To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510282667-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni: Zakup ratalny zestawu do laparoskopii dla SP ZOZ w Bogatyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614812-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540237125-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, Krajowy numer identyfikacyjny 23002192300000,
ul. Wyczółkowskiego
15,
59-920
Bogatynia, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 739 338, e-mail
zamowieniapubliczne@zozbogatynia.pl, faks
757 739 338.
Adres strony internetowej (url): www.zozbogatynia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ratalny zestawu do laparoskopii dla SP ZOZ w Bogatyni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 271-N1/01/X/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ratalny zestawu do laparoskopii dla SP ZOZ w Bogatyni zwanego dalej aparatem medycznym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać aparatura medyczna w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera "Formularz asortymentowo-cenowy", stanowiący załącznik nr II do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia- za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 4. Realizacja zamówienia nastąpi na zasadach określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr VI do niniejszej SIWZ. 5. Dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie aparatu medycznego zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. 6. Wykonawca przeszkoli personel medyczny w zakresie obsługi aparatu medycznego w miejscu zainstalowania i uruchomienia. 7. Zamawiający wymaga płatności za przedmiot zamówienia w systemie ratalnym na poniższych zasadach: - okres płatności - 36 miesięcznych równych rat; - brak dodatkowych opłat (opłat wstępnych, opłat manipulacyjnych, prowizji, odsetek itp.); - wartość (cena) przedstawiona w ofercie jest wartością maksymalną jaką poniesie Zamawiający; - płatność następować będzie w miesięcznych ratach według ustalonego harmonogramu, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT; - termin wpłaty pierwszej raty do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym Zamawiający podpisał bez zastrzeżeń końcowy protokół zdawczo-odbiorczy, termin płatności kolejnych rat do ostatniego dnia każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego. 8. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania przewidziane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t.j. Dz. U. 2019 poz. 175). Wykonawca jest odpowiedzialny także za jakość i zgodność oferowanych produktów (wyrobów) z wymaganiami określonymi Dyrektywą nr 93/42/EEC dla wyrobów medycznych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. 10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania, o udzielenie zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Przedmiot zamówienia określony przez Zamawiającego w Załączniku nr II stanowi całość przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184608.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krajowy Fundusz Szpitalny Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199376.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Doposażenie placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne w związku z realizacją projektu pt.: "Dobry start dla przedszkolaków z Gminy Bogatynia"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek Biura Obsługi Interesanta wraz z Punktem Informacji Turystycznej przy ul. Dworcowej 2 w Bogatyni.
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Zakup i dostawa osłon na sondy i kamery
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - procesor tkankowy, zatapiarka, nakrywarka, mikrotomy
- ZP/148/2024 - "Dostawa skanera do badania czystości radiochemicznej radiofarmaceutyków z oprogramowaniem sterującym dla ZMN na potrzeby CSK UM w Łodzi - CKD II"
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Dostawa densytometru rentgenowskiego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.