To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 510279619-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Wójt Gminy Dobra: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE DOBRA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622604-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540249892-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Dobra, Krajowy numer identyfikacyjny 49189218500000,
ul. Dobra
233,
34-642
Dobra, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
183 330 020, e-mail
sekretariat@gminadobra.pl, faks
18 3330020 wew. 200.
Adres strony internetowej (url): www.gminadobra.pl, http://bip.malopolska.pl/ugdobra
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE DOBRA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UG.ZZ.271.64.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : a) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, na terenie Gminy Dobra oraz z nieruchomości będących własnością Gminy Dobra tj. - odpadów komunalnych z nieruchomości obok budynku Urzędu Gminy Dobra, - z nieruchomości w miejscowości Dobra przy oczyszczalni ścieków w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. b) zagospodarowanie odpadów komunalnych Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oraz: a) przekazanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów zgodnie z obowiązującą ustawą o opadach. b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania w instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady w nieruchomościach zamieszkałych, będą gromadzone w pojemnikach 120 l oraz w workach. Do odbioru odpady niesegregowane oraz bioodpady będą wystawiane w pojemnikach lub workach. a) Odbiór odpadów będzie się odbywał : o jeden raz w miesiącach: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości z drogą dojazdowa dostawcy odpadów. o raz na dwa tygodnie w miesiącach kwiecień, maj. czerwiec. lipiec, sierpień, wrzesień, październik. bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości z drogą dojazdową dostawcy odpadów. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych w ilości: 400 Mg odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01, 400 Mg odpadów selektywnie zebranych, 200 Mg odpadów selektywnie zebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Charakterystyka Gminy Dobra Powierzchnia Gminy Dobra 109 km2 Liczba mieszkańców zamieszkałych w Gminie Dobra wynosi około 8 000 osób w zabudowie jednorodzinnej - około 2400 gospodarstw domowych. W 2018 roku odebrano odpadów komunalnych z gospodarstw domowych: - niesegregowanych o kodzie 20 03 01 : 586 ,220 Mg - odpady segregowane nie ulegające biodegradacji : 518,281 Mg - odpadu ulegające biodegradacji : 31,790 Mg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny w SIWZ na stronie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90510000-5, 90513100-7, 90511000-2, 90512000-9, 90514000-3, 34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
940666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "TRASZKAN" S.J. SFZ Sroka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
958400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Rozbudowa sieci wodociągowej dz. 206, 112, 135, 121/3 obręb Wąwelnica
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Agawy obręb Wołczkowo
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Usługi transportowe przy remontach i działaniach porządkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.