To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510280565-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Szpital Chorób Płuc Orzesze: Zakup łóżek specjalistycznych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614063-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540232985-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Chorób Płuc Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27618450000000,
ul. Gliwicka
20,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 213 661, e-mail
zamowienia@szpitalorzesze.pl, faks
322 215 920.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalorzesze.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup łóżek specjalistycznych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/12/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa 1.2 Przedmiot zamówienia: Zakup łóżek specjalistycznych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu. 1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest Zakup 17 łóżek specjalistycznych wraz z 17 materacami i 17 szafkami przyłóżkowymi dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2.2 Wymagane parametry techniczno-użytkowe, wymagane warunki w zakresie gwarancji, szkoleń określa Załącznik Nr 1 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć urządzenie do siedziby Zamawiającego, dokonać instalacji, przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi, przedłożyć w dniu dostawy karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim. 1.2.3 Okres gwarancji Wykonawca określa w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ (nie krócej jednak niż 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego). 1.2.4 Termin dostawy Wykonawca określa w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ (nie dłużej niż 21 dni kalendarzowych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33192130-2
Dodatkowe kody CPV: 33192120-9, 33192310-8, 39143112-4, 33192000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85692.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REHA - BED Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53681.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli medycznych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- 60/24 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- 203-P-24 Łóżka szpitalne wraz z szafkami przyłóżkowymi
- Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących kolorowych monochromatycznych oraz innych akcesoriów, materacy na łóżka szpitalne, automatycznych cyfrowych (...) w podziale na 4 części.
- DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH POWTÓRKA
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.