To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 51029 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Poznań: Zakup oleju opałowego lekkiego dla Oddziału Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34220-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Chwiałkowskiego
34,
61553
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 357 901, faks
618 334 651, e-mail
zp@posir.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oleju opałowego lekkiego dla Oddziału Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DT.5.212.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup ok. 80 000 l oleju opałowego lekkiego dla Oddziału Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Olej opałowy powinien spełniać parametry jakościowe zgodnie z Normą PN-C-96024:2011(lub równoważną) nie gorsze niż: Parametr Jednostka Wartość Gęstość w temp. 15o C, maks. kg/m3 860 Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6 Temperatura zapłonu, min. oC 56 Lepkość kinematyczna w temp. 20o C, maks. mm2/s 6 Skład frakcyjny: do temp. 250 oC, maks. %(V/V) 65 do temp. 350 oC, min. %(V/V) 85 Temperatura płynięcia, maks. oC -20 Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, maks. (m/m) 0,3 Zawartość siarki, maks. %(m/m) 0,2 Zawartość wody, maks. mg/kg 200 Zawartość zanieczyszczeń stałych, maks. mg/kg 24 Pozostałość po spopieleniu, maks. %(m/m) 0,01 Barwa - czerwona Dostarczony olej powinien posiadać świadectwo jakości - wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego lekkiego - dostarczone do każdej dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oleju opałowego pojazdami - cysterny samochodowe - zgodnymi z wymaganiami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.) oraz warunkami ADR (Umowa europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych Dz. U. z 1975 r. Nr 35, poz. 189 ze zm.), wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym "odmierzaczem" (jednostka miary - 1 litr), autocysterny muszą być zaopatrzone w urządzenia wydawcze - pompy oraz drukarki, wskazujące dokładną ilość wydanego oleju w temperaturze +150C (urządzenia muszą posiadać świadectwa legalizacyjne Urzędu Miar i Wag ); Wykonawca jest odpowiedzialny za podjęcie wszelkich działań tak, aby tankowanie odbyło się zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi, pożarowymi, budowlanymi i ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie tankowania paliwa. Olej, po złożeniu zamówienia na konkretną ilość, musi zostać dostarczony na teren Oddziału Golęcin w Poznaniu ul. Warmińska 1 i zostać zatankowany do zbiorników znajdujących się przy kotłowniach. Dokładna godzina dostawy paliwa na teren Oddziału oraz jego dokładna ilość określona zostanie w zamówieniu przekazanym przez Zamawiającego drogą fax-u, albo e-mailem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zakupionego paliwa w zależności od zapotrzebowania. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze. Minimalna ilość zakupionego paliwa w całym okresie objętym niniejszym postępowaniem 30 000 l. Minimalna ilość paliwa zakupiona jednorazowo- 2 000 l. Maksymalna ilość paliwa zamówiona jednorazowo 10 000,00 l. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliwa. Wykonawca na czas realizacji zamówienia obowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną minimum 100 000 zł. Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. Wykonawca na cały okres realizacji zamówienia musi posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012r., poz.1059, ze zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. olejem opałowym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT180000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 221400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługi rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla pracowników Sieć Badawcza Łukasiewicz-Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Dostawa drukarki 3D w technologii wolumetrycznej do zastosowań biologicznych
- Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynków Poznańskiego Centrum Świadczeń
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w zakresie zagospodarowania zielenią powierzchni (...)" - część nazwy
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.