To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510282247-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Gmina Knurów: "Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625442-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000,
ul. ul. dr. Floriana Ogana
5,
44-190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 308, e-mail
zp@knurow.pl, faks
32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.63.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 22 km i średnicach przewodów od fi 160 do fi 1500. 2. Zakres prac obejmuje: 1) czyszczenie kanałów, 2) czyszczenie studni rewizyjnych, 3) zabezpieczenie włazów studni przed klawiszowaniem, 4) odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem istniejącej podbudowy i nawierzchni, 5) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym, 6) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem pakerów wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym, 7) przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji przy użyciu kolorowej kamery telewizyjnej wraz z raportem poinspekcyjnym, 8) przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji bez użycia kamery telewizyjnej wraz z opisem, 9) wycinka korzeni zarastających przewody kanalizacyjne, 10) uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych, 11) uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem), 12) uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem) oraz pierścieni odciążających, 13) zabudowa nowej studni kanalizacyjnej, 14) odszukanie i odkrycie studni zasypanych bądź zaasfaltowanych, 15) regulacja pionowa studni kanalizacyjnej, 16) ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą, 17) czyszczenie separatorów koalescencyjnych, 18) likwidacja zastoisk wodnych, 19) udział w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych sieci, 20) odbiór przyłączy kanalizacyjnych. 3. Prace, o których mowa w ust. 2 realizowane będą na podstawie wskazań Zamawiającego, w tym: 1) zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego - którego wzór przedstawia załącznik nr 1 do wzoru umowy, 2) zakres prac ustalany będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie, 3) wartość prac ustalana będzie każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 5 ust. 7 wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 5 ust. 8 wzoru umowy. 4. Zawarcie umowy przez Strony nie jest równoznaczne ze stałym otrzymywaniem zleceń ze strony Zamawiającego - zakres prac ustalany będzie przez Zamawiającego w miarę potrzeb. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 24 miesięcy na wykonane prace (robociznę i materiały), wymienione w § 9 ust. 1 wzoru umowy z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 wzoru umowy. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy. 6. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi dla prac wykonanych na podstawie wzoru umowy wynosi 24 miesiące. Bieg rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru prac bez uwag. 7. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90470000-2
Dodatkowe kody CPV: 90641000-2, 90640000-5, 90642000-9, 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
151417.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
120000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- "Remont konstrukcji stalowej dachu na Krytej Pływalni "aQuaRelax" w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Przebudowa lokali mieszkalnych z likwidacją źródeł niskiej emisji - III etap" - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni" - Rejon nr 2 i 3.
- Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Poniatowskiego 6 w Knurowie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudową odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysińskiej w Justynowie i Kraszewie
- Przeglądy, konserwacja, czyszczenie oraz naprawa separatorów i osadników na miejskiej kanalizacji deszczowej w Łomży
- Rewitalizacja stawu i terenów przyległych do stawu przy ul. Sportowej w Gostyniu
- Przebudowa nawierzchni drogi ul. Lipowej i Topolowej w Dolsku
- Rozbudowa sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Klembów
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.