To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510279930-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Urząd Gminy Damasławek: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629613-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Damasławek, Krajowy numer identyfikacyjny 53316200000000,
ul. Rynek
8,
62-110
Damasławek, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 613 611, e-mail
inwestycje@damaslawek.nowoczesnagmina.pl, faks
672 613 627.
Adres strony internetowej (url): www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Inw.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na udzieleniu długoterminowego kredytu w wysokości 1 000 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia: a) kwota kredytu - 1 000 000,00 PLN, b) okres kredytowania do 31.12.2026 r., c) oprocentowanie w skali roku - według złożonej oferty, d) uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 20 grudnia 2019 r., e) okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do końca marca 2020 r., f) ilość rat kapitałowych - 28, g) częstotliwość płatności rat odsetkowych - co 1 miesiąc począwszy od 31.12.2019 r., h) częstotliwość płatności rat kapitałowych co kwartał w terminach na ostatni dzień kwartału począwszy od I kwartału 2020 roku, i) jeśli termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata rat kapitałowych rozpocznie się w pierwszym dniu roboczym po tym terminie, j) sposób zaokrąglania kwot - do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą, że począwszy od 3 miejsca po przecinku wartości od 0 do 4 zaokrągla się w dół, a wartości od 5 do 9 w górę, k) sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/365, w przypadku roku przestępnego formuła 366/366), l) prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty - pobrana będzie w dniu uruchomienia kredytu, m) Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat za przedterminową spłatę kredytu. Kredyt udzielany będzie zgodnie ze schematem przedstawionym w punkcie 3.5 SIWZ oraz planem spłaty kredytu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić plan spłaty kredytu (zamieszczony w załączniku nr 4). Oprocentowanie kredytu ma charakter zmienny przy założeniu, że w okresie obrachunkowym (miesięcznym) obowiązuje zasada stałego oprocentowania. Oprocentowanie w okresie obrachunkowym będzie równe stawce WIBOR 3M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. W przypadku braku notowań stawki WIBOR dla 10 dnia poprzedzającego rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, należy zastosować poprzednie notowanie, obowiązujące na ten dzień. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetek oraz jednorazowych prowizji bankowych. Prowizja bankowa za udzielenie kredytu będzie opłacona przez Zamawiającego przelewem. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji, zmian prowizji, ani stosowania innych opłat manipulacyjnych, poza wymienionymi w punkcie 3.8 SIWZ. Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel własny in blanco na rzecz kredytodawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66100000-1
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
200000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116353.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kikół oraz jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn.
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.