To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510279985-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard: Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji dotyczącej rewitalizacji terenów publicznych przy ul. Zaułek Drzewny w Białogardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Infrastruktura Publiczna, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609598-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540220213-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, Krajowy numer identyfikacyjny 33092045200000,
ul. 1-go Maja
18,
78-200
Białogard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
(94) 3579 100, e-mail
um.sekretariat@bialogard.info, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://bip.bialogard.info/
Adres profilu nabywcy: http://bip.bialogard.info/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji dotyczącej rewitalizacji terenów publicznych przy ul. Zaułek Drzewny w Białogardzie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.1.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dotyczy usługi pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji dotyczącej rewitalizacji terenów publicznych przy ul. Zaułek Drzewny w Białogardzie (działki ewid. nr 34/1; 72/1; 46/4; 45/2; 698/1; 42/2; 41/1; 32; 31; 41/5; 42/4; 82; 83; 684; 696; 702; 713 obręb 0017 m. Białogard). Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach zadania dotyczącego rewitalizacji terenów publicznych przy ul. Zaułek Drzewny w Białogardzie, obejmująca świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją inwestycji. Rewitalizacja terenów publicznych (realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj), która podlegać będzie nadzorowi inżyniera kontraktu będzie obejmować: 2.2 Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami. W ramach robót budowlanych przewidziano rewitalizację terenu objętego inwestycją poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno-wypoczynkowej połączonej ciągami komunikacyjnymi z istniejącą infrastrukturą, w tym: 2.2.1 Budowę dwóch kładek pieszo-rowerowych; 2.2.2 Budowę placu zabaw dla dzieci z wyposażeniem; 2.2.3 Założenie terenów zieleni urządzonej, zieleń wysoka, średnia i niska; 2.2.4 Zakup, dostawę i montaż toalety publicznej wraz z przyłączami; 2.2.5 Budowę plaży wraz z wyposażeniem; 2.2.6 Dostawę i instalację podświetlanej fontanny pływającej w nurcie rzeki Liśnicy; 2.2.7 Budowę terenu spacerowo-rekreacyjnego po pomoście wzdłuż rzeki Liśnicy wraz z zagospodarowaniem terenu nadbrzeża rzeki; 2.2.8 Budowę strefy rekreacji wyposażonej w stoły tenisowe i urządzenia siłowni plenerowej; 2.2.9 Budowę ciągu pieszo-rowerowego; 2.2.10 Budowę jezdni jednokierunkowej wzdłuż ulicy Zaułek drzewny wraz z 40 miejscami parkingowymi wraz z odwodnieniem ulicy poprzez wpusty drogowe i włączeniem poprzez przykanaliki istniejących rur spustowych budynków przylegających do drogi, do sieci kanalizacji deszczowej; 2.2.11 Budowę oświetlenia i monitoring terenu; 2.2.12 Szczegółowy zakres robot opisany jest w załączniku nr 11 do SIWZ - programie funkcjonalno - użytkowym. Ogółem wartość robot budowlanych, nad którymi prowadzony będzie nadzór inżyniera kontraktu wynosi 5 170 000,00 zł netto. 2.3 Zakres robót zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym. 2.4 Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje: 2.4.1 przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) - zgodnie z §3 wzoru umowy, 2.4.2 monitorowanie i kontrola przebiegu procesu poprzedzającego realizację inwestycji (uzyskanie uzgodnień, pozwolenia na budowę, dokonanie wymaganych przepisami zgłoszeń), 2.4.3 obowiązki w trakcie prowadzenia robót: a) obecność Inżyniera Kontraktu oraz Inspektorów Nadzoru na terenie budowy w trakcie trwania realizacji robót budowlanych, co najmniej raz w tygodniu oraz dostępność na każde wezwanie zamawiającego, b) nadzorowanie prac wykonywanych przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 tj. z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; c) reprezentowanie zamawiającego w kontaktach z instytucjami i podmiotami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; d) bieżącą kontrolę jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej; e) bieżące informowanie zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; f) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; g) organizowanie oraz przewodniczenie co tygodniowym radom budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania, oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich zamawiającemu w terminie 7 dni; h) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; i) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; j) nadzorowanie i weryfikowanie obmiarów robót wykonywanych przez wykonawcę robót; k) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; l) sprawdzanie wykonywanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; m) poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót; n) sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę lub podwykonawców robót; o) sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót; p) dochodzenie oraz egzekwowanie od dostawców lub wykonawców należytych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych; q) poświadczenia terminu zakończenia robót; r) sporządzanie dla zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji do instytucji współfinansującej zadanie na roboty budowlane; s) powiadamianie zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; t) nadzorowanie rozliczeń z wykonawcą I podwykonawcami, w tym zestawień rzeczowo - finansowych do odbiorów częściowych oraz opracowywanie raportów, sprawozdań miesięcznych, harmonogramów prac, okresowych, rocznych I końcowych do instytucji pośredniczącej w dofinansowaniu. 2.4.4 po zakończeniu budowy: a) weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez wykonawcę robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; b) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; c) rozliczenie finansowego wsparcia udzielonego ze środków publicznych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu; d) przygotowanie dla potrzeb zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia dokumentów PT, OT; e) przechowywanie i przekazanie zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowawczych przez wykonawców robót po zakończeniu robót; f) przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; g) pełnienie nadzoru powykonawczego w okresie rękojmi i gwarancji wykonawcy robót budowlanych, w tym m.in.: - udział w przeglądach serwisowych i gwarancyjnych, w terminach wskazanych przez zamawiającego, - oświadczenie usunięcia ewentualnych wad przez wykonawcę robót, - wspieranie zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, - sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów. 2.4.5 Nadzór nad realizacją robót budowlanych odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy i przepisami Prawa budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
193875.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne EKOBUD s.c. J. Filipowska & A. Filipowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69879.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej 3519Z
- Rozszczelnienie powierzchni nieprzepuszczalnych na terenie miasta Białogard
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbiórki istniejącego budynku oraz budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego na terenie działki nr 671 w obrębie ewidencyjnym 0006 w Białogardzie
- Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na wyznaczonych ciągach ulic na terenie miasta Białogard w roku 2025
- Modernizacja istniejących kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie miasta Białogard" - Edycja 2024
- Potrójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem drogi powiatowej nr 3526Z na terenie powiatu białogardzkiego
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego na obszarze Gminy Rajgród
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi w Pyskowicach
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.