To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510282821-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Wrocławski Park Wodny S.A.: Dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626743-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Park Wodny S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 93304118100000,
ul. ul. Borowska
99,
50-558
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
717 711 500, e-mail
zdzislaw.dus@aquapark.wroc.pl, faks
717 711 510.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/20/19/PN/WPW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci, zwanych dalej Urządzeniami. Zakres zamówienia obejmuje: 1)Projekt wykonawczy i nadzór autorski. 2)Pochwyty startowe wykonane ze stali nierdzewnej. 3)Transport na miejsce budowy oraz montaż i uruchomienie. 4)Wykonania instalacji wodnej z dostawą pompy oraz wpięcie do istniejącej instalacji technologicznej w zakresie elementów startowych i wanien hamownych wraz z wykonaniem niezbędnych przewiertów i rurociągów. 5)Wykonanie instrukcji obsługi i przeszkolenie pracowników. 6)Dostawa i montaż tablicy z regulaminem (Piktogramy) (3 szt.). oraz serwis w okresie gwarancji. 2.Szczegółowy opis oraz wymagania w zakresie danych technicznych Urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny przedmiotu zamówienia, która obejmie wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia. Ceny przedmiotu zamówienia ustalona przez Wykonawcę winna zawierać również koszty transportu Urządzenia, ubezpieczenia podczas transportu, montażu Urządzenia, serwisu w okresie gwarancji, a także innych czynności określonych w OPZ. 4.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na cały przedmiot zamówienia w wymiarze 36 miesięcy. 6.Wykonawca zapewni na okres gwarancji - na własny koszt - serwis oraz konserwację Urządzeń w pełnym zakresie, zgodnie z warunkami opisanymi w karcie gwarancyjnej, a także przeglądy serwisowe Urządzeń, zgodnie z zaleceniem producenta. Przegląd serwisowy zawiera dojazdy, przejazdy pracowników serwisu, robociznę oraz wszelkie pozostałe czynności niezbędne do wykonania czynności serwisowych, w szczególności materiały eksploatacyjne i części zamienne. Karta gwarancyjna podlega akceptacji Zamawiającego. 7.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 43324100-1 Urządzenia do basenów kąpielowych 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45212212-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) Ustawy. 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy. 13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ i w OPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43324100-1
Dodatkowe kody CPV: 45212140-9, 45223800-4, 45212212-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
371000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Mazur Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
522381.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego w ramach realizacji projektu pn. "Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - tu rozkręcamy kariery zawodowe"
- Wykonanie budowy ogrodu sensorycznego na terenie Centrum Zdrowia Białołęka przy ul. Przykoszarowej 16
- "PSP nr 7 - budowa boiska wielofunkcyjnego do koszykówki"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" w Szewnie
- Modernizacja placu zabaw na osiedlu Uroczysko 2 w Kielcach
- Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Milanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.