eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninSUKCESYWNE ZAKUPY PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW SILNIKOWYCH, PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNU ADBLUE NA ZASADZIE DORAŹNYCH BEZGOTÓWKOWYCH TANKOWAŃ DO ZBIORNIKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510279269-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Wielkopolskie Centrum Ratownictwa Medycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: SUKCESYWNE ZAKUPY PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW SILNIKOWYCH, PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNU ADBLUE NA ZASADZIE DORAŹNYCH BEZGOTÓWKOWYCH TANKOWAŃ DO ZBIORNIKA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629882-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wielkopolskie Centrum Ratownictwa Medycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 13471540002500, ul. ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 451 951, e-mail wspr@pogotowie-konin.net, faks 632 434 242.
Adres strony internetowej (url): http://pogotowie-konin.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNE ZAKUPY PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW SILNIKOWYCH, PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNU ADBLUE NA ZASADZIE DORAŹNYCH BEZGOTÓWKOWYCH TANKOWAŃ DO ZBIORNIKA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ.3910.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych, olejów silnikowych, przekładniowych, płynu AdBlue, do pojazdów służbowych Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o. o., stacjonujących w Koninie, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań do zbiornika. Zapotrzebowanie w latach 2020-2021 (w litrach): Olej napędowy Ekodiesel Plus 50 - 190 000, Benzyna bezołowiowa Eurosuper 95 - 7 000, Olej silnikowy syntetyczny diesel API: SL/CF, SAE: 5W/40 - 1000, Olej silnikowy mineralny diesel API: CG-4,SAE: 15W/40 - 160, Olej przekładniowy API: GL-5 SAE 80W/90 - 120, Płyn AdBlue SCR - 3200. Podane ilości zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zużycia w poprzednich latach oraz przewidywanego zapotrzebowania i mają charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu (ilości) zakupów bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował całodobową, czynną 24h/7 dni stację paliw na terenie miasta Konina w odległości nie większej niż 2 km od miejsca stacjonowania pojazdów w Koninie, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz w obowiązujących normach PN-EN. Zamawiający nie dopuszcza realizacji dostaw poprzez karty paliwowe. Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnymi lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie "lub równoważne". Przez pojęcie "lub równoważne" Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09134100-8, 09211000-1, 09211100-2, 24957000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 796747.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Domator Plus Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Spółdzielców 5, 62-510 Konin
Kod pocztowy: 62-510
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 970348.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 970348.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 970348.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.