To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-02
Ogłoszenie nr 510323630-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu: Dostawa produktów spożywczych dla szkół i zespołów szkolno-przedszkolnych w gminie Suszec w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615082-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec przeprowadza postępowanie na podst. art. 15 ust. 2 i ust. 4 pkt. 3 ustawy Pzp, z wyłączeniem prawa do podpisania umowy.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający, którzy powierzyli prowadzenie postępowania Gminnemu Zespołowi Usług Wspólnych w Suszcu: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Radostowicach, ul. Dworcowa 56, 43-262 Radostowice, REGON 001198760, osoba do kontaktów: Małgorzata Jakubik - dyrektor, tel./fax 32 212 52 22, e-mail: radostowicesp@wp.pl Szkoła Podstawowa w Suszcu, ul. Szkolna 130, 43-267 Suszec, REGON 000728316, osoba do kontaktów: Aneta Hanak - dyrektor, tel./fax 32 212 42 19, e-mail: spsuszec@op.pl Szkoła Podstawowa w Kobielicach, ul. Topolowa 42, 43-262 Kobielice, REGON 001234250, osoba do kontaktów: Renata Ławniczek - dyrektor, tel./fax 32 212 52 26, e-mail: spkobielice1@wp.pl Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kryrach, ul. Nierad 86, 43-265 Kryry, REGON 072369002, osoba do kontaktów: Anna Antończyk - dyrektor, tel./fax 32 212 22 13, e-mail: zsp.kryry@wp.pl Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rudziczce, ul. Woszczycka 20, 43-267 Rudziczka, REGON 072806490, osoba do kontaktów: Magdalena Merkel - dyrektor, tel./fax 32 212 40 13, e-mail: zsprudziczka@tlen.pl Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, Krajowy numer identyfikacyjny 27208695300000,
ul. ul. Wyzwolenia
2,
43-267
Suszec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2124277, 2124436, e-mail
kierownik@gzo.suszec.pl, faks
32 2124277, 2124436.
Adres strony internetowej (url): www.gzo.suszec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów spożywczych dla szkół i zespołów szkolno-przedszkolnych w gminie Suszec w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZUW.ZP.262.01.2019.KP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa produktów spożywczych dla szkół i zespołów szkolno-przedszkolnych w gminie Suszec w 2020 r.", tj. od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r. obejmująca grupy towarów spożywczych zgodnie z załącznikami 6.1 do 6.30 niniejszej SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 30 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/ne do realizacji część/i zamówienia. 3.3. Dostawa produktów spożywczych odbywać się będzie do następujących szkół: a) Szkoła Podstawowa w Suszcu, ul. Szkolna 130, 43-267 Suszec, zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do 6.6, b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Radostowicach, ul. Dworcowa 56, 43-262 Radostowice, zgodnie z załącznikiem nr 6.7 do 6.12, c) Szkoła Podstawowa w Kobielicach, ul. Topolowa 61, 43-262 Kobielice, zgodnie z załącznikiem nr 6.13 do 6.18, d) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Kryrach, ul. Nierad 86, 43-265 Kryry, zgodnie z załącznikiem nr 6.19 do 6.24, e) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rudziczce, ul. Woszczycka 20, 43-267 Rudziczka, zgodnie z załącznikiem nr 6.25 do 6.30. 3.4. Wymagania dotyczące poszczególnych części przedmiotu zamówienia: 1. Stanowiące Część 1, 7, 13, 19 i 25, zgodnie z załącznikiem nr 6.1, 6.7, 6.13, 6.19 i 6.25 (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) zamówienia dostawy muszą: a) być odpowiedniej jakości - zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu, b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach, d) być świeże, o dobrym smaku, e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), f) posiadać opakowania mające nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia. 2. Stanowiące Część 2, 8, 14, 20 i 26, zgodnie z załącznikiem nr 6.2, 6.8, 6.14, 6.20 i 6.26 (Mięso, wędliny, konserwy i wyroby mięsne) zamówienia dostawy muszą: a) być odpowiedniej jakości - zgodnie z Polskimi Normami lub atestami wydanymi przez odpowiedni Zakład Higieny Weterynaryjnej, posiadający udokumentowane, wymagane prawem dopuszczenia do obrotu krajowego, aktualne atesty i certyfikaty (przy każdej dostawie należy dołączyć odpowiednie dokumenty), b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach, d) być świeże (nie mrożone), e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), f) być dostarczone w porcjach, których wielkość zależy od ilości zamawianej oraz wynika z podziału technologicznego półtusz wołowych, wieprzowych, g) wyroby wędliniarskie pakowane /vacum/ muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach i gramaturze producenta, h) wszystkie wędliny "luzem" jak i pakowane muszą być świeże o dobrym smaku, posiadać metkę producenta określającą termin przydatności do spożycia, i) być dostarczane w opakowaniach fabrycznych, odpowiednio oznakowanych, zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, zabezpieczających przedmiot dostawy na czas transportu do magazynu Zamawiającego, j) być dostarczane w opakowaniach posiadających czytelne i trwałe oznaczenia zawierające: - nazwę asortymentu, - nazwę i adres producenta, - datę produkcji, - wagę, - datę przydatności do spożycia, - skład, w tym zawartość alergenów. 