To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510279991-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu: Kompleksowa obsługa robót ziemnych na terenie gminy Świerklaniec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630861-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu, Krajowy numer identyfikacyjny 24173504800000,
ul. Łąkowa
16H,
42-622
Orzech, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 284 46 17, e-mail
dawidzedel@o2.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.zwikswierklaniec.naszbip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa robót ziemnych na terenie gminy Świerklaniec
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P/7/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a) Świadczenie usług koparko-ładowarką oraz minikoparką przy awariach oraz pracach planowanych przez ZWiK Świerklaniec (1Rg); b) Świadczenie usług samochodem ciężarowym samowyładowawczym o ładowności do 5 ton wraz z kierowcą przy awariach oraz pracach planowanych przez ZWiK Świerklaniec (1 Rg); c) Sukcesywna dostawa piasku pozaklasowego (1 tona); 1.1. Przewidywana ilość godzin pracy koparki: ok. 500 godzin., 1.2. Przewidywana ilość piasku: ok. 300 ton, 1.3. Zamawiający zastrzega, że powyższy zakres stanowi wyłącznie szacunek i może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 1.4. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości. 1.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.6. Wymagania techniczne i wyposażenie koparko-ładowarki: - moc powyżej 80 KM, - pojemność łyżki podstawowej szerokości 60 cm - powyżej 0,3 m3, - głębokość kopania - powyżej 4 m, - pojemność łyżki ładowarki - minimum 1,2 m3, - wysokość załadunku - powyżej 2m, - łyżki do wąskich wykopów (0,4m) i do skarpowania (1,2-1,8m), - konieczne jest dopuszczenie do poruszania się koparko-ładowarki po drogach publicznych, - konieczne jest, aby łyżka ładowarki była wielofunkcyjna (kopanie, spychanie, rozścielanie, wyrównywanie, przewóz materiałów), bez konieczności wymiany osprzętu. 1.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpoczął świadczenie usługi w terminie nie późniejszym niż: - 24 godziny od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego konieczności rozpoczęcia realizacji zadania przy wykonywaniu planowanych zadań, - 2 godziny od zgłoszenia w przypadku robót prowadzonych przy awariach. 1.8. Dostawa piasku w każdej ilości będzie odbywać się w ciągu 2 godzin (w przypadku awarii), 24 godzin (w przypadku planowanych zadań) od momentu zgłoszenia (telefon). Transport i rozładunek następować będzie bezpośrednio na terenie budowy lub awarii. 1.9. Wykonawca dostarczy atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terenie krajów Unii Europejskiej i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie kruszyw, materiałów i surowców do obrotu - jednorazowo przy złożeniu oferty. 1.10. Czas pracy sprzętu wraz z operatorem będzie liczony od momentu przybycia na miejsce awarii/planowanych prac wskazane przez Zamawiającego do momentu zakończenia pracy. Koszt dojazdu na miejsce awarii i powrotu ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45520000-8
Dodatkowe kody CPV: 14210000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102737.58
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowo-Usługowo-Handlowa "TRANSBRUK" Marian Lenart
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
142372.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw wraz z załadunkiem na bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Rzekuń w 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2025.
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków w obrębach Lipno Wieś I oraz Okrąg gmina Lipno
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.