eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RedaBudowa ul. Karłowicza i ul. Polnej - Etap III w zakresie budowy układu drogowego, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, sieci gazowej średniego ciśnienia, oświetlenia ulicy oraz usunięcia kolizji sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych linii kablowych i napowietrznych na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 156/10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-19

Ogłoszenie nr 510278393-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.

Gmina Miasto Reda: Budowa ul. Karłowicza i ul. Polnej - Etap III w zakresie budowy układu drogowego, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, sieci gazowej średniego ciśnienia, oświetlenia ulicy oraz usunięcia kolizji sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych linii kablowych i napowietrznych na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 156/10.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615927-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540240521-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Reda, Krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl, przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (url): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ul. Karłowicza i ul. Polnej - Etap III w zakresie budowy układu drogowego, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, sieci gazowej średniego ciśnienia, oświetlenia ulicy oraz usunięcia kolizji sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych linii kablowych i napowietrznych na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 156/10.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

20.ZF.PN.RB.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis stanu istniejącego W ramach I i II etapu w latach 2018 i 2019 wykonano jezdnię o dł. 891 m, chodnik po stronie północnej, wjazdy po obu stronach jezdni. Wybudowano sieć kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią, sieć wodociągową, oświetlenie uliczne i usunięto kolizje sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych linii kablowych i napowietrznych. Etap pierwszy i drugi realizowany był na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 1390/1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja III etapu budowy układu drogowego ul. Karłowicza i ul. Polnej wraz z siecią kanalizacji deszczowej, wodociągowej, siecią gazową średniego ciśnienia, oświetleniem ulicy i usunięciem kolizji sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych linii kablowych i napowietrznych na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 156/10. Inwestycja polega na budowie: BRANŻA DROGOWA 1. Na odcinku od działki 1364/22 do działki nr 1390/1 po stronie południowej chodnika i ścieżki rowerowej o łącznej szerokości 4 m oraz wjazdów. 2. Na odcinku od działki 1390/1 (ul. Polna) do działki 156/10 (ul.Karłowicza) jezdni, chodnika po obu stronach, wjazdów i ścieżki rowerowej. Projektowana jezdnia ma szerokość 6,00 [m], nawierzchnię z mieszanki asfaltowo - betonowej SMA na podbudowie z betonu asfaltowego i kruszywa łamanego. Projektowany chodnik ma szerokość 2,0 i 1,5 [m] i należy wykonać z kostki betonowej szarej o wym. 10x20 x 6 [cm]. Projektowane wjazdy wykonać z kostki betonowej czerwonej 10 x 20 x 8 [cm]. Występują 2 skrzyżowania z wyniesioną nawierzchnią jako elementem uspokojenia ruchu. Nawierzchnię wyniesionego skrzyżowania wykonać z kostki betonowej czerwonej o wymiarach 10x20 x 8 [cm]. Różnica wysokości między jezdnią a nawierzchnią wyniesionego skrzyżowania wynosi 8,0 [cm]. Pochylnię najazdową na wyniesione skrzyżowanie zaprojektowano o szerokości 1,5 [m]. Na wjazdach oraz na przejściach dla pieszych wykonać krawężniki wtopione wystające 2 [cm] ponad nawierzchnię jezdni. Nawierzchnię wjazdu od strony posesji wykonać na jednym poziomie z chodnikiem. Nawierzchnię ścieżki rowerowej należy wykonać z cienkowarstwowej mieszanki asfaltowo-betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego. Dwa sięgacze ul. Karłowicza o długości ok 50m każdy o szerokości 4 m wykonać z płyt wielootworowych typu IOMB. BRANŻA SANITARNA 1. Budowa i rozbiórka sieci wodociągowej 2. Przełączenie istniejących przyłączy wodociągowych 3. Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia 4. Budowa sieci kanalizacji deszczowej: Należy wykonać od studni D28 do D1 oraz od studni D52 do D55. W obrębie wyniesionego skrzyżowania z ul. Trzcinową wykonać zgodnie z załącznikiem nr 2_PZT-skrzyżowanie ul.Polnej i ul.Trzcinowej Ark.2_rys.2.1. Projektowaną studnię D28 i D52 należy połączyć z dodatkową studnią D27.1 za pomocą kolektora PE DN300. Dodatkową studnię D27.1 należy połączyć z istniejącą studnią w ul. Trzcinowej za pomocą kolektora PE DN500. 5. Przebudowa włazów istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA 1. Oświetlenie uliczne ul. Karłowicza projektuje się oprawy LED (wyk. w II klasie ochronności) o mocy 61,2 [W] oraz strumieniu świetlnym min. 5850 [lm]. Oprawy zostaną zamontowane na wysięgnikach rurowych zaokrąglonych o wysięgu 1,5 m/0 o, na wysokości 9 [m]. 2. Oświetlenie uliczne ul. Polnej realizowane od słupa 1/1 do słupa 24/1 (wykonany w II etapie) projektuje się oprawy LED (wyk. W II klasie ochronności) o mocy 35,3 [W] i 61,2 [W] oraz strumieniu świetlnym min. 3510 [lm] i 6680 [lm]. Oprawy zostaną zamontowane na wysięgnikach rurowych zaokrąglonych o wysięgu 1 - 1,5 m/0 o, na wysokości 7 - 9 [m] 3. Oświetlenie uliczne łącznika ul. Polnej i ul. Ogińskiego projektuje się oprawy LED (wyk. w II klasie ochronności) o mocy 61,2 [W] oraz strumieniu świetlnym min. 6680 [lm]. Oprawy zostaną zamontowane na wysięgnikach rurowych zaokrąglonych o wysięgu 1 m/0 o, na wysokości 7 [m]. Trasę linii pokazano na rys. O-1.1, O-1.2 i O-1.3 projektu wykonawczego branży elektroenergetycznej. Istniejące kable teletechniczne i energetyczne pod jezdnią należy zabezpieczyć rurami osłonowymi dwudzielnymi Ø110. Prace należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami i zaleceniami gestorów sieci. BRANŻA TELETECHNICZNA Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej kolidującej z budową układu drogowego ul. Polnej i ul. Karłowicza. Po zakończeniu robót drogowych tereny zielone wokół przeprowadzonej budowy należy uporządkować. Nadzór archeologiczny Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z archeologiem wskazanym przez Zamawiającego. Prace ziemne polegające na wykonaniu wykopów wąskoprzestrzennych pod budowę lub przebudowę istniejących sieci uzbrojenia podziemnego będą wykonywane pod nadzorem archeologicznym. Natomiast prace ziemne związane z korytowaniem pod jezdnię, chodnik i ścieżkę rowerową wymagają ratowniczych badań archeologicznych. