To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510280107-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618028-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Krajowy numer identyfikacyjny 30128500000000,
ul. ul. Leśna
11,
16-050
Jałówka, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-85 713 16 90, 606 925 092, e-mail
dpsjalowka@op.pl, faks
0-85 713 16 99.
Adres strony internetowej (url): https://bip.dpsj.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielna jednostaka organizacyjna samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce od 1 grudnia 2019 r. do 30 listopada 2020 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w VI częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku 1 - Opis przedmiotu zamówienia część od I do VI. Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia - z uwagi, na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I mleko i produkty mleczarskie - dostawy minimum 2 razy w tygodniu Część II artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory - dostawy minimum 1 raz w tygodniu Część III mięso świeże, wędliny i drób - dostawy minimum 2 razy w tygodniu Część IV artykuły piekarskie - codziennie (za wyjątkiem niedzieli dni świątecznych) Część V ryby - dostawy minimum 1 raz w tygodniu Część VI mrożone artykuły spożywcze - dostawy minimum 1 raz w tygodniu 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 3. Każda dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Jałówce, gmina Michałowo, przy ul. Leśna 11. 4. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. 5. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. 6. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 7. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. 9. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego, musi posiadać taki dokument. 10. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebne pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 12. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 13. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15800000-8, 15500000-3, 15612500-6, 15220000-6, 15331170-9, 15100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: mleko i produkty mleczarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mango M. Popow, Detal - Hurt
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39874.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32300
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24234.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: mięso świeże, wędliny i drób |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138214.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: artykuły piekarskie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust.1, pkt.1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ryby |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21850
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18427.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: mrożone artykuły spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5700
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4155.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.