Ogłoszenie z dnia 2019-12-24
Ogłoszenie nr 510281214-N-2019 z dnia 24-12-2019 r.
Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie (nr projektu WDN-RPPD.08.02.01-20-0031/18)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie, Krajowy numer identyfikacyjny 98393000000000,
ul.
,
18-421
Piątnica, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 166 611, e-mail
zsrmari@izd.psl.org.pl, faks
862 166 611.
Adres strony internetowej (url): https://marianowo.edupage.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/2019/2/1/6
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż urządzeń, maszyn, sprzętu, wyposażenia dla Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. Jana Szymańskiego w Marianowie, przeprowadzenie koniecznych szkoleń oraz przekazanie instrukcji bezpiecznego użytkowania dostarczonych elementów zamówienia. 2. Obowiązki wykonawcy: - Dostawa maszyn, urządzeń, sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych zgodnie z "OPZ". Przedmiot dostawy powinien być nowy tzn. nieużywany przed dostarczeniem. - Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawy objęte przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, standardami, dokumentacją oraz postanowieniami umowy, z uwzględnieniem wymogów bhp, organizacją oraz realizacją umowy bez zakłóceń. - Wniesienie, ustawienie i montaż dostarczonego wyposażenia. - Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia stosownie do postanowień zawartych we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Uruchomienie, przeprowadzenie szkoleń oraz przekazanie instrukcji bezpiecznej obsługi dostarczonych elementów zamówienia. - Zabezpieczenie obiektu przed uszkodzeniami w trakcie prowadzenia dostawy. - Doprowadzenie wyposażanego budynku oraz terenu wokół niego do stanu, nie gorszego, niż w dniu rozpoczęcia dostawy, usunięcie wszelkich uszkodzeń, zabrudzeń, wywiezienie opakowań itp. - na własny koszt, w terminie przed odbiorem. - Zaoferowanie wyposażenia spełniającego wymogi ilościowe oraz materiałowe i użytkowe określone w "OPZ". - Urządzenia, maszyny, sprzęt lub wyposażenie muszą posiadać Deklarację Zgodności CE lub równoważną. - Urządzenia, maszyny, sprzęt lub wyposażenie muszą posiadać instrukcję w języku polskim w szczególności DTR (dokumentacja techniczno rozruchowa). - Zapewnienie serwisu gwarancyjnego w ramach przewidzianego wynagrodzenia. - Wskazane w "OPZ" parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na sprzęt o parametrach wyższych. - Minimalna gwarancja na oferowany sprzęt: 24 miesiące od dnia odbioru. - Wszystkie maszyny, urządzenia, sprzęt, wyposażenie, pomoce dydaktyczne oraz zmiany wymiarów /oprócz dopuszczalnych zakresów tolerancji/ i materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym. - Podane wymiary wyposażenia należy traktować jako przybliżone, dopuszczalne są odchylenia do ±5%, większe wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. - Dostarczany sprzęt musi być gotowy do użytku wraz z przeprowadzonym pierwszym rozruchem i przeszkoleniu pracowników. - Przekazanie dokumentacji odbiorowej/atesty, certyfikaty, protokoły szkoleń, kart katalogowych itp., oraz szczegółowego zestawienia dostarczanych: urządzeń, sprzętu, wyposażenie oraz pomocy dydaktycznych wraz z jednostkowymi cenami netto/brutto i wartością brutto /jako warunek konieczny odbioru/. - Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za dozór dostawy do czasu podpisania protokołu odbioru. - Rozliczenie dostawy wraz z montażem: a) warunkiem rozliczenia dostawy będzie protokół zdawczo-odbiorczy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego, b) o całkowitym zakończeniu dostawy oraz gotowości do odbioru końcowego Wykonawca powiadomi bezzwłocznie Zamawiającego pisemnie e-mail: zsmarianowo@wp.eu , c) Zamawiający odmówi odbioru dostawy w przypadku: - stwierdzenia rozbieżności pomiędzy parametrami dostarczonego sprzętu, a parametrami opisanymi w SIWZ wraz z załącznikami, uszkodzenia lub stwierdzenia wad uniemożliwiających użycie sprzętu, - braku dostarczenia, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi innych dokumentów odbiorowych/skompletowane w jednej teczce, ze spisem treści/, lub akcesoriów które producent dołącza w komplecie ze sprzętem, - braku dokonania wstępnego rozruchu urządzeń tego wymagających i przeszkolenia personelu użytkownika potwierdzonego stosownymi dokumentami In p. protokół szkolenia/. - W razie przedłużenia rozpoczęcia terminu dostawy, ewentualne zmagazynowanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia będzie na koszt Wykonawcy i na wezwanie Zamawiającego dostarczone w terminie 7 dni od dnia wezwania do dostawy. - Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską o czym mowa w roz. II pkt 5 SIWZ. - Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w załącznikach nr 5 do SIWZ. - Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącej odpowiednio załącznik Nr 6 do SIWZ. - W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. - Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych opisywanym dopuszczonych do obrotu na rynku Unii Europejskiej. - W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1 - 3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. - Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. - Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". - Wykonawca, który na etapie realizacji zamówienia, powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Warunki udziału oferenta oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp (obligatoryjne podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania). 1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 mogą dotyczyć: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. 2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. 2.3 zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych (https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0017/33407/OPINIE_PRAWNE_CALOSC876.pdf ): "[...] W przypadku, gdy zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie wykonawcy o ich spełnianiu nie stanowi dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, a tym samym nie ma podstaw do jego żądania. Powyższe nie dotyczy obowiązku złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, które każdorazowo niezależnie od woli zamawiającego podlega badaniu." 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 3.1 W okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3.2 W okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (fakultatywne podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania), 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r., poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r., poz. 498). Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42000000-6
Dodatkowe kody CPV: 42633000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16260.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADK-SPAW Anna Zemeła-Kłos
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25651.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził uprzednio postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego obejmującego w części 4 przedmiot zamówienia tożsamy z przedmiotowym postępowaniem (ZP/2019/2/1/4).
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt2 i 3.Uzasadnienie faktyczne:W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 4w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, nie wpłynęła żadna oferta.Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Część 4.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż nowej rozrywarki worków do odpadów niesegregowanych w sortowni odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie wraz z demontażem istniejącej rozrywarki
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Naprawy izolacji stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Naprawa izolacji kanału spalinowego za przepustnicą stanowiska do badania odporności ogniowej F3 Feniks, naprawa wykładziny kanału w obrębie przepustnic odcinających w LBO ITB w OM w Pionkach.
- Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mechaniak na 5 +
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.