To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-24
Ogłoszenie nr 510281101-N-2019 z dnia 24-12-2019 r.
Gmina Krajenka: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krajenka - zamówienie uzupełniające.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550278361-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krajenka, Krajowy numer identyfikacyjny 57079136500000,
ul. Szkolna
17,
77-430
Krajenka, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 2639204 w. 24, 2639205, e-mail
gmina@krajenka.pl, faks
67 2639203.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krajenka - zamówienie uzupełniające.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GOS.271.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu (w tym równiarki i walca drogowego) robót budowlanych w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Krajenka w 2019 roku. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje: ? dostawę, rozplantowanie i zagęszczenie żużla na drogach, po wcześniejszym wyrównaniu nawierzchni, o grubości warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm, na powierzchni ok 203 m2 ? dostawę, rozplantowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego 0/31,5 na drogach, po wcześniejszym wyrównaniu nawierzchni, o grubości warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm, na powierzchni ok 186 m2. 1.3. Zamawiający w zależności od rzeczywistych bieżących potrzeb będzie zlecał Wykonawcy, realizację przedmiotu umowy, udzielając zleceń częściowych w oparciu o ceny jednostkowe określone w złożonej ofercie (stanowiącej integralną część umowy), do wysokości maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z umowy. Każdorazowo w zleceniu określony zostanie zakres, miejsce, sposób i termin jego wykonania. 1.4. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu robót, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. 1.5. Kod CPV 45 23 31 42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45 23 31 41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5576.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Terra Plus Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7945.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w zamówieniu podstawowym przewidział możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, tj. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (Równanie dróg równiarką wraz z profilowaniem i zagęszczaniem, dostawę, rozplantowanie i zagęszczenie gruzu betonowego, żużla, kruszywa łamanego) , do łącznej wartości 80 % kosztorysu inwestorskiego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżącą konserwację nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- Przebudowa ul. Kolejowej w Kamieńsku
- MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BAKAŁARZEWO W 2025 R.
- Przebudowa ul. I. Łukasiewicza w Krośnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.