eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójOdbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) wraz z odpadami ulegającymi biodegradacji oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne i odpady ulegające biodegradacji z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-30

Ogłoszenie nr 510282924-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój: Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) wraz z odpadami ulegającymi biodegradacji oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne i odpady ulegające biodegradacji z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621828-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540245798-N-2019, 540249404-N-2019, 540252452-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 435-02-12, e-mail sekretariat@iwonicz-zdroj.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.iwonicz-zdroj.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) wraz z odpadami ulegającymi biodegradacji oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne i odpady ulegające biodegradacji z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.8.2019.IZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój. Szacunkowa liczba mieszkańców gminy wynosi 10.905 - stan na 31.10.2019 r., z czego 1.682 osób mieszka w Iwoniczu-Zdroju a 9.223 w trzech sołectwach: Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka. Na dzień 31.10.2019 r. deklaracje w sprawie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi złożyło 2.560 gospodarstw domowych, a liczba osób deklarujących zbieranie odpadów wyniosła 8.526. Na terenie Gminy przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, w terenach wiejskich - rozproszona. Zabudowa wielomieszkaniowa zlokalizowana jest na terenie miejskim (ok.17 budynków) oraz w miejscowości Iwonicz (5 budynków), z łączną ilością mieszkań 296. 2. Systemem zbiórki odpadów komunalnych objęty zostanie teren całej gminy według uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu - mapę poglądową z naniesionymi trasami przejazdu samochodów zawiera załącznik nr 6. Długość jednorazowej trasy przejazdu po obszarze całej gminy szacuje się na ok. 45 km. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór: 1) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i pojemnikach wystawionych w obrębie trasy odbioru w ilości ok. 1062 Mg, 2) segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach wystawionych w obrębie trasy przejazdu, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 442,8 Mg: a) tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, b) papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury, c) szkło i opakowania ze szkła, d) metale, w tym odpady opakowaniowe z metalu, e) zmieszane odpady opakowaniowe, w tym opakowania wielomateriałowe, f) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, 3) pozostałych odpadów, w tym problematycznych w ilości ok. 391,2 Mg, w szczególności: a) odpadów wielkogabarytowych, w tym mebli, b) zużytych opon, c) przeterminowanych leków i chemikaliów, d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, w tym materiałów izolacyjnych, e) popiołu z palenisk domowych, f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, g) zużytych baterii i akumulatorów, h) odpadów niebezpiecznych, i) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek. 4. Odbiorem i transportem do RIPOK Krosno objęte są odpady niesegregowane (zmieszane) komunalne, zielone i ulegające biodegradacji. 5. Odbiorem, transportem i zagospodarowaniem objęte są następujące odpady: - segregowane wymienione w pkt 3. ppkt 2, lit. a-e, - pozostałe odpady wymienione w pkt 3, ppkt 3, lit. a-i. Zamawiający nie wskazuje miejsca zagospodarowania tych odpadów, pozostawiając decyzję Wykonawcy gdzie i komu przekaże odpady segregowane do dalszego wykorzystania, ponownego użycia lub recyklingu czy unieszkodliwienia. 6. Oznakowanie worków i pojemników: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne a) opisany kontener b) worek lub pojemnik koloru szarego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 2) odpady segregowane: tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i metalu, a) opisany kontener b) worek lub pojemnik koloru żółtego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 3) odpady segregowane: szkło i opakowania ze szkła a) opisany kontener b) worek lub pojemnik koloru zielonego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 4) odpady segregowane: papier i tektura oraz odpady opakowaniowe z tych materiałów: a) opisany kontener b) worek lub pojemnik koloru niebieskiego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 5) odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady: a) opisany kontener, b) worek lub pojemnik koloru brązowego, z biała nalepką umieszczoną w widocznym miejscu. Dopuszcza się możliwość pokrycia pojemników innych niż worki odpowiednim kolorem tylko w części, nie mniejszej niż 30% zewnętrznej całkowitej powierzchni pojemnika, widoczny dla korzystających z pojemnika. Naklejka koloru białego zawiera oznaczenie gminy, nazwę frakcji odpadów oraz kod identyfikacyjny wytwórcy odpadów. 7. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów od właścicieli budynków jednorodzinnych: 1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach - 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, 2) odpady segregowane: a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach - 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, b) papier i tektura gromadzone w workach lub pojemnikach - 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach - 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, d) odpady ulegające biodegradacji - wg potrzeb, nie rzadziej niż raz w tygodniu w odniesieniu do pojemników umieszczonych w miejscach publicznych. 8. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów z budynków wielomieszkaniowych: 1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach - 1 raz w tygodniu, 2) odpady segregowane: a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach - 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie), b) papier i tektura, gromadzone w workach lub pojemnikach - 1 raz na miesiąc, c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach - 1 raz na dwa miesiące, d) odpady ulegające biodegradacji gromadzone w pojemnikach - 1 raz w tygodniu. 9. Częstotliwość wywozu pozostałych odpadów: 1) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji - 20 krotny wywóz kontenera KP7, 2) odpady wielkogabarytowe - 4 razy w okresie obowiązywania umowy, 3) zużyte opony - 4 razy w okresie obowiązywania umowy, 4) przeterminowane leki - 20 razy w okresie obowiązywania umowy, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne - 26 krotny wywóz kontenera KP7, 6) popiół - 10 razy w okresie obowiązywania umowy, 7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 3 razy w okresie obowiązywania umowy, 8) baterie i akumulatory - 3 razy w okresie obowiązywania umowy, 9) inne odpady niebezpieczne, w tym opakowania po środkach ochrony roślin, chemikalia - 3 razy w okresie obowiązywania umowy, 10) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek - 2 razy w okresie obowiązywania umowy 11) odpady segregowane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 ppkt 2 lit. a-e - zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów uzgodnionym z Zamawiającym, o którym mowa w SIWZ. 10. Miejsce odbioru poszczególnych frakcji odpadów: 1) odpady niesegregowane i segregowane gromadzone w workach i pojemnikach składowane będą na posesjach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 6, 2) odpady niesegregowane, segregowane i odpady ulegające biodegradacji powstające w budynkach wielomieszkaniowych gromadzone będą w pojemnikach i kontenerach umieszczonych w obrębie danej nieruchomości (Iwonicz-Zdrój: ul. Piwarskiego 20, 22, 24, ul. Rąba 8, 10, 12, 18, ul. Partyzantów 3, 5, al. Słoneczna 1, 4, 6, 8, 10, 14, 16, ul. Plac Dietla 3; Iwonicz: ul. Zadwór 8, 9, 10, 11, 12). 11. Miejsca odbioru pozostałych odpadów: 1) odpady zielone oraz odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady - wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 2) odpady wielkogabarytowe - gromadzone luzem wzdłuż tras przejazdu oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 6, oraz na terenie PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 3) zużyte opony - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 4) przeterminowane leki - odbiór z 4 punktów rozmieszczonych na terenie gminy, oraz na terenie PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne - wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 6) popiół - gromadzony w workach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 6 oraz wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 8) zużyte baterie i akumulatory - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 9) inne odpady niebezpieczne - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 10) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju 11) odpady segregowane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 ppkt 2 lit. a-e - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju. 12. Wykonawca zapewni odbiór odpadów gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach typu "dzwon" umieszczonych na terenie gminy. Na terenie gminy znajduje się 55 pojemników typu "dzwon" (25 szt. na szkło, 30 szt. na papier, tworzywa sztuczne i metal) rozstawionych wzdłuż taras przejazdu oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 6. Zamawiający przewiduje: a) 12-sto krotne opróżnianie pojemników na szkło w trakcie obowiązywania umowy, b) 20-sto krotne opróżnianie pojemników na papier, tworzywa sztuczne i metal w trakcie obowiązywania umowy 13. Wykonawca po każdorazowej zbiórce odpadów gromadzonych w workach, zobowiązany jest informować Zamawiającego o ilości oraz miejscach odebranych worków nieoznaczonych nalepką z kodem kreskowym. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych (zczytywanie kodów kreskowych z pojemników lub worków). W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady komunalne jako niesegregowane (zmieszane), niezwłocznie powiadamiając w formie pisemnej lub mailem Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój oraz właściciela nieruchomości o nieprawidłowościach. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty (dokumentacja fotograficzna z datownikiem wykonania w sposób niebudzący wątpliwości w zakresie przypisania pojemników/worków do konkretnej nieruchomości oraz oświadczenie pracownika Wykonawcy, który stwierdził niezgodność wraz z jego/ich podpisem). 15. Zaleca się Wykonawcy zapoznanie z warunkami terenowymi panującymi na trasach przejazdu oraz w miejscach odbioru odpadów z nieruchomości zabudowanych budynkami wielomieszkaniowymi, uwzględniając utrudnienia w ruchu kołowym związane z warunkami atmosferycznymi w różnych porach roku. 16. Zamawiający nie dopuszcza odbioru odpadów w poniedziałki, niedziele i święta. 17. Odpady odbierane będą w dniach ustalonych w harmonogramie w godzinach od 800 do 1800. 18. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wystawionych przez mieszkańców wzdłuż tras przejazdu w godzinach określonych w pkt 17, przy czym wystawienie odpadów po przejeździe śmieciarki nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku odbioru odpadów. 