To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-18
Ogłoszenie nr 510277055-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.
ZOO Wrocław Sp. z o. o.: PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU" W RAMACH PROJEKTU "TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWEGO CHARAKTERU BUDYNKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja i przebudowa budynku ptaszarni z zastosowaniem nowoczesnych technologii OZE i zachowaniem zabytkowego charakteru budynku
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627573-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540260558-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 21125219000000,
ul. ul. Wróblewskiego
42374,
51-618
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 483 024, e-mail
zamowienia@zoo.wroc.pl, faks
713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU" W RAMACH PROJEKTU "TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWEGO CHARAKTERU BUDYNKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):14/PN/U/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych, przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn: "przebudowa i remont budynku ptaszarni wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu" (dalej zadanie inwestycyjne) w ramach Projektu: "Termomodernizacja i przebudowa budynku ptaszarni z zastosowaniem nowoczesnych technologii OZE i zachowaniem zabytkowego charakteru budynku", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 "Gospodarka niskoemisyjna", Działanie 3.3. "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym" Poddziałanie 3.3.1. "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy horyzontalne Schemat nr 3.3.A. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej" (dalej projekt). 2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a) zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie zapewniającym sprawne i płynne realizowanie zadania inwestycyjnego, b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przy sprawowaniu kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) weryfikacja wniosków materiałowych Wykonawcy dotyczących materiałów, urządzeń, elementów lub sprzętu, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytku, f) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą, g) weryfikacja dokumentacji dołączonej przez wykonawcę do wniosku o zmianę umowy złożonego przez wykonawcę, żądanie jej uzupełnienia i niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wynikach ww. weryfikacji, h) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak też dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, i) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących robót budowlanych realizowanych przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach, j) współpraca z Zamawiającym, projektantem oraz wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie, doradzanie na rzecz Zamawiającego, k) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, a także na każde wezwanie Zamawiającego, l) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót, m) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, n) dokonywanie odbiorów robót budowlanych, w tym robót zanikających i ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, o) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń częściowych i rozliczenia końcowego, p) stawianie się na terenie prowadzenia zadania inwestycyjnego bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, q) bycie w pełni dyspozycyjnym wobec wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych (czas reakcji - zgodnie ze złożoną ofertą), 3. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 1-7 do SIWZ tj. w: 1) Projekcie budowlanym podstawowym 2) Projekcie budowlanym zamiennym 3) Projekcie wykonawczym zamiennym 4) Specyfikacjach technicznych (STWiOR) 5) Decyzji - Nr 3032/2017 z dnia 12.06.2017 r. Prezydenta Wrocławia zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującego przebudowę i remont budynku ptaszarni na terenie ogrodu zoologicznego przy ul. Wróblewskiego we Wrocławiu Pozwoleniu na budowę 6) Decyzji zmieniającej Nr 1072/2019 z dnia 15.03.2019 r. Prezydenta Miasta Wrocławia zmieniającej ostateczną decyzję Prezydenta Wrocławia Nr 3032/2017 z 12.06.2017 r. 7) Audycie energetycznym oraz w projekcie umowy - załącznik nr 8
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130081.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD PROJEKTOWANIA I USŁUG INWESTYCYJNYCH PROBUDEX JAN LESZCZYŃSKI
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97170.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.