To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-17
Ogłoszenie nr 510275370-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.
Powiat Krapkowicki: Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619988-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Krapkowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141253300000,
ul. ul. Kilińskiego
1,
47-303
Krapkowice, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 074 300, e-mail
inwestycje@powiatkrapkowicki.pl, faks
774 074 332.
Adres strony internetowej (url): www.powiatkrapkowicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM.272.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach. 1) Usługa polegać będzie w szczególności na: a) wykonywaniu transportu promowego, b) utrzymaniu ciągłości eksploatacyjnej promu "Józef" nr rej. KŹ -03-039, a także do zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego promu zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1568) oraz przepisami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie, c) zapewnieniu przeprawy promowej codziennie w godzinach 05:00 - 23:00 zgodnie z szczegółowym rozkładem przepraw, który przewoźnik uzgadnia na piśmie z Zamawiającym przy uwzględnieniu potrzeb użytkowników przeprawy i podaje go do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie wraz z "Regulaminem przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O" przyjętym przez Zarząd Powiatu Krapkowickiego. 2) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu zamówienia zostaną odrzucone. 2. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) prowadzenie na bieżąco "Dziennika pływania promu", zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do umowy. "Dziennik pływania promu" stanowi podstawę rozliczenia, sporządzenia comiesięcznego raportu i ewentualnej kontroli realizacji zamówienia, 2) dbanie o należyty stan techniczny promu oraz całego wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania przeprawy promowej, 3) utrzymywanie czystości i czytelności tablic informujących, zarówno na przeprawie jak i na dojazdach do przeprawy oraz utrzymywanie znaków żeglugowych, dotyczących przeprawy promowej, 4) utrzymywanie w czystości i schludności wyglądu załogi obsługującej prom, 5) wyposażenie załogi obsługującej prom w kamizelki odblaskowe, 6) zabezpieczenie przed zniszczeniem i kradzieżą promu oraz całości wyposażenia, 7) natychmiastowe informowanie osób wyznaczonych przez Zamawiającego, zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 1, o nieprawidłowościach powstałych w czasie bieżącego utrzymania przeprawy promowej oraz potrzebach wykonania stosownych napraw, 8) natychmiastowe informowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego na nr telefonu 663-736-399 o wszelkich sytuacjach mogących stwarzać zagrożenie dla przeprawy oraz niekorzystnych zjawiskach atmosferycznych mających wpływ na przeprawę, 9) przestrzeganie przepisów regulujących zasady przewozu promem, 10) zapewnienie obsłudze promu warunków wymaganych przepisami PIP, BHP i sanitarnymi, 11) dokonywanie drobnych napraw związanych z bieżącym utrzymaniem promu, 12) utrzymanie porządku i czystości pokładu oraz odśnieżanie promu w czasie zimy, 13) zabezpieczenie promu w porze nocnej wraz z codziennym oznakowaniem "cumowanie/ odcumowanie", 14) utrzymanie oznakowania pionowego zapór, 15) oznakowanie dróg na czas postoju przy wysokiej wodzie, 16) odpowiednie zabezpieczenie promu w przypadkach opisanych w pkt 7 i 8 w tym dokonywanie niezbędnych prac związanych z zapobieganiem zamarznięciu wód wokół promu, 17) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu po zakończeniu każdego miesiąca raportu z obsługi promu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do umowy, 18) posiadane przez cały okres trwania umowy aktualnej oraz opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie od prowadzonej działalności w zakresie odpowiedzialności cywilnej do wysokości 300.000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
277777.78
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AUTO SERWIS POMOC DROGOWA KRZYSZTOF ZIELIŃSKI
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
211044
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.