eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PomiechówekWybór operatora świadczącego usługi w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-31

Ogłoszenie nr 510284078-N-2019 z dnia 31-12-2019 r.

Gmina Pomiechówek: Wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595136-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pomiechówek, Krajowy numer identyfikacyjny 54659000000000, ul. ul. Szkolna , 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 652 724, e-mail z-wojta@pomiechowek.pl, faks 22 765-27-10.
Adres strony internetowej (url): www.pomiechowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZP.271.37.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek w okresie 84 miesięcy liczonych od dnia oddania urządzeń kanalizacyjnych do użytkowania. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych obejmujących sieci i urządzenia kanalizacyjne wymienione w załączniku nr 1, stanowiącym integralną część Wzoru Umowy (Zadania A i B). 1.2. Świadczenie usług w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Pomiechówek wraz z obsługą urządzeń kanalizacyjnych zbiorowego odprowadzenia ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Pomiechówek (teren objęty projektem PomInvest), zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzaniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2018 r. poz. 1152, z późn. zm.) w oparciu o instalacje kanalizacyjne wraz z uzbrojeniami i urządzeniami, którymi jest dostarczana woda, a będącymi własnością gminy Pomiechówek i przekazane do użytkowania Operatorowi. 1.3. Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy - według zasad w niej określonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegający na wykazie urządzeń zbiorowego zaopatrzania w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków objętych obsługą stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącej integralną część SIWZ. Uwaga: w skład przedmiotu zamówienia nie wchodzą urządzenia kanalizacyjne niewykazane w załącznikach do specyfikacji technicznej. 2. Infrastruktura przedmiotu zamówienia: Własność Zamawiającego stanowią następujące urządzenia kanalizacyjne: Zadanie A: a) Sieć - kanalizacja PCW 250 mm o długości 3 425 m, b) Sieć - kanalizacja PCW 300 mm o długości 666 m, c) Sieć - kanalizacja PE 110 mm o długości 126 m, d) Sieć - kanalizacja PE 125 mm o długości 32 m, e) Studnie rewizyjne o średnicy 1200 mm w ilości 90 szt. f) Pompownia pośrednia w ilości 1 szt. g) Pompownia główna w ilości 1 szt. h) Krata koszowa w ilości 1 szt. i) Ilość odprowadzających ścieki - 15 Zadanie B: a) Sieć - kanalizacja PCW 250 mm o długości 1 286 m, b) Sieć - kanalizacja PE 90 mm o długości 647 m, c) Sieć - kanalizacja PE 110 mm o długości 232 m, d) Studnie rewizyjne o średnicy 1200 mm w ilości 30 szt. e) Studzienka ściekowa o średnicy 500 mm w ilości 1 szt. f) Pompownia główna w ilości 1 szt. g) Krata koszowa w ilości 1 szt. h) Ilość odprowadzających ścieki - 15 3. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony we Wzorze Umowy, stanowiącym Tom II SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa Obiektu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się pod linkiem: http://www.bip.pomiechowek.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=pokaz&id=428 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy, rozbudowy i modernizacji sieci i urządzeń kanalizacyjnych oraz opracowywania wieloletnich planów rozwoju i modernizacji sieci kanalizacyjnej. Zamawiający jest zobowiązany odtwarzać majątek trwały wchodzący w zakres niniejszego zamówienia, to znaczy jego odnowę zapobiegającą dekapitalizacji, przekraczającą standardową konserwację, w uzgodnieniu z właścicielem infrastruktury (Zamawiającym) i na jego koszt. Konserwacja i bieżące utrzymanie, a także bieżące naprawy i remonty należą do obowiązków Operatora. 6. Zamawiający informuje, że posiada pełną dokumentację techniczną, która zostanie przekazana Operatorowi. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: odczyty i wymiana wodomierzy, pobieranie opłat za zrzut ścieków, bezpośredni nadzór nad pracą sieci kanalizacyjnej, w zakresie eksploatacji i konserwacji oraz usuwania awarii na sieciach kanalizacyjnych jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11382.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "WKRA" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kupiecka 10
Kod pocztowy: 05-180
Miejscowość: Pomiechówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.