To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510280683-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy: Przebudowa drogi gminnej nr 149113G w miejscowości Bukowina
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616212-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nd
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 77097975000000,
ul. W. Witosa
16,
84-312
Cewice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 613 460, e-mail
sekretariat@cewice.pl, faks
598 613 462.
Adres strony internetowej (url): www.cewice.pl
Adres profilu nabywcy: nd
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nd
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 149113G w miejscowości Bukowina
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-ZIR.271.32.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi gminnej nr 149113G w miejscowości Bukowina" Zakres robót obejmuje: 1. Kanalizacja deszczowa: a. Roboty ziemne - w obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy wykonywać ręcznie. b. Kanalizację deszczową należy wykonać z rur litych PVC SN8 z fabrycznie wmontowaną uszczelką, łączonych na wcisk o średnicy Ø315 - min. 25,5 mb; Ø250 - min 332,5 mb, Ø200 - min 44,0 mb, Ø160 - min. 52,5 mb. c. Wpusty uliczne żeliwne jezdniowe typu ciężkiego z osadnikiem betonowym prefabrykowanym DN500 - min. 25 szt. d. Studzienki rewizyjne PE DN400 z pokrywą żeliwną typu ciężkiego - min. 12 szt. e. Studzienka rewizyjna z kręgów żelbetowych Ø1200 typ BS - min. 1 szt.. 2. Oświetlenie: a. Roboty ziemne - w obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy wykonywać ręcznie. b. Budowa linii oświetleniowej kablowej 0,4 kV YAKXs 4x25 mm2 - min. 45 m. W miejscach przejścia kabla przez drogi, pod wjazdami, a także na skrzyżowaniach z instalacjami podziemnymi kabel układać w rurach osłonowych. c. Montaż słupa oświetleniowego stalowego o wys. min 8 m - min. 1 szt. d. Montaż opraw oświetleniowych IP 66 II kl 100W - min. 1 szt. e. Wszelkie pomiary i badania należy wykonać zgodnie z projektem, potwierdzone odpowiednimi protokołami. 3. Przebudowa drogi: a. Przebudowa drogi gminnej nr 149113G w miejscowości Bukowina na długości 403,0 mb. Nawierzchnia drogi z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm koloru szarego - min. 2376,1 m2; całość odcinka ograniczona obustronnie krawężnikami betonowymi wystającymi o wymiarach 15x30x100 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Konstrukcja jezdni: grunt stabilizowany cementem 1,5 MPa gr. 15 cm, podbudowa z KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm. b. Na jezdni należy wykonać w miejscu wskazanym w projekcie budowlanym wyniesione przejście dla pieszych o konstrukcji nawierzchni jak dla drogi z kostki o gr. 8 cm w kolorze czerwonym - min. 88 m2, pasy w kolorze białym. c. Chodnik należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm w kolorze szarym oraz grafitowym wg załączonego wzoru - min. 908 m2. Chodniki ograniczone od strony jezdni krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem, a od strony zewnętrznej obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100 na ławie betonowej z oporem. d. Zjazdy należy wykonać z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego o gr. 8 cm - min. 468,5 m2. Konstrukcja zjazdu: grunt stabilizowany cementem 1,5 MPa gr. 15 cm, podbudowa z KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm. Od strony drogi krawężniki najazdowe wtopione na hmax=4 cm zakończone opornikami wtopionymi na "zero". e. Humusowanie i obsianie trawą pasa zieleni oraz pobocza. f. Znaki drogowe pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - min. 9 szt. g. Regulacji studni, zaworów, kratek ściekowych. h. Materiały z rozbiórki (m. in. płyty chodnikowe, obrzeża, krawężniki, kostka brukowa, masa bitumiczna) Wykonawca zobowiązany jest do ich załadunku i wyładunku wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Inwestora w m. Cewice (na odległość do 10 km) Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji. 2. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 5 prawa budowlanego. 3. Uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych na czas realizacji robót. 4. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów, kanałów itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. 5. W przypadku uszkodzenia kamieni granicznych Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na własny koszt. 6. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury. 7. Uporządkowanie terenu budowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich niezbędnych instytucji oraz zarządców sieci o rozpoczęciu prac budowlanych na co najmniej 7 dni wcześniej wraz z uzyskaniem odpowiednich oświadczeń po zakończeniu robót oraz zapozna się z treścią uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca przed wejściem na tereny będące własnością osób fizycznych zobowiązany jest do ich powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, co najmniej 7 dni wcześniej. Po wykonaniu robót na działkach prywatnych, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od właściciela pisemnego oświadczenia, że nie wnosi on uwag do wykonanych robót oraz, że teren został uporządkowany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Dokumentacja projektowa (branża drogowa, sanitarna, elektryczna). 2. Mapa z inwentaryzacją powykonawczą wykonanej części chodnika. 3. Przedmiar robót. 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 5. Projekt stałej organizacji ruchu. 6. Opinia geotechniczna. 7. Wzór chodnika. Informacje pozostałe 1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy projektu budowalnego 2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dokonanym dokumentacją techniczną i STWiOR, w przypadku braku polskich norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich EOG przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaga się, aby zostały uwzględnione zgodnie z art. 30 ust. 3 ustawy pzp w kolejności polskie normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw oraz krajowe deklaracje zgodności i krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) 3. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem zachowania funkcjonalności, bezpieczeństwa, użytkowości, efektywności oraz innych cech szczególnych opisanych daną normą, oceną, aprobatą, specyfikacją, systemem, itp. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 5. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z nich przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się (odpowiednie zlicowanie położonej nawierzchni z istniejącą poza obszarem robót)). 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej, zgodnie z zapisami Karty Gwarancji Jakościowej, stanowiącej załącznik do umowy. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w każdym wyszczególnionym zakresie, polegającym na wykonywaniu określonych poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne, b) roboty brukarskie, c) roboty montażowe przy budowie kanalizacji deszczowej. d) roboty elektryczne. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub równoważnej instytucji w przypadku Wykonawców zagranicznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń; o inne dokumenty Dokumenty powyższe powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności 7. Powyższe zapisy nie dotyczą przypadków prawem wyłączonych, np.: gdy wspólnicy spółki będą samodzielnie wykonywać wskazane czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-7
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45315600-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nd
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
886938.14
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kruszywo sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
772707.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 127920.00 IV.8) Informacje dodatkowe: nd |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.