/100) na sfinansowanie zadania pn. "Przebudowa drogi nr DP 3503 S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej". 3.2 Podstawa udzielenia kredytu długoterminowego: Uchwała nr VIII/64/2019 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 czerwca 2019r. w sprawie zmiany uchwały nr VII/54/2019 z dnia 30 maja 2019r.w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadania "Przebudowa drogi nr DP 3503S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej". Uchwała Nr 4200/IV/124/2019 z dnia 22 sierpnia 2019 roku IV Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Gminę Rudnik kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł na realizację zadania pn.:"Przebudowa drogi DP 3503 S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej". 3.3 Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z wzorem,obowiązującym w Banku (bank udostępni wzór uruchomienia transzy podczas podpisywania umowy kredytowej). Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek Gminy. 3.4 Czas trwania kredytu - 9 lat i 2 m-ce (z zastrzeżeniem zapisów o których mowa w rozdz. XVI Alit. a SIWZ). 3.5 Do wyliczenia ceny ofertowej jak i do umowy kredytowej przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. 3.6 Harmonogram spłat rat (kapitałowych) kredytu będzie następował każdego ostatniego dnia danego miesiąca począwszy od 31.01.2020r. do 31.01.2029r.w niżej wymienionych ratach, kwotach i terminach: 108 rat po 15.370,00zł - począwszy od 31.01.2020r. do 31.12.2028r. - w równych ratach = 1.659.960,00 zł, 1 rata po 173.946,78 zł - 31.01.2029r. 109 rat (ogółem) - 1 .833.906,78 zł 3.7 Oprocentowanie kredytu jest zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych kredytów złotowych (WIBOR 1M)+ ...% stała marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBOR1M ogłoszoną przez Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. 3.8 Zamawiający na potrzeby wyliczenia ceny i zachowania porównywalności ofert, w których Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z całkowitym kosztem obsługi kredytu, wskazuje datę 05.12.2019r. jako datę wypłaty kredytu, zgodnie z zapisami SIWZ pkt.3.3 i w istotnych postanowieniach przyszłej umowy o którym mowa w pkt 2 tj. w jednej transzy, a spłata odsetek i prowizji nastąpi począwszy od miesiąca, w którym został uruchomiony kredyt, okres kredytowania do 31.01.2029r.,spłaty rat (kapitałowych) w 108 równych ratach i jednej racie po 173.946,78 zł zgodnie z zapisami SIWZ pkt 3.6 i w istotnych postanowieniach przyszłej umowy o której mowa w pkt. 4. Dla porównywalności złożonych ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 31.10.2019r.,który wynosi 1,63 % + ...% stała marża banku + ...% stała prowizja Banku. Uwaga: Zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na pierwszy dzień każdego miesiąca, Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca, Marża banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania, 3.9 Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w specfikacji Istotnych warunków zamówienia. 3.10Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający informuje, że na wekslu własnym in blanco oraz deklaracji wekslowej będzie kontrasygnata skarbnika. 3.11 Wykonawca nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. Zamawiający informuje, że Gmina nie korzysta z factoringu i forfaitingu. Zamawiający nie korzysta z umów leasingu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300927.00
Waluta zl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy: bank@bsraciborz.pl
Adres pocztowy: 47-400
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223975.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223975.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223975.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.