eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiZakup wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości w pasach dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510279670-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim: Zakup wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości w pasach dróg powiatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617762-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 59065355300000, ul. ul. św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447103314, e-mail drogi@powiat-tomaszowski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat-tomaszowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości w pasach dróg powiatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.3801.29.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu w ramach zadania pod nazwą " Zakup wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości w pasach dróg powiatowych", do Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne warunki: 1) Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2019 2) Silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, moc min 55 KW, pojemność min 1900cm spełniający wymagania: UE 97/68/EU Etap IIIb, 3) Dopuszczalna masa całkowita max do 3500 kg, 4) Pojazd wolnobieżny, prędkość transportowa do 25 km/h, 5) Prędkość robocza min. 12 km/h, 6) Napęd hydrostatyczny na wszystkie koła, 7) Zbiornik paliwa poj. min 45L, 8) Zbiornik wody czystej min 180L, 9) Maszyna w kolorze dowolnym 10) Podwozie przegubowe, kąt skrętu max 45 stopni, 11) Rozmiar opon min. 15 cali, 12) Ręczny wąż ssawny do stosowania po obydwu stronach pojazdu, długość min 3m z uchwytem centralnym odchylanym w pionie, automatycznie chowany po zakończeniu pracy , 13) Myjka wysokociśnieniowa, wydajność min 13 l/min, ciśnienie min. 120 bar, ręczny pistolet natryskowy długości min 900 mm, długość węża min 10 m, 14) Rozstaw osi max 1600mm, 15) Szerokość maszyny bez lusterek max 1380 mm, 16) Wysokość pojazdu max 2000 mm, 17) Maksymalna szerokość zamiatania nie mniejsza niż 2250mm, 18) Minimalna pojemność zbiornika na śmieci min 1300cm³, ładowność min 1000kg 19) Zbiornik na śmieci wykonany z metalu odpornego na ścieranie i korozję, 20) Wysokość rozładowywania śmieci max 1450mm od podłoża, 21) Zawór do spuszczania wody ze zbiornika na śmieci. 22) Układ wentylacji kabiny wyposażony w ogrzewanie z regulacja temperatury i klimatyzacją. 23) Licznik godzin pracy, 24) Poziom hałasu urządzenia max 74 dB przy 1600obr./min mierzony zgodnie z normą DIN EN ISO 11201 i zgodnie z dyrektywą 2006/42/WE, 25) Poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE, 26) Kabina operatora oszklona, jednomiejscowa, wyposażona w klimatyzację, drzwi wejściowe po obydwu stronach, 27) Wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami, 28) Podgrzewane lusterka boczne, 29) Przyłącze do hydrantu w celu napełniania wody z sieci wodociągowej, 30) Fotel operatora regulowany na zawieszeniu pneumatycznym lub hydraulicznym, umieszczony centralnie, 31) Wspomaganie układu kierowniczego, 32) Światło i sygnał akustyczny cofania, 33) Oświetlenie drogowe oraz sygnalizator świetlny na dachu kabiny, 34) Maszyna wyposażona w układ recyrkulacji wody, 35) Zespół dwóch szczotek zamiatających, regulowane obroty szczotek w zakresie 0-120 obr/min, 36) System zraszania przy szczotkach talerzowych, 37) Kanał ssący o średnicy min 180 mm, 38) Dysza ssawna o szerokości min 550mm umieszczona między kołami, 39) Klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora lub rozwiązanie równoważne, 40) System wymiany osprzętów bez użycia narzędzi ręcznych, 41) Sterowanie osprzętem z kabiny operatora. 42) Platforma ładunkowa umożliwiająca przewożenie materiałów sypkich i drobnego sprzętu po zdjęciu pojemnika 43) Maszyna musi posiadać możliwość pracy z dodatkowymi urządzeniami takimi jak: posypywarka silosowa, kosiarka bijakowa, kosiarka rotacyjna, dwuszczotkowy zespół zamiatający, trzyszczotkowy zespół zamiatający, szczotka walcowa, listwa do mycia ciśnieniowego, szczotka do usuwania chwastów, 44) Wyposażenie dodatkowe : pług śnieżny prosty, jednolemieszowy, hydrauliczna nastawa boczna, szerokość min. 150 cm, wysokość 80 cm z wózkiem do szybkiej wymiany pługa na zespół zamiatający Warunki gwarancji i serwisu: - Gwarancja na zamówiony sprzęt - minimum 24 miesiące. - Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie do 72 godzin od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. - w wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie. - Odległość stacjonarnego punktu serwisowego nie większa niż 110 km od siedziby Zamawiającego Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu: - deklarację zgodności CE maszyny, - certyfikaty CE dotyczące spełnienia normy PM10, PM2,5 - instrukcję obsługi/użytkowania w języku polskim

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 388825.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAKO Polska Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerwone Maki 63
Kod pocztowy: 30-392
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 430500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 433516.98
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.