To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-27
Ogłoszenie nr 510281599-N-2019 z dnia 27-12-2019 r.
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu: Roboty budowlane w ramach zadania
inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K odcinek nr I w km od 8+506,27 do km
9+759,73 odcinek nr II km od km 9+759,73 do km 12+169,80 odcinek nr III od km 12+169,80 do km
13+387,74 w miejscowości Las i Przeciszów, powiat oświęcimski"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622211-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 72181652031130,
ul. ul. Wyspiańskiego
10,
32-602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(033) 8449600, e-mail
szp@powiat.oswiecim.pl, faks
(033) 8449619.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K odcinek nr I w km od 8+506,27 do km 9+759,73 odcinek nr II km od km 9+759,73 do km 12+169,80 odcinek nr III od km 12+169,80 do km 13+387,74 w miejscowości Las i Przeciszów, powiat oświęcimski"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP.272.42.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K odcinek nr I w km od 8+506,27 do km 9+759,73 odcinek nr II km od km 9+759,73 do km 12+169,80 odcinek nr III od km 12+169,80 do km 13+387,74 w miejscowości Las i Przeciszów, powiat oświęcimski". Zadanie jest objęte dofinansowaniem w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST), c) przedmiary robót, d) docelowe organizacje ruchu. Zamawiający dokonał zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych, na podstawie art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, wobec których organ administracji architektoniczno - budowlanej nie wniósł sprzeciwu. Wykonawca zapewni na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowanie, transport, utylizację materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży oraz odpadów. Materiały (które nie zostaną ponownie wykorzystane w ramach przedmiotowych robót) pochodzące z rozbiórek, demontaży, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. W związku z powyższym należy to wziąć pod uwagę, określając cenę oferty. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy oraz dokumentacja jw. stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do ułożenia (wykonania) warstwy bitumicznej ścieralnej całą szerokością bez szwu technologicznego. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach, zgodnie z przedmiotem zamówienia. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada Kierownik budowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją (przedmiarami robót), tj.: roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę, roboty ziemne, roboty w zakresie dróg, roboty w zakresie dróg pieszych, roboty w zakresie parkingów, roboty w zakresie ścieżek rowerowych, roboty w zakresie trawników, oznakowanie drogowe, roboty w zakresie kanalizacji deszczowej, roboty w zakresie wodociągu. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45233120-6, 45233260-9, 77314100-5, 34922100-7, 45232130-2, 45232400-6, 45223300-9, 45233162-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13910311.81
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROVIA Polska S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14154992.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.