Ogłoszenie z dnia 2019-12-27
Ogłoszenie nr 510281602-N-2019 z dnia 27-12-2019 r.
Sąd Rejonowy w Legnicy: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA POSESJACH BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, KOŚCIUSZKI 1-3 ORAZ ANDERSA 12-13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 32519100000000,
ul. ul. Złotoryjska
19,
59-220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 72 12 700, e-mail
sr.legnica@post.pl, faks
76 72 12 710.
Adres strony internetowej (url): www.legnica.sr.gov.pl
Adres profilu nabywcy: m.kaminska@grupadgp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA POSESJACH BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, KOŚCIUSZKI 1-3 ORAZ ANDERSA 12-13
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RAMOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA 1) Sprzątanie biur, sal rozpraw, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych, technicznych, wc i archiwum polegające m.in. na: a) Usłudze sprzątania powierzchni biurowych, sal rozpraw, ciągów komunikacyjnych (schody, korytarze), archiwum i innych wskazanych przez Zamawiającego z zastosowaniem odpowiednich do rodzaju nawierzchni profesjonalnych środków czyszczących (wykładziny, parkiety, panele, płytki podłogowe). b) Usłudze sprzątania toalet oraz urządzeń sanitarnych wraz z glazurą ścienną i podłogową, c) Uzupełnianiu: papieru toaletowego, ręczników papierowych, pojemników mydłem, środków zapachowych w urządzeniach w sanitariatach, wkładów zapachowych do muszli i pisuarów. d) Opróżnianiu koszy na odpady oraz opróżnianiu niszczarek i gromadzenie odpadów w pojemnikach wskazanych przez Zamawiającego, przy zachowaniu obowiązujących zasad segregacji odpadów, e) Odkurzaniu wykładzin podłogowych, praniu i ich czyszczeniu, f) Doczyszczaniu i impregnowaniu powierzchni z tarketu, g) Doczyszczaniu i impregnowaniu nawierzchni z płytek podłogowych i paneli podłogowych, h) Utrzymaniu w czystości parkietów podłogowych i) Ścieraniu kurzu, myciu i czyszczeniu powierzchni i elementów różnych /ściany, meble w tym tapicerowane, drzwi, parapety, lustra, odbojnice, balustrady, telefony, monitory itp/, j) Myciu stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi i okna drewniane, okna zespolone), k) Myciu opraw oświetleniowych, l) Myciu kabin windy i szybów szklanych windowych, m) Wykonywaniu w godzinach pracy innych bieżących prac porządkowych w budynkach Sądu, wynikających w aktualnych potrzeb. 2) Prace porządkowe na terenie posesji obiektów i przyległych chodnikach: a) Sprzątanie terenów utwardzonych wewnętrznych i przyległych do posesji chodników, b) Odśnieżanie posesji oraz przyległych do posesji chodników w sezonie zimowym, sypanie piaskiem itp., c) Odśnieżanie połaci dachów, usuwanie sopli lodowych, d) Grabienie liści i usuwanie śmieci z terenów zielonych. 3) Usługi nadzoru: a) Bieżący nadzór prac objętych umową przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę, b) Wyłączanie zbędnego oświetlenia i zamykanie okien, c) Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż., d) Informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych ruchomości znajdujących się w pomieszczeniach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
440800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DGP Clean partner Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
531564
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zastosował procedurę w trybie zapytania o cenę. Usługi utrzymania czystości są usługami ogólnie dostępnymi, więc wybór trybu jest zgodny z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. zaproszono 8 oferentów. W wyniku przeprowadzonego postępowania wpłynęły dwie oferty. zamawiający wybrał ofertę najtańszą, spełniającą warunki udziału w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- 9/PNO/2024 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Legnicy"
- "Usuwanie i przechowywanie pojazdów, odstąpienia" - zamówienie podzielone na dwie części
- "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica"
- Adaptacja pomieszczeń budynku PZS w Chojnowie na potrzeby utworzenia Szkoły Specjalnej w ramach zadania pn. "Utworzenie Szkoły Specjalnej w Powiecie Legnickim"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Świadczenie usług sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.