To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-19
Ogłoszenie nr 510277450-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby
Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612468-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Gmina Sosnowiec - Miasto na prawach powiatu, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72, REGON: 000515885
2) Pałac Schoena Muzeum w Sosnowcu, ul. Chemiczna 12, 41-205 Sosnowiec NIP: 644-288-23-88
3) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-239-32-12
4) Sosnowieckie Centrum Sztuki - Zamkiem Sieleckim, ul. Zamkowa 2, 41-211 Sosnowiec NIP: 644-288-41-28
5) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Dom Pomocy Społecznej nr 2, ul. Jagiellońska 2, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-288-06-91
6) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72
7) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Dom Pomocy Społecznej nr 1, ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec NIP: 6442885062
8) Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego, ul. Kościelna 11, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-236-46-01
9) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Centrum Usług Wspólnych, ul. Stanisława Staszica 62, Sosnowiec 41-200
10) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Straż Miejska w Sosnowcu, ul. Małachowskiego 3, 41-200 Sosnowiec
11) Miejski Dom Kultury "Kazimierz", ul. Główna 19, 41-215 Sosnowiec NIP: 644-330-84-44
12) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Powiatowy Urząd Pracy, ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-109-71-73
13) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Izba Wytrzeźwień, ul. Piotrkowska 23, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-332-97-13
14) Sosnowiecka Korporacja Wydawnicza - Kurier Miejski, ul. 3 Maja 11, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-10-20-348
15) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 - Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Plonów 22/1, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72
16) Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna, ul. Ostrogórska 43, 41-200 Sosnowiec NIP 644-00-11-382
17) Miejski Klub "Maczki", ul. Krakowska 26, 41-217 Sosnowiec NIP: 644-288-06-85
18) Miejski Klub im. Jana Kiepury, ul. Będzińska 65, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-287-92-16
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000,
ul. al. Zwycięstwa
20,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 960 600, e-mail
informatyk@um.sosnowiec.pl, faks
32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.um.sosnowiec.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i zgodnie z Zarządzeniem nr 721 Prezydenta Miasta Sosnowca dnia 23.10.2019 r, oraz na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i zgodnie z zapisami Porozumienia z dnia 23.10.2019 r. Gmina Sosnowiec - Miasto posiadające prawa powiatu, została wyznaczona jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie:
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Mościckiego 14
41-200 Sosnowiec
Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
godziny urzędowania - pon. 730 - 1800, wt. - czw. 730 - 1530, pt. 730 - 1300.
tel. 32 296 08 35
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.1.127.2019.MW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich". 2.Przedmiot zamówienia będzie realizowany etapowo (dostawy realizowane w partiach) na podstawie zleceń zamówień jednostkowych w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, tylko w zakresie części XIV jednorazowo. 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części i obejmuje dostawy artykułów biurowych. 4. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości) wraz z tabelami wyceny stanowi Załącznik nr 3a do SIWZ. 5.Szczegółowy wykaz miejsc dostawy asortymentu biurowego dla Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich zawiera Załącznik nr 3b do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 22993300-0, 30199792-8, 22000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1 Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż: a) od dnia 01.01.2020 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy (w zależności co nastąpi wcześniej) - dotyczy części I - XVII, XIX - XXI; b) od dnia 01.02.2020 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy (w zależności co nastąpi wcześniej) - dotyczy części XVIII. SEKCJA III:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - Wydziału Administracyjno - Gospodarczego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120240.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRO OFFICE SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147895.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zamówienia - dostawa artykułów biurowych dla Pałacu Schoena Muzeum w Sosnowcu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3736.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4595.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95486.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117448.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki - Zamek Sielecki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1867.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2297.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2906.30
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3574.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14928.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18362.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Domu Pomocy Społecznej nr 1, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5166.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12080.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14859.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Centrum Usług Wspólnych w Sosnowcu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13006.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15998.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Straży Miejskiej w Sosnowcu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6265.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7706.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Domu Kultury "Kazimierz" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
700.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
861.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29023.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29023.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Izby Wytrzeźwień |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5475.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6734.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej - Kurier Miejski |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1270.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1562.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16321.35
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20075.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6504.03
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7999.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Gminy Sosnowiec- Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, który stanowi, że: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.11.2019 r., do godziny 1000 w zakresie części XVII zostały złożone w terminie 2 oferty. 1. PARTNER W BIURZE Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 5, 41 - 803 Zabrze cena ofertowa - 1576,44 zł 2.LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40 - 301 Katowice cena ofertowa - 1 326,56 zł Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 1 000,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może dokonać zwiększenia środków finansowych na realizację tej części zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie części XVII. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Sosnowieckich Wodociągów S.A. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64798.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79701.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Klubu "Maczki" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
853.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1049.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5346.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6576.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: dostawa pudeł kopertowych z tektury bezkwasowej i teczek bezkwasowych dla Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - Wydziału Administracyjno - Gospodarczego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, który stanowi, że: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.11.2019 r., do godziny 1000 w zakresie części XXI zostały złożone w terminie 2 oferty. 1.PARTNER W BIURZE Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 5, 41 - 803 Zabrze - Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej złożył oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy.2. LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40 - 301 Katowice - Wykonawca, którego oferta została odrzucona z powodu rażąco niskiej ceny.uwagi na fakt, że w zakresie części XXI brak ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie prawnej wskazanej powyżej. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II
- dostawa implantów ortopedycznych
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu świętokrzyskiego
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Dostawa materiałów biurowych
- Kalendarze czterodzielne dla UMG na rok 2026
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.