To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 510273779-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616591-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540239613-N-2019, 540240004-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 60712314000000,
ul. ul. Krakowskie Przedmieście
76,
20-950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 47 81 625, e-mail
zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl, faks
81 47 81 625.
Adres strony internetowej (url): www.lublin-zachod.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-2401-9/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: Zadanie pierwsze obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych w postaci wkładów barwiących (tonerów i pojemników z tuszem) oraz bębnów światłoczułych do następujących drukarek (urządzeń): BROTHER HL-L6400DW/MFC-L6800DW (bęben światłoczuły - 70 szt.), BROTHER HL-L9310CDW (bęben światłoczuły - 2 szt.), BROTHER MFC-L6800DW (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), BROTHER FAX 2920 (bęben światłoczuły - 2 szt., kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), BROTHER HL-L6400DW (kaseta z czarnym tonerem - 150 szt.), BROTHER HL-L9310CDW (kaseta z czarnym tonerem - 2 szt., kaseta z niebieskim tonerem - 2 szt., kaseta z purpurowym tonerem - 2 szt., kaseta z żółtym tonerem - 2 szt., pojemnik na zużyty toner - 1 szt.), CANON IR 2016/2016J/2018 (kaseta z czarnym tonerem - 30 szt.), HP 7110 Officejet (tusz purpurowy - 30 szt., tusz czarny - 50 szt., tusz niebieski - 30 szt., tusz żółty - 30 szt.), HP P2055 (kaseta z czarnym tonerem - 40 szt.) , HP P3015 (kaseta z czarnym tonerem - 60 szt.) , HP P4015 (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), KONICA MINOLTA BIZHUB 363 (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), KONICA MINOLTA BIZHUB 364 E (kaseta z czarnym tonerem - 10 szt.), OKI B432 (bęben światłoczuły - 20 szt., kaseta z czarnym tonerem - 30 szt.),PANASONIC KX-FLM 653 (bęben światłoczuły - 5 szt.), RICOH 1195L (bęben światłoczuły - 2 szt., kaseta z czarnym tonerem - 10 szt.), SAMSUNG SCX-5530 FN (kaseta z czarnym tonerem - 2 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania pierwszego zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ. Zadanie drugie obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych w postaci wkładów barwiących (tonerów) oraz bębnów światłoczułych do następujących drukarek (urządzeń): LEXMARK C544DN (kaseta z czarnym tonerem - 2 szt., kaseta z niebieskim tonerem - 5 szt., kaseta z purpurowym tonerem - 5 szt., kaseta z żółtym tonerem - 5 szt.), LEXMARK M5163 (czarny zespół obrazujący - 3 szt., kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), LEXMARK MS410dn/MS510dn/MS610dn (czarny zespół obrazujący - 30 szt., kaseta z czarnym tonerem - 150 szt.) , LEXMARK MS711/MS811dtn (czarny zespół obrazujący - 70 szt., kaseta z czarnym tonerem - 180 szt.), LEXMARK MS810dn (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), LEXMARK MX510de (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), LEXMARK T652 (kaseta z czarnym tonerem - 20 szt.), LEXMARK T654dn ( kaseta z czarnym tonerem - 40 szt. ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania drugiego zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125100-2, 30192113-6, 30124300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie pierwsze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
207195.66
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Golden Line Sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
160683.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie drugie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
253927.35
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JM Data Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
299968.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.