19. W sytuacji pozostawienia odpadów Wykonawca winien niezwłocznie po powzięciu informacji od Zamawiającego usunąć i zagospodarować pozostawione odpady. 20. Odpady odbierane z terenu gminy gromadzone będą w następujących urządzeniach: 1) pojemniki na odpady o pojemności w litrach: 50, 80, 110, 120, 240, 1100; 2) worki o pojemności w litrach: 60, 80, 100, 120, 3) pojemniki "dzwony" o pojemności 1500 l, 2500 l, 4) kontenery typy KP 7 o pojemności min. 6000 l. 21. Zamawiający posiada porozumienie międzygminne z Gminą Krosno w sprawie dostarczania odpadów komunalnych, w tym niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji - w tym zielonych oraz selektywnie zbieranych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Krośnie ul. Białobrzeska 108. Odpady komunalne niesegregowane oraz ulegające biodegradacji - w tym zielone Wykonawca zobowiązany jest przekazywać do RIPOK w Krośnie. Rozliczenie za zagospodarowanie odpadów niesegregowanych i biodegradowalnych następuje bezpośrednio między Gminą Krosno, a Gminą Iwonicz-Zdrój w ramach zawartego porozumienia. Po stronie Wykonawcy leży odbiór i transport (koszt po stronie Wykonawcy). Natomiast odpady selektywnie zbierane w ramach zawartego porozumienia nie będą odbierane od Wykonawcy przez instalację w Krośnie w związku z tym, że Gmina Krosno przeprowadza modernizację RIPOK. Tak więc, za odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zbieranych odpadów oraz pozostałych odpadów objętych niniejszym zamówieniem odpowiada Wykonawca (koszt po stronie Wykonawcy). 22. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i bioodpadów oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowo-zachodniego woj. Podkarpackiego zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Podkarpackiego: Nr XXXI/551/17 z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022. 23. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) do czasu zgłoszenia gotowości przyjęcia odpadów segregowanych przez RIPOK w Krośnie. Koszt zagospodarowania odpadów segregowanych ponosi Wykonawca. 24. Wykonawca obowiązany jest do: a) natychmiastowego usuwania zanieczyszczeń powstających w wyniku załadunku i transportu odpadów komunalnych, b) porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, c) zachowania właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów i urządzeń. 25. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem i transportem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 26. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. zbiórki odpadów, ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 27. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników lub kontenerów wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 28. W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów gromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach, w szczególności w posiadaniu podmiotu powinny znajdować się: 1) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 3) co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej Trwale i czytelnie oznakowane - w widocznym miejscu należy umieścić nazwę firmy, dane adresowe i numer telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalnego od właścicieli nieruchomości. 29. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9 d ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010). 30. Wykonawca ma obowiązek sporządzania i przekazywania Zamawiającemu: 1) comiesięcznych raportów dołączanych do faktury określających ilość wywiezionych odpadów wszystkich frakcji odebranych w danym miesiącu rozliczeniowym, 2) sprawozdania zgodnie z rozdziałem 4b art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) i przepisach wykonawczych. 31. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządzi w uzgodnieniu z Zamawiającym do 7 dni od podpisania umowy szczegółowy harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój. 32. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność i zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 33. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 34. Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz właścicielom nieruchomości zamieszkałych możliwość kontaktu telefonicznego z jego przedstawicielem - co najmniej w dniach roboczych od godz. 800 do 1800. 35. Wykonawca zobowiązany jest dostosować pojazdy do zbierania odpadów do nośności nawierzchni dróg na trasach przejazdu. 36. Wykonawca zobowiązany jest dostosować pojazdy przeznaczone do odbierania odpadów komunalnych do parametrów dróg, placów manewrowych, wymiarów bram wjazdowych, poszczególnych zasobni itp. znajdujących się na terenie RIPOK w Krośnie ul. Białobrzeska 108. 37. Dane ogólne:- Powierzchnia gminy 45,5 km2 - długość tras przejazdu ok. 45 km (dotyczy odbioru odpadów na terenie całej gminy). UWAGA ! Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój z podziałem na miejscowości tj.: Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatówka i Lubatowa w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił integralną część umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w porozumieniu z Wykonawcą. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie świadczona usługa i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 38. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1252468.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS KROeko Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fredry 1
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1252468.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1252468.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1252468.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.