eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczyrkPrzebudowa drogi gminnej ul. Poziomkowej w miejscowości Szczyrk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510279058-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Urząd Miejski w Szczyrku: Przebudowa drogi gminnej ul. Poziomkowej w miejscowości Szczyrk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612674-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Szczyrku, Krajowy numer identyfikacyjny 52528600000000, ul. ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 295 026, e-mail inwestycje@szczyrk.pl, faks 338 178 763.
Adres strony internetowej (url): https://www.szczyrk.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,156#content

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej ul. Poziomkowej w miejscowości Szczyrk

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa drogi gminnej ul. Poziomkowej w miejscowości Szczyrk" Celem inwestycji jest przebudowa odcinka ul. Poziomkowej o długości 186,0 mb. Początek inwestycji zlokalizowany jest w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową (ul. Górska) na krawędzi ul. Górskiej pasa drogi powiatowej. Natomiast koniec planowanego odcinka zlokalizowany jest na wysokości istniejącego mostu i zostanie nawiązany sytuacyjnie i wysokościowo do istniejącej drogi. Oś planowanej niwelety drogi na całej długości będzie pokrywała się z osią istniejącej drogi nie przewiduje się korekty łuków pionowych i poziomych. W celu dostosowania drogi do parametrów drogi klasy L przy przyjęciu prędkości projektowej 30km/h na całej długości zaprojektowano wzmocnienie konstrukcji istniejącej jezdni po sfrezowaniu górnej warstwy bitumicznej. Na całej długości, droga została podzielona na trzy odcinki jednorodne różniące się miedzy sobą geometria drogi jak również jej wyposażeniem. Na początkowym odcinku przewidziano drogę o przekroju ulicznym jako droga jednojezdniowa, dwupasowa. W przekroju poprzecznym występuje jezdnia o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,0mb, która obustronnie obramowana jest krawężnikami betonowymi. Na wysokości istniejących zjazdów do posesji zlokalizowanych po obu stronach drogi przewiduje się krawężniki betonowe najazdowe 15*22 o odkryciu 3cm. Wzdłuż lewej krawędzi drogi przewidziano pobocze gruntowe umocnione szerokości 75cm, które od drogi oddzielone będzie krawężnikiem najazdowym. Pobocze na tym odcinku z drugiej strony bezpośrednio przylega do istniejących murków ogrodzeniowych. Jedynie na krótkim odcinku w km 0+013-0+045 pobocze od strony posesji obramowane będzie palisadą betonowa o śr. 100mm i dł. 1,0mb, a zabudowa palisady podyktowana jest koniecznością zabezpieczenia istniejącego ogrodzenia. Natomiast za krawężnikiem zabudowanym wzdłuż prawej krawędzi drogi przewidziano opaskę gruntową umocnioną o szerokości 30cm. Na długości tego odcinka znajdują się dwa skrzyżowania z drogami bocznymi, które po przebudowie pozostaną jako skrzyżowania zwykle. Przekrój poprzeczny drogi jest daszkowy 2% na zewnątrz drogi. Odwodnienie drogi na tym odcinku będzie powierzchniowe. Wody deszczowe z jezdni zostaną sprowadzone do krawędzi jezdni do istniejących studzienek ściekowych. Ze względu na zły stan techniczny istniejące studzienki ściekowe zostaną przebudowane. Natomiast w celu prawidłowego odwodnienia zostanie zabudowana dodatkowo studzienka ściekowe w dolnej części projektowanego odcinka drogi. W trakcie przebudowy studzienek ściekowych zostaną przebudowane przykanaliki łączące studzienki ściekowe z istniejącymi studniami rewizyjnymi. W środkowej części przewidziano drogę o przekroju ulicznym jako droga jednojezdniowa, jednopasowa. W przekroju poprzecznym występuje jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,50mb, która obustronnie obramowana jest krawężnikami betonowymi. Na długości tego odcinka występuje poszerzenie jezdni do 3,7mb na wysokości nienormatywnego łuku poziomego. Przekrój poprzeczny drogi jest daszkowy 2% na zewnątrz drogi. Droga po lewej stronie obramowana jest poboczem gruntowym umocnionym szerokości 75cm, które od drogi oddzielone jest krawężnikiem najazdowym. Natomiast za krawężnikiem zabudowanym wzdłuż prawej krawędzi drogi zaprojektowano opaskę gruntową umocnioną o szerokości 30cm. Na wysokości istniejącego boiska gdzie droga przebiega w nasypie zaprojektowano murek oporowy. U podnóża skarpy wzdłuż istniejącego ogrodzenia w km 0+121,5-0+142,0 zostaną zabudowane elementy oporowe, żelbetowe, prefabrykowane typu "L". Odwodnienie drogi na tym odcinku będzie powierzchniowe. Wody deszczowe z jezdni zostaną sprowadzone do krawędzi jezdni do istniejących studzienek ściekowych. Istniejące studzienki ściekowe zostaną przebudowane. W celu prawidłowego odwodnienia zostanie zabudowana dodatkowo studzienka ściekowe w dolnej części projektowanego odcinka drogi. W trakcie przebudowy studzienek ściekowych zostaną przebudowane przykanaliki łączące studzienki ściekowe z istniejącymi studniami rewizyjnymi. W górnej części przewidziano drogę o przekroju ulicznym jako droga jednojezdniowa, jednopasowa. W przekroju poprzecznym występuje jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,50mb. Wzdłuż lewej krawędzi jezdni zaprojektowano pobocze gruntowe umocnione szerokości 75cm, które od jezdni oddzielone jest krawężnikiem betonowym 15*22 najazdowym o odkryciu 3cm. Natomiast wzdłuż prawej krawędzi jezdni zaprojektowano korytko ściekowe z elementów betonowych prefabrykowanych 50*50*20. Przekrój poprzeczny drogi jest daszkowy 2% na zewnątrz drogi. Odwodnienie drogi na tym odcinku będzie powierzchniowe. Wody deszczowe z jezdni zostaną sprowadzone do krawędzi jezdni i dalej do studni ściekowych, które zostaną przebudowane. Ww. odcinek drogi należy nawiązać sytuacyjnie i wysokościowo do drogi poza zakresem projektowym na początku i końcu opracowania oraz do dróg bocznych na skrzyżowaniu z tymi drogami. 2. Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót jest po stronie Wykonawcy. 3. Wykonanie docelowej organizacji ruchu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234702.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKAL-BRUK Adamczyk Marek
Email wykonawcy: skal-bruk@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Różana 25
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.