To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-19
Ogłoszenie nr 510277652-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Urząd Gminy Bolesław: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Bolesław w roku 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627277-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540260759-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Bolesław, Krajowy numer identyfikacyjny 53220500000000,
ul. Bolesław
68,
33-220
Bolesław, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 415 018, e-mail
boleslaw_t@zgwrp.org.pl, faks
146 415 036.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Bolesław w roku 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZ 271.1.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Bolesław obejmującym miejscowości Bolesław, Kanna, Kuzie, Podlipie, Strojców, Pawłów, Świebodzin, Samocice, Tonia w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości będzie zobowiązany do przekazania odebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów w szczególności instalacji komunalnych, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach. Instalacje, do których będą przekazywane odpady wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie. A. Informacje dotyczące Gminy Bolesław Charakterystyka gminy Bolesław 1. Powierzchnia Powierzchnia gminy Bolesław wynosi ok. 35,7 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców gminy Bolesław wynosi: 1684 wg deklaracji -osoby zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej. 3. Liczba nieruchomości Liczba nieruchomości gminy Bolesław wynosi - 612 szt. 4. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 300Mg/12 miesięcy (w tym ok. 250 Mg/12 miesięcy odpadów o kodzie 200301, 50 Mg/12 miesięcy plastiku i szkła, odpadów wielkogabarytowych ). Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Bolesław, liczba nieruchomości, ilość worków, pojemników nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego, z uwzględnieniem ilości odpadów wytworzonych przez wytwórców. Podstawę ustalenia wynagrodzenia stanowi stawka za 1 Mg odebranych odpadów komunalnych i za 1 Mg zagospodarowanych odpadów komunalnych. Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów a kwota za 1 Mg odebranych odpadów komunalnych oraz kwota za 1 Mg zagospodarowanych odpadów komunalnych zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zadania i nie może ulec zmianie w przypadku zmian szacowanej ilości odpadów. B. Zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem: a) Zmieszanych odpadów komunalnych, zgromadzonych odpowiednio w pojemnikach z budynków mieszkalnych wystawionych na trasie odbioru. Selektywnie zebranych odpadów komunalnych, zgromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach z budynków mieszkalnych jednorodzinnych wystawionych na trasie odbioru oraz z budynków wielorodzinnych wystawionych w wyznaczonych punktach tj.: o tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, metale, odpady opakowaniowe z metali o szkło białe i kolorowe, odpady opakowaniowe ze szkła, o odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury, b) Odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (ZSEiE) z budynków jednorodzinnych wystawionych przed posesje na trasie odbioru. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów komunalnych workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240l. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: 2 razy w miesiącu. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz w pojemniki 120l i 240l na zmieszane odpady komunalne oznakowane które odbierane są 1 raz w miesiącu, a które 2 razy w miesiącu. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (papier, tworzywa sztuczne, szkło, metal, odpady opakowaniowe wielomateriałowe) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się 2 rodzaje worków: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego, metalu i opakowań wielomateriałowych, - zielony na odpady ze szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 1 worku koloru zielonego i koloru żółtego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w miesiącu. Zamawiający posiada imienne ankiety pochodzące od większości mieszkańców gminy z których wynika, że ok. 90% gospodarstw posiada własne kompostowniki na odpady biodegradowalne. 5. Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie 2 razy w roku (na wiosnę i jesień) w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Odpady wystawione będą do drogi dojazdowej. 6. Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub między właścicielami posesji a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. D. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 1. Urządzenie do gromadzenia odpadów segregowanych 1) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 l, - kolor - żółty, zielony, o grubości min. 60 mikronów, - nadruk - jednostronny o treści: worek żółty - "METALE i TWORZYWA SZTUCZNE", worek zielony - "SZKŁO", E. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1. Budynki jednorodzinne Zbiórka odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 oraz worków do selektywnej zbiórki. Wszystkie odbierane odpady wystawione będą do drogi dojazdowej. Liczba budynków jednorodzinnych - ok. 612 Liczba pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych ok. 577 sztuk 120l, oraz 35 sztuk 240 l ( lub 2x po 120l) Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: - żółte - ok. 15 000 szt., - zielone - ok. 9 000 szt., F. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na 1 tydzień przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą nieruchomość ulotkę informacyjną zawierającą: dane adresowe i kontaktowe firmy odbierającej odpady, zasady prawidłowego segregowania odpadów oraz harmonogram odbioru odpadów obowiązujący w czasie realizacji zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach. Treść ulotki i harmonogramu należy przed rozpowszechnieniem przedstawić Zamawiającemu w celu akceptacji. 2. Na 1 tydzien przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki i pojemniki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych oraz niesegregowanych zgodnie z zapisami specyfikacji. Na poświadczenie dostarczenia worków Wykonawca winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych, Wielkogabarytowych wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą nieruchomością. Wykonawca, zobowiązany jest do odbioru odpadów z pojemników z miejsc ich gromadzenia jak również odpadów, które będą składowane w workach obok i nie zostały w nich umieszczone. 4. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 5. Wykonawca jest obowiązany do usunięcia zgłoszonych nieprawidłowości (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia w formie pisemnej ( np. faks, e-mail) od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie ( np. faks, e-mail) na adres Zamawiającego. 6. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00 do17:00. 7. Załadunek jak i transport odpadów odbywać się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca, przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o której godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. Wykaz właścicieli nieruchomości wraz dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. 9. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy a nieujętych w bazie prowadzonej przez Zamawiającego. Informacje te Wykonawca przekaże Zamawiającemu drogą elektroniczną. 10. Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów segregowanych i niesegregowanych oraz dokumentów wagowych potwierdzających masę odebranych odpadów. 11. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy w terminie określonych w obowiązujących przepisach wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, 13. Odpady z terenu gminy Bolesław dostarczane będą do instalacji, w szczególności instalacji komunalnych do przetwarzania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest wskazać instalacje w formularzu ofertowym, do której będzie przekazywał odpady, instalacje te będą wpisane w umowie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 14. W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru dodatkowych odpadów. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za ochronę danych udostępnionych przez Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z obowiązującymi przepisami, mając na uwadze wysoką jakość usług, odpowiedni standard sanitarny ich świadczenia oraz wymogi z zakresu ochrony środowiska. 17. Zamawiający zastrzega że odpady odbierane od nieruchomości niezamieszkałych nie mogą być zbierane tego samego dnia co odpady z nieruchomości zamieszkałych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
291111.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CONTEKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
314400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.