Ogłoszenie z dnia 2020-01-02
Ogłoszenie nr 510323025-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.
Urząd Morski w Słupsku: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Morskiego w Słupsku i podległych placówek terenowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629831-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540265883-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000000,
ul. Al. Sienkiewicza
18,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): http://www.umsl.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Morskiego w Słupsku i podległych placówek terenowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3510/I/27/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ROZDZIAŁ 2. SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Morskiego w Słupsku i podległych placówek terenowych. 2.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 5 zadań: Zadanie nr 1: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 2: Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy A - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 3: Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy B - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 4: Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy C - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 5: Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy D - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2.3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.3.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z obsługą klienta, polegającą na przyjmowaniu zgłoszeń, czynności instalacji, uruchomienia i obsługi technicznej, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem"; 2.3.2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4A oraz 4B do SIWZ - wzorze umowy. 2.4. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne 64211000-8 Publiczne usługi telefoniczne 72318000-7 Usługi przesyłu danych 72411000-4 Dostawcy usług internetowych (ISP)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 64200000-8
Dodatkowe kody CPV: 64211000-8, 72318000-7, 72411000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Świadczenie usług telefonii stacjonarnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Orange Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67239.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy A |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Orange Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17933.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy B |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59900.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Orange Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14169.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy C |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie w części dotyczącej Zadania nr 4 - Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy C U Z A S A D N I E N I E W terminie przewidzianym do składania ofert nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Świadczenie usługi dostępu do Internetu - grupa łączy D |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54100.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Orange Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12044.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.