eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo IławeckieOdbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wchodzących w skład nieruchomości "mieszanych" z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2020 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280465-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Gmina Miejska Górowo Iławeckie: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wchodzących w skład nieruchomości "mieszanych" z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623704-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Górowo Iławeckie, Krajowy numer identyfikacyjny 52926100000000, ul. Plac Ratuszowy 18, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 627 020, e-mail umgorowo@gorowoilaweckie.pl, faks 897 627 044.
Adres strony internetowej (url): http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
Adres profilu nabywcy: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wchodzących w skład nieruchomości "mieszanych" z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OGA.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Odbiór i transport (do stacji przeładunkowej) stałych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach/kontenerach lub workach, odpadów zbieranych w punktach stacjonarnych oraz Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, szczegółowy opis wymagań: a) na terenie zabudowy jednorodzinnej (w zabudowie objętej systemem workowym) obowiązywać będzie system mieszany (workowo-pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych natomiast w zabudowie wielorodzinnej system pojemnikowo-kontenerowy zbierania odpadów komunalnych; b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu całego strumienia odpadów komunalnych zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i "mieszanych"; c) Wykonawca zobowiązany jest w sytuacjach wyjątkowych, na zgłoszenie Zamawiającego do odbioru odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszańców. d) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych, natomiast z terenu nieruchomości niezamieszkałej będącej częścią nieruchomości "mieszanej" w ilości zadeklarowanej przez właściciela nieruchomości; e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia mieszkańcom (objętych systemem workowym) worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności 120 l w ilości: Niebieskie -(papier)-2 500 szt. Żółte- (metale i tworzywa sztuczne)- 12 000 szt. Brązowe- (bio)- 3 000 szt. Zielone - (szkło) - 3 000 szt. Czarne- (odpady zmieszane)- 1 000 szt. (pojemność 60l) oraz 7 000 sztuk (120 l pojemność). Zamawiający zastrzega, iż realna ilość worków objętych przedmiotem zamówienia może ulec zmianie. f) Worki powinny być odpowiednio wytrzymałe. Intensywność zabarwienia (przezroczystość) worka powinna pozwalać na ocenę zawartości worka. Worki powinny być w sposób czytelny i widoczny opisane rodzajem gromadzonego odpadu oraz informacją, co należy a czego nie należy do niego wrzucać. Worki muszą być opisane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028). g) Worki będą oznaczone unikatowym kodem kreskowym umożliwiającym identyfikację posesji, właściciela oraz rodzaju gromadzonego odpadu (tj. powinna istnieć możliwość uzyskania informacji jakie rodzaje frakcji odebrano z danej nieruchomości) . Dodatkowo podczas odbioru skaner wstawia do bazy danych datę i godzinę odbioru odpadów. Wykonawca zapewni dystrybucję kodów kreskowych wraz z workami wśród właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. h) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji usługi przeprowadzi inwentaryzację pojemników, polegającą na przypisaniu wszystkim nieruchomościom objętym systemem workowym, na których stoją pojemniki unikatowych kodów kreskowych. i) Wykonawca zapewnia wydruk i dystrybucję do właścicieli nieruchomości objętych systemem workowym etykiety z kodem kreskowym, które naklejone na worki do gromadzenia odpadów, służą identyfikacji nieruchomości, z której dokonywany jest odbiór odpadów. Dystrybucja kodów odbywać się będzie w taki sposób aby każdy punkt adresowy ujęty w systemie workowym znał swój kod kreskowy. Jednocześnie Wykonawca przedstawi zbiorcze zestawienie zawierające kody kreskowe z przypisaną do nich nieruchomością Zamawiającemu. j) Wykonawca musi rejestrować w sposób elektroniczny odbierane worki (czytniki/skanery kodów kreskowych) raport odebranych worków powinien być udostępniony Zamawiającemu wraz z raportem miesięcznym. k) W przypadku wystawienia worka z odpadami bez oznaczenia umożliwiającego identyfikację, worek zostanie przyporządkowany do nieruchomości, na której odpady zostały zebrane. l) W przypadku niewłaściwego sortowania Wykonawca odbierze worek/pojemnik jako odpad zmieszany w terminie odbioru odpadów zmieszanych i powiadamia o zaistniałej sytuacji Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych. m) Pojemniki/kontenery na odpady Wykonawca oznakuje w sposób trwały i czytelny informacją określającą rodzaj odpadu zbierany w danym pojemniku (np. oznakowanie namalowane farbą na pojemniku lub naklejka). n) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do dostarczenia pojemników/ kontenerów zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ oraz na "wezwanie" dodatkowych pojemników/kontenerów i worków według potrzeb Zamawiającego określonych co najmniej 7 dni przed datą wykonania zobowiązania. o) Wykonawca odbierze i zagospodaruje przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zbierany przez mieszkańców w punktach zbiórki zlokalizowanych na terenie Miasta Górowo Iławeckie. Wykonawca wyposaży ww. punkty zbiórki w odpowiednie pojemniki. Wykaz ww. punktów zostanie przekazany Wykonawcy do 7 dni od dnia podpisania umowy. p) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji, utrzymania i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych lub innego miejsca realizującego zadania PSZOK zlokalizowanego na terenie Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie oraz za transport selektywnie zbieranych w nim odpadów. q) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego kosze uliczne DIN 50l - w ilości 30 sztuk (30 sztuk w kolorze zielonym) wraz ze słupkiem i popielniczką (bez montażu). r) Wykonawca dostarczy podajniki do woreczków biodegradowalnych na odchody zwierząt z możliwością montażu na koszu ulicznym w ilości 15 sztuk . s) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego torebki na odchody zwierząt w ilości 6 000 sztuk pasujące do podajników zamontowanych na koszach ulicznych znajdujących się na terenie miasta. t) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego worki polipropylenowe na gruz w ilości 2 000 sztuk o pojemności 50 kg. Worki muszą być opisane w widocznym miejscu : GRUZ UM Górowo IŁ. u) Wykonawca przeprowadzi mycie i dezynfekcję pojemników SM 1100 na odpady ustawionych na terenie miasta (z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wchodzących w skłąd nieruchomości "mieszanych") 2 razy w roku (wiosna, jesień). v) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego kompostowniki w ilości 10 sztuk wykonane z siatki metalowej o pojemności 660 l. Kompostowniki musza być oznakowane w widocznym miejscu: Kompostownik miejski UM Górowo Ił oraz zawierać informacje co należy a czego nie należy do niego wrzucać.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 525495.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum EKO-BARTKO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tolko 26
Kod pocztowy: 11-200
Miejscowość: Tolko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 525495.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 525495.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 525495.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.