eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiątnicaModernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie.



Ogłoszenie z dnia 2019-12-24

Ogłoszenie nr 510281214-N-2019 z dnia 24-12-2019 r.

Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie (nr projektu WDN-RPPD.08.02.01-20-0031/18)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie, Krajowy numer identyfikacyjny 98393000000000, ul. , 18-421 Piątnica, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 166 611, e-mail zsrmari@izd.psl.org.pl, faks 862 166 611.
Adres strony internetowej (url): https://marianowo.edupage.org/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2019/2/1/6

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż urządzeń, maszyn, sprzętu, wyposażenia dla Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. Jana Szymańskiego w Marianowie, przeprowadzenie koniecznych szkoleń oraz przekazanie instrukcji bezpiecznego użytkowania dostarczonych elementów zamówienia. 2. Obowiązki wykonawcy: - Dostawa maszyn, urządzeń, sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych zgodnie z "OPZ". Przedmiot dostawy powinien być nowy tzn. nieużywany przed dostarczeniem. - Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawy objęte przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, standardami, dokumentacją oraz postanowieniami umowy, z uwzględnieniem wymogów bhp, organizacją oraz realizacją umowy bez zakłóceń. - Wniesienie, ustawienie i montaż dostarczonego wyposażenia. - Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia stosownie do postanowień zawartych we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Uruchomienie, przeprowadzenie szkoleń oraz przekazanie instrukcji bezpiecznej obsługi dostarczonych elementów zamówienia. - Zabezpieczenie obiektu przed uszkodzeniami w trakcie prowadzenia dostawy. - Doprowadzenie wyposażanego budynku oraz terenu wokół niego do stanu, nie gorszego, niż w dniu rozpoczęcia dostawy, usunięcie wszelkich uszkodzeń, zabrudzeń, wywiezienie opakowań itp. - na własny koszt, w terminie przed odbiorem. - Zaoferowanie wyposażenia spełniającego wymogi ilościowe oraz materiałowe i użytkowe określone w "OPZ". - Urządzenia, maszyny, sprzęt lub wyposażenie muszą posiadać Deklarację Zgodności CE lub równoważną. - Urządzenia, maszyny, sprzęt lub wyposażenie muszą posiadać instrukcję w języku polskim w szczególności DTR (dokumentacja techniczno rozruchowa). - Zapewnienie serwisu gwarancyjnego w ramach przewidzianego wynagrodzenia. - Wskazane w "OPZ" parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na sprzęt o parametrach wyższych. - Minimalna gwarancja na oferowany sprzęt: 24 miesiące od dnia odbioru. - Wszystkie maszyny, urządzenia, sprzęt, wyposażenie, pomoce dydaktyczne oraz zmiany wymiarów /oprócz dopuszczalnych zakresów tolerancji/ i materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym. - Podane wymiary wyposażenia należy traktować jako przybliżone, dopuszczalne są odchylenia do ±5%, większe wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. - Dostarczany sprzęt musi być gotowy do użytku wraz z przeprowadzonym pierwszym rozruchem i przeszkoleniu pracowników. - Przekazanie dokumentacji odbiorowej/atesty, certyfikaty, protokoły szkoleń, kart katalogowych itp., oraz szczegółowego zestawienia dostarczanych: urządzeń, sprzętu, wyposażenie oraz pomocy dydaktycznych wraz z jednostkowymi cenami netto/brutto i wartością brutto /jako warunek konieczny odbioru/. - Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za dozór dostawy do czasu podpisania protokołu odbioru. - Rozliczenie dostawy wraz z montażem: a) warunkiem rozliczenia dostawy będzie protokół zdawczo-odbiorczy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego, b) o całkowitym zakończeniu dostawy oraz gotowości do odbioru końcowego Wykonawca powiadomi bezzwłocznie Zamawiającego pisemnie e-mail: zsmarianowo@wp.eu , c) Zamawiający odmówi odbioru dostawy w przypadku: - stwierdzenia rozbieżności pomiędzy parametrami dostarczonego sprzętu, a parametrami opisanymi w SIWZ wraz z załącznikami, uszkodzenia lub stwierdzenia wad uniemożliwiających użycie sprzętu, - braku dostarczenia, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi innych dokumentów odbiorowych/skompletowane w jednej teczce, ze spisem treści/, lub akcesoriów które producent dołącza w komplecie ze sprzętem, - braku dokonania wstępnego rozruchu urządzeń tego wymagających i przeszkolenia personelu użytkownika potwierdzonego stosownymi dokumentami In p. protokół szkolenia/. - W razie przedłużenia rozpoczęcia terminu dostawy, ewentualne zmagazynowanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia będzie na koszt Wykonawcy i na wezwanie Zamawiającego dostarczone w terminie 7 dni od dnia wezwania do dostawy. - Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską o czym mowa w roz. II pkt 5 SIWZ. - Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w załącznikach nr 5 do SIWZ. - Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącej odpowiednio załącznik Nr 6 do SIWZ. - W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. - Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych opisywanym dopuszczonych do obrotu na rynku Unii Europejskiej. - W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1 - 3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. - Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. - Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". - Wykonawca, który na etapie realizacji zamówienia, powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Warunki udziału oferenta oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp (obligatoryjne podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania). 1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 mogą dotyczyć: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. 2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. 2.3 zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych (https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0017/33407/OPINIE_PRAWNE_CALOSC876.pdf ): "[...] W przypadku, gdy zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie wykonawcy o ich spełnianiu nie stanowi dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, a tym samym nie ma podstaw do jego żądania. Powyższe nie dotyczy obowiązku złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, które każdorazowo niezależnie od woli zamawiającego podlega badaniu." 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 3.1 W okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3.2 W okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (fakultatywne podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania), 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r., poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r., poz. 498). Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42000000-6


Dodatkowe kody CPV: 42633000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16260.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADK-SPAW Anna Zemeła-Kłos
Email wykonawcy: adkspaw@gmail.com
Adres pocztowy: Świętokrzyska 17/79
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25651.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25651.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25651.65
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził uprzednio postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego obejmującego w części 4 przedmiot zamówienia tożsamy z przedmiotowym postępowaniem (ZP/2019/2/1/4). Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt2 i 3.Uzasadnienie faktyczne:W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 4w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, nie wpłynęła żadna oferta.Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Część 4.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.