eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń"Kredyt długoterminowy w wysokości 1 398 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Golub-Dobrzyń w 2019 roku."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280773-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Gmina Golub-Dobrzyń: "Kredyt długoterminowy w wysokości 1 398 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Golub-Dobrzyń w 2019 roku."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629556-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540263635-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Golub-Dobrzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 87111858900000, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6835400(-03), e-mail ti@golub-dobrzyn.ug.gov.pl, faks 566 835 276.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kredyt długoterminowy w wysokości 1 398 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Golub-Dobrzyń w 2019 roku."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.2710.23.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamo?wienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.398.000,00 zł z przeznaczeniem na spłate? planowanego deficytu Gminy Golub-Dobrzyń w 2019 roku. 2. Kredyt uruchomiony be?dzie w jednej transzy. Zamawiaja?cy wymaga gotowos?ci do uruchomienia transzy w terminie przez siebie wskazanym, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2019 r. 3. Kredyt spłacany be?dzie w ratach rocznych do dnia 30 listopada 2033 roku. 4. Zamawiający wymaga trzyletniej karencji w spłacie kapitału (spłata od 2023 roku); 5. Zamawiający wymaga, aby raty kapitałowe spłacane były jednorazowo kaz?dego roku w ostatnim dniu listopada w kwotach: 1. 30.11.2023 r. - 50 000,00 zł 2. 30.11.2024 r. - 50 000,00 zł, 3. 30.11.2025 r. - 50 000,00 zł 4. 30.11.2026 r. - 100 000,00 zł 5. 30.11.2027 r. - 50 000,00 zł 6. 30.11.2028 r. - 100 000,00 zł 7. 30.11.2029 r. - 200 000,00 zł 8. 30.11.2030 r. - 200 000,00 zł 9. 30.11.2031 r. - 200 000,00 zł 10. 30.11.2032 r. - 200 000,00 zł 11. 30.11.2033 r. - 198 000,00 zł Jez?eli data spłaty raty kapitałowej be?dzie dniem wolnym od pracy, spłata nastąpi w dniu roboczym następującym po dniu wolnym. 6. Odsetki płacone be?da? od daty uruchomienia kredytu, ostatniego dnia kaz?dego miesiąca. Jez?eli ostatni dzien? miesia?ca przypada na dzien? wolny od pracy odsetki be?da? płatne w następnym dniu roboczym. 7. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M (z notowań na dzień 27.11.2019 r.) + marża Wykonawcy. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwieszeniu. 8. Marża Wykonawcy jest wiążąca w całym okresie kredytowania. 9. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji i opłat z tyt. przygotowania i postawienia kredytu do dyspozycji. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 11. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 12. Wykonawca terminowo przekaże środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 13. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 398 000,00 zł. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części wykorzystania kredytu bez ponoszenia kosztów (opłat, prowizji, itp.) - przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie poinformowany z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu lub e-mail, potwierdzonym następnie pisemnie. 15. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat od niewykorzystanej czyści kredytu. 16. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu. 17. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracja? wekslowa? - z kontrasygnata? Skarbnika Gminy. 18. Zamawiaja?cy zastrzega sobie prawo do wczes?niejszej spłaty kredytu. 19. Zamawiaja?cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 20. Zamawiaja?cy nie przewiduje aukcji elektronicznej. 21. Zamawiaja?cy nie przewiduje udzielenia zamo?wien? uzupełniaja?cych. 22. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji dokumenty i sprawozdania wymienione jako załączniki do siwz. 23. Kod (CPV) : 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu - usługi udzielania kredytu. 24. Zgodnie z art.29ust.3a ustawy PZP Zamawiaja?cy informuje, z?e w zakresie realizacji zamo?wienia nie wyste?puja? czynnos?ci, kto?rych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposo?b okres?lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j - Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, z po?z?n. zm.). 25. Zamawiaja?cy informuje, iz? na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a naste?pnie zbada czy wykonawca, kto?rego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w poste?powaniu. 26. Zamawiaja?cy nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Składanie oferty odbywa sie? za pos?rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j - Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), osobis?cie lub za pos?rednictwem posłan?ca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 354502.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Brodnicy z siedzibą w Brodnicy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kamionka 27,87-300 Brodnica
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 354502.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 354502.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490736.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.