eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BardoUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 886.419,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bardo w 2019 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 510322903-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy Bardo: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 886.419,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bardo w 2019 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632872-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Bardo, Krajowy numer identyfikacyjny 52870600000000, ul. ul. Rynek 2, 57-256 Bardo, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 171 478, 64 8171478 w. 64, e-mail umig@bardo.pl, rbatog@bardo.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bardo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 886.419,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bardo w 2019 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Charakterystyka kredytu: 1. Kwota kredytu: 886.419,00 zł 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30.06.2031 3. Planowane transze udzielenia kredytu: o I transza - 20.12.2019 450.000 zł o II transza - 27.12.2019436.419 zł 4. Harmonogram spłat kredytu: o w roku 2021 w kwocie 10.000 zł rocznie, płatne jednorazowo do końca II kwartału, o w roku 2022 w kwocie 26.419 zł rocznie, płatne jednorazowo do końca II kwartału, o w latach 2023-2025 (3 lata) po 50.000 zł rocznie, płatne jednorazowo do końca II kwartału, o w latach 2026-2029 (4 lata) po 100.000 zł rocznie, płatne jednorazowo do końca II kwartału, o w latach 2030-2031 (2 lata) po 150.000 zł rocznie, płatne jednorazowo do końca II kwartału. 5. Spłata rat odsetkowych będzie następowała w okresach miesięcznych, do ostatniego dnia każdego miesiąca, bez okresu karencji. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat przez bank. 7. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek od kredytu przypada w dzień wolny od pracy, zamawiający ureguluje wymaganą ratę kapitałową i/lub odsetkową w ostatni dzień roboczy przed wyznaczonym dniem spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu w okresie trwania kredytu oparte będzie na stawce WIBOR 3M. Do sporządzenia oferty należy przyjąć wysokość stawki WIBOR 3M z dnia 28.11.2019 tj. 1,71 %. 9. Zmienność stawki WIBOR 3M w okresie kredytowania ustalana będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe przed rozpoczęciem danego okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowań w danym dniu, należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym notowania są podawane. 10. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w oparciu o cenę ofertową, którą stanowią Koszty oprocentowania (KO) wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego równą stawce WIBOR 3M z dnia 28.11.2019 tj. 1,71 % powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy oraz Koszty prowizji (KP). 11. Do obliczenia ceny oferty Wykonawcy powinni przyjąć rzeczywistą liczbę dni w każdym roku. 12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie prowizji za udzielenie kredytu. Prowizja nie może przekroczyć 0,3% kwoty kredytu. Oferty wykonawców, którzy zaproponują wyższą prowizję będą odrzucone. 13. Umowa zostanie podpisana nie wcześniej niż po uzyskaniu opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu o możliwości spłaty kredytu. 14. Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy w transzach wypłacanych na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w w/w dyspozycjach. 15. Oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 16. Niezależnie od wysokości wykorzystanej kwoty kredytu w 2019 r., bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie, w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznana kwota. Oferty wykonawców, które będą przewidywały prowizję lub opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone. 17. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będzie stanowić oprocentowanie kredytu zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w całym okresie obowiązywania umowy oraz koszty prowizji. 18. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 19. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w prowadzonym postępowaniu, złoży parafowany projekt umowy, uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ, w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostały określone w SIWZ. 20. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do projektu przed podpisaniem umowy. 21. Zamawiający nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców, bowiem zamawiający dostarcza w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez wykonawców własnych analiz, w związku z czym Zamawiający nie będzie przetwarzał informacji zawartych w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 06.11.30.00 - 06.11.30.00


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 197005.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynek 10
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197005.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197005.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197005.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.