To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 510279058-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Urząd Miejski w Szczyrku: Przebudowa drogi gminnej ul. Poziomkowej w miejscowości Szczyrk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612674-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Szczyrku, Krajowy numer identyfikacyjny 52528600000000,
ul. ul. Beskidzka
4,
43-370
Szczyrk, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 295 026, e-mail
inwestycje@szczyrk.pl, faks
338 178 763.
Adres strony internetowej (url): https://www.szczyrk.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,156#content
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Poziomkowej w miejscowości Szczyrk
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa drogi gminnej ul. Poziomkowej w miejscowości Szczyrk" Celem inwestycji jest przebudowa odcinka ul. Poziomkowej o długości 186,0 mb. Początek inwestycji zlokalizowany jest w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową (ul. Górska) na krawędzi ul. Górskiej pasa drogi powiatowej. Natomiast koniec planowanego odcinka zlokalizowany jest na wysokości istniejącego mostu i zostanie nawiązany sytuacyjnie i wysokościowo do istniejącej drogi. Oś planowanej niwelety drogi na całej długości będzie pokrywała się z osią istniejącej drogi nie przewiduje się korekty łuków pionowych i poziomych. W celu dostosowania drogi do parametrów drogi klasy L przy przyjęciu prędkości projektowej 30km/h na całej długości zaprojektowano wzmocnienie konstrukcji istniejącej jezdni po sfrezowaniu górnej warstwy bitumicznej. Na całej długości, droga została podzielona na trzy odcinki jednorodne różniące się miedzy sobą geometria drogi jak również jej wyposażeniem. Na początkowym odcinku przewidziano drogę o przekroju ulicznym jako droga jednojezdniowa, dwupasowa. W przekroju poprzecznym występuje jezdnia o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,0mb, która obustronnie obramowana jest krawężnikami betonowymi. Na wysokości istniejących zjazdów do posesji zlokalizowanych po obu stronach drogi przewiduje się krawężniki betonowe najazdowe 15*22 o odkryciu 3cm. Wzdłuż lewej krawędzi drogi przewidziano pobocze gruntowe umocnione szerokości 75cm, które od drogi oddzielone będzie krawężnikiem najazdowym. Pobocze na tym odcinku z drugiej strony bezpośrednio przylega do istniejących murków ogrodzeniowych. Jedynie na krótkim odcinku w km 0+013-0+045 pobocze od strony posesji obramowane będzie palisadą betonowa o śr. 100mm i dł. 1,0mb, a zabudowa palisady podyktowana jest koniecznością zabezpieczenia istniejącego ogrodzenia. Natomiast za krawężnikiem zabudowanym wzdłuż prawej krawędzi drogi przewidziano opaskę gruntową umocnioną o szerokości 30cm. Na długości tego odcinka znajdują się dwa skrzyżowania z drogami bocznymi, które po przebudowie pozostaną jako skrzyżowania zwykle. Przekrój poprzeczny drogi jest daszkowy 2% na zewnątrz drogi. Odwodnienie drogi na tym odcinku będzie powierzchniowe. Wody deszczowe z jezdni zostaną sprowadzone do krawędzi jezdni do istniejących studzienek ściekowych. Ze względu na zły stan techniczny istniejące studzienki ściekowe zostaną przebudowane. Natomiast w celu prawidłowego odwodnienia zostanie zabudowana dodatkowo studzienka ściekowe w dolnej części projektowanego odcinka drogi. W trakcie przebudowy studzienek ściekowych zostaną przebudowane przykanaliki łączące studzienki ściekowe z istniejącymi studniami rewizyjnymi. W środkowej części przewidziano drogę o przekroju ulicznym jako droga jednojezdniowa, jednopasowa. W przekroju poprzecznym występuje jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,50mb, która obustronnie obramowana jest krawężnikami betonowymi. Na długości tego odcinka występuje poszerzenie jezdni do 3,7mb na wysokości nienormatywnego łuku poziomego. Przekrój poprzeczny drogi jest daszkowy 2% na zewnątrz drogi. Droga po lewej stronie obramowana jest poboczem gruntowym umocnionym szerokości 75cm, które od drogi oddzielone jest krawężnikiem najazdowym. Natomiast za krawężnikiem zabudowanym wzdłuż prawej krawędzi drogi zaprojektowano opaskę gruntową umocnioną o szerokości 30cm. Na wysokości istniejącego boiska gdzie droga przebiega w nasypie zaprojektowano murek oporowy. U podnóża skarpy wzdłuż istniejącego ogrodzenia w km 0+121,5-0+142,0 zostaną zabudowane elementy oporowe, żelbetowe, prefabrykowane typu "L". Odwodnienie drogi na tym odcinku będzie powierzchniowe. Wody deszczowe z jezdni zostaną sprowadzone do krawędzi jezdni do istniejących studzienek ściekowych. Istniejące studzienki ściekowe zostaną przebudowane. W celu prawidłowego odwodnienia zostanie zabudowana dodatkowo studzienka ściekowe w dolnej części projektowanego odcinka drogi. W trakcie przebudowy studzienek ściekowych zostaną przebudowane przykanaliki łączące studzienki ściekowe z istniejącymi studniami rewizyjnymi. W górnej części przewidziano drogę o przekroju ulicznym jako droga jednojezdniowa, jednopasowa. W przekroju poprzecznym występuje jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,50mb. Wzdłuż lewej krawędzi jezdni zaprojektowano pobocze gruntowe umocnione szerokości 75cm, które od jezdni oddzielone jest krawężnikiem betonowym 15*22 najazdowym o odkryciu 3cm. Natomiast wzdłuż prawej krawędzi jezdni zaprojektowano korytko ściekowe z elementów betonowych prefabrykowanych 50*50*20. Przekrój poprzeczny drogi jest daszkowy 2% na zewnątrz drogi. Odwodnienie drogi na tym odcinku będzie powierzchniowe. Wody deszczowe z jezdni zostaną sprowadzone do krawędzi jezdni i dalej do studni ściekowych, które zostaną przebudowane. Ww. odcinek drogi należy nawiązać sytuacyjnie i wysokościowo do drogi poza zakresem projektowym na początku i końcu opracowania oraz do dróg bocznych na skrzyżowaniu z tymi drogami. 2. Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót jest po stronie Wykonawcy. 3. Wykonanie docelowej organizacji ruchu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
234702.82
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAL-BRUK Adamczyk Marek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
298890.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZCZYRK
więcej: przetargi SZCZYRK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lisie Jamy i Dąbrowa wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Tymce
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowości Podkonice Duże wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.