eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa stacjonarnej drukarki 3D do drukowania modeli jednostek p³ywaj±cych

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2019-12-20

Og³oszenie nr 510278652-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Dostawa stacjonarnej drukarki 3D do drukowania modeli jednostek p³ywaj±cych

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 619582-N-2019

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 91 449 4916, e-mail dzp@zut.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa stacjonarnej drukarki 3D do drukowania modeli jednostek p³ywaj±cych

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP/WTMiT/546/2019/P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieu¿ywanej) i wolnej od wad prawnych stacjonarnej drukarki 3D w obudowie stoj±cej do drukowania modeli jednostek p³ywaj±cych w technologii 3D wraz z materia³em (filament) przystosowanym do druku 3D. 2. Szczegó³owy opis wymagañ technicznych i innego rodzaju w³a¶ciwo¶ci drukarki 3D, o której mowa w ust. 1 powy¿ej, jak te¿ wyszczególnienie elementów sk³adaj±cych siê na jej minimalne wyposa¿enie oraz minimalne w³a¶ciwo¶ci i ilo¶æ (waga) filamentu (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy) - podaje SIWZ 3. Ilekroæ w dalszych postanowieniach niniejszej sekcji mowa bêdzie o "Sprzêcie" bez bli¿szego okre¶lenia - rozumieæ przez to nale¿y zarówno sam± drukarkê 3D, jak te¿ jej czê¶ci sk³adowe, wyposa¿enie oraz filament wymaganej ilo¶ci (wadze) i w³a¶ciwo¶ciach, tj. ca³o¶æ wyszczególnion± w za³±czniku nr 2 SIWZ sk³adaj±c± siê na Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy z niniejszego zamówienia. 4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powy¿szych wchodzi minimum: 1) Sprzeda¿ i dostarczenie Zamawiaj±cemu zaoferowanego Sprzêtu w miejsce (zwane dalej "Miejscem Dostarczenia Sprzêtu"), którym bêdzie wskazane przez Zamawiaj±cego pomieszczenie laboratoryjne znajduj±ce siê na drugim piêtrze w budynku Wydzia³u Techniki Morskiej i Transportu (jedna z jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego), zlokalizowanym w Szczecinie przy al. Piastów 41 (do obowi±zków po stronie Wykonawcy nale¿eæ bêdzie równie¿ fizyczne wniesienie urz±dzeñ i innych elementów Sprzêtu do pomieszczenia, o którym mowa powy¿ej, wskazany wy¿ej budynek posiada jednak windê); 2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiaj±cego dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzêtu, polegaj±ce minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzêtu stosownej instalacji (spasowanie, zestawienie, pod³±czenie, wykonanie konfiguracji, w tym konfiguracji informatycznej) poszczególnych, elementów sk³adaj±cych siê na Sprzêt; 3) Udzielenie Zamawiaj±cemu gwarancji na zaoferowany Sprzêt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy ni¿ 24 miesi±ce, licz±c od daty wydania Sprzêtu Zamawiaj±cemu (z uwzglêdnieniem dodatkowych postanowieñ w tym zakresie podanych § 6 ust. 3 Wzoru Umowy). Powy¿sze wymaganie udzielenia gwarancji minimalnej nie dotyczy filamentu, o którym mowa w ust. 1 i 2 powy¿ej; 4) Przeprowadzenie podstawowego szkolenia instrukta¿owego dla personelu (osób) Zamawiaj±cego maj±cego na celu wstêpne przygotowanie tych osób do poprawnej obs³ugi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego Zamawiaj±cemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzêtu; 5) Wydanie Zamawiaj±cemu: a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczno¶æ udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji, o której mowa powy¿ej w zakresie wynikaj±cym ze z³o¿onej oferty (Karta Gwarancyjna), b) Instrukcjê korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji Sprzêtu (Instrukcja Obs³ugi), c) Inne dokumenty, je¿eli s± Zamawiaj±cemu niezbêdne do korzystania ze Sprzêtu. 5. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodz± równie¿ nastêpuj±ce ¶wiadczenia dodatkowe wymagaj±ce wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiaj±cemu Sprzêtu: 1) Usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiaj±cego innych ¶wiadczeñ w zwi±zku z udzielon± gwarancj± na zaoferowany i dostarczony Sprzêt oraz obowi±zkami Wykonawcy wynikaj±cymi z rêkojmi za wady; 2) Wykonywanie przegl±dów serwisowych Sprzêtu objêtego udzielon± gwarancj± w okresie na jaki zosta³a udzielona - je¿eli z Instrukcji Obs³ugi, Karty Gwarancyjnej lub innych wydanych Kupuj±cemu w tym zakresie dokumentów wynika, i¿ dla zachowania udzielonej gwarancji Sprzêtu wymagane jest wykonywanie okresowych przegl±dów serwisowych w Okresie gwarancji. 6. Szczegó³owo ¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na wskazany w ust. 4 i 5 powy¿ej zakres dostawy stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia, jak te¿ inne warunki ich realizacji zawiera SIWZ.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 123500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRAGON 3D Martyna Federkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pilnikowa 2/3
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowo¶æ: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 150429
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 150429
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 150429
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Ilekroæ w niniejszym og³oszeniu u¿ywany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - nale¿y przez to rozumieæ obowi±zuj±c± polska ustawê z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - nale¿y przez to rozumieæ obowi±zuj±c± w niniejszym postêpowaniu specyfikacjê, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, w³a¶ciw± dla trybu otwartego przyjêtego w niniejszym postêpowaniu, tj. przetargu nieograniczonego


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.