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia na potrzeby ratowniczych badań archeologicznych sprzętu do prac ziemnych (koparki) wraz z operatorem oraz do zabezpieczenia wykopów do czasu ich odbioru przez inspektora z Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32) ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (t.j. Dz.U..2019.701 z dnia 16.04.2019 r.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.2019.1396 t.j. z dnia 29.07.2019). Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. NA KOSZT WYKONAWCY. Przedmiot zamówienia realizowany jest wspólnie przez Gminę Miasto Reda (Gminę) i Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gdyni (PEWIK GDYNIA) w oparciu o Art. 16 ustawy Pzp. Gmina jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu, i na ich rzecz. Każda ze stron będzie płatnikiem części wynagrodzenia: o PEWIK GDYNIA za wykonane i odebrane roboty dotyczące przebudowy sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy. o Gmina za wykonane i odebrane pozostałe roboty objęte zamówieniem. Wykonawca jest zobowiązany zapisami umowy do fakturowania robót z uwzględnieniem dwóch płatników. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys rzeczowo-finansowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na dwie części: Część I: roboty dotyczące przebudowy sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy. Część II: pozostałe roboty objęte zamówieniem. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić przed podpisaniem umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy na kwotę ubezpieczenia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto podpisanej umowy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Całość robót wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Inwestycja jest dofinansowana z Funduszu Dróg Samorządowych - umowa 33/G/FDS/2019 z dnia 01 października 2019 r. Dokumentacja powykonawcza I i II Etapu - do wglądu w tut. Urzędzie. UWAGA Informacja w związku z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp: Projektowane obiekty (chodniki, zjazdy, przejścia dla pieszych) spełniają niezbędne warunki techniczne umożliwiające korzystanie z nich przez osoby z niepełnosprawnościami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności: o drogowe w tym: (przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie darni i humusu, rozbiórka elementów drogi) o ziemne w tym: (roboty ziemne ogólne, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów) o podbudowy w tym: (korytowanie wraz z wyprofilowaniem i zagęszczaniem podłoża, oczyszczanie i skrapianie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowy i ulepszona podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowy z betonu cementowego) o nawierzchnie w tym: (nawierzchnie betonowe, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i wyrównawcza, nawierzchnie z kostki betonowej) o urządzenia bezpieczeństwa ruchu w tym: (oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe) o elementy ulic w tym: (krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe) o fundamentowanie w tym: (roboty ziemne pod fundamenty, wykopy, zasypywanie wykopów wraz z zagęszczaniem) o roboty tymczasowe w tym: (dostawa, instalacja i obsługa urządzeń zabezpieczenia placu budowy, ogrodzenie, oświetlenie, znaki ostrzegawcze, barierki ochronne itp., wykonanie zaplecza budowy, drogi tymczasowe, przejścia i przejazdy) o prace towarzyszące w tym: (wytyczanie geodezyjne) o mała architektura w tym: (wykonanie ogrodzeń: rozbiórka ogrodzeń, demontaż słupów wygrodzeniowych, wykonanie fundamentów betonowych pod słupki barierek) o operatorów sprzętu: (pomiarowego (teodolitu, tachimetru, niwelatora, dalmierza, i inne geodezyjne przybory), do prac ziemnych - frezarki, koparek, zgarniarki, równiarki, urządzeń do hydromechanizacji, spycharek, ładowarek, walców - gładkie, okołkowane, ogumione, wibracyjne, ubijaków szybko uderzających, ubijaków o masie od 1 do 10Mg, podnośników drobnego sprzętu budowlanego, szczotek mechanicznych, sprzętu do skropienia emulsją asfaltową, mieszarek do wytwarzania mieszanki, młotów pneumatycznych, małych elektrycznych młotów do kucia betonu, malowarek, wiertnic do wykonywania dołów pod słupki w gruncie spoistym, urządzeń wbijających lub wibromłotów do pogrążania słupków w grunt, pił spalinowych do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych, zespołów prądotwórczych przewoźnych, ubijaków spalinowych 50 kg, wibromłotów elektrycznych 3 kW, zgrzewarek, spawarek, pił mechanicznych, sekatorów, nożyc, i innego sprzętu niezbędnego do wykonania czynności związanych z zakresem zamówienia.) o kierowców (samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych) o roboty sanitarne (pracownicy wykonujący roboty budowy rurociągów) o roboty elektryczne (pracownicy wykonujący roboty budowy oświetlenia, elektromonterskie) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia, wskazane wyżej czynności. Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane powyżej czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45231100-6, 45232000-2, 45231300-8, 45231400-9, 45112450-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4909684.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kruszywo Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 4b
Kod pocztowy: 84-223
Miejscowość: Linia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4744111.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4744111.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4744111.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.