3. Stanowiące Część 3, 9, 15, 21 i 27, zgodnie z załącznikiem nr 6.3, 6.9, 6.15, 6.21 i 6.27 (Drób) zamówienia dostawy muszą: a) być odpowiedniej jakości - zgodnie z Polskimi Normami lub atestami wydanymi przez odpowiedni Zakład Higieny Weterynaryjnej, posiadający udokumentowane, wymagane prawem dopuszczenia do obrotu krajowego, aktualne atesty i certyfikaty (przy każdej dostawie należy dołączyć odpowiednie dokumenty), b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, c) być świeże (nie mrożone), d) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), e) być dostarczone w porcjach, których wielkość zależy od ilości zamawianej oraz wynika z podziału technologicznego drobiu, f) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach. 4. Stanowiące Część 4, 10, 16, 22 i 28 zgodnie z załącznikiem nr 6.4, 6.10, 6.16, 6.22 i 6.28 (ziemniaki) zamówienia dostawy muszą: a) być odpowiedniej jakości - zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu, b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych produktów, c) być świeże, o dobrym smaku, d) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), e) ziemniaki powinny być: świeże, czyste, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, wolne od zanieczyszczeń chemicznych, wolne od obcych zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, typowe w kształcie. 5. Stanowiące Część 5, 11, 17, 23 i 29 zgodnie z załącznikiem nr 6.5, 6.11, 6.17, 6.23 i 6.29 (ryby) zamówienia dostawy muszą: a) być odpowiedniej jakości - zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu, b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych produktów, c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach, d) być świeże, o dobrym smaku, e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), f) posiadać opakowania z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, składzie, w tym alergenów, nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, g) mrożonki ryb powinny być: opakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, - niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. 6. Stanowiące Część 6, 12, 18, 24 i 30 zgodnie z załącznikiem nr 6.6, 6.12, 6.18, 6.24 i 6.30 (Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki) zamówienia dostawy muszą: a) być odpowiedniej jakości - zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu, b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych produktów, c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach, d) być świeże, o dobrym smaku, e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), f) posiadać opakowania z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, składzie, w tym alergenów, nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, g) warzywa i owoce powinny być: świeże, czyste, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, wolne od zanieczyszczeń chemicznych, wolne od obcych zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, właściwie obcięte, typowe w kształcie h) mrożonki warzyw i owoców powinny być: opakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C - owoce lub warzywa jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z wyjątkiem mieszanek) - owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki - brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. i) jaja muszą posiadać świadectwo jakości lub handlowy dokument identyfikacyjny (dokumenty te muszą być załączone do każdej dostawy jaj). 3.5. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.), ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164, 2354, z 2019 r. poz. 1038) oraz Rozporządzeniu z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). 2. Produkty powinny zawierać na opakowaniu informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia. Jeżeli opakowanie nie posiada w/w nadrukowanych informacji, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć taką informację w innej formie wraz z pierwsza dostawą danego produktu. 3. Zamawiający dokonuje odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego towaru. 4. W przypadku braków ilościowych lub otrzymania produktów spożywczych o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, Zamawiający odmówi ich przyjęcia. W takim przypadku Zamawiający złoży niezwłocznie w dniu dostawy - reklamację, oraz prześle faxem lub mailem wykaz produktów do wymiany bądź uzupełnienia. Wykonawca zobowiązuje się odebrać i wymienić na własny koszt produkty spożywcze nie spełniające wymagań jakościowych na wolne od wad, maksymalnie do 2 godzin od momentu zgłoszenia wady produktu przez dyrektora placówki lub upoważnionego pracownika pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od wymiany towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w towarze już dostarczonym. 5. Wykonawca dostarczał będzie zamawiane produkty do kuchni szkolnych, mieszczących się w poszczególnych szkołach. 6. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do przewozu określonych produktów (art. spoż., warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, spełniających wymogi sanitarne, za które Wykonawca nie będzie pobierał opłat. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy. 7. Na potrzeby przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty zostały określone ilościowo wielkości zamówień na poszczególne produkty spożywcze na cały rok 2020, na podstawie planowanej liczby dzieci korzystających z żywienia. Poszczególne ilości asortymentu, stanowiące części tego zamówienia, zostały zawarte w załącznikach od 6.1 do 6.30. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Określone ilości asortymentu będą służyć wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznej wielkości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. 8. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub mailem, nie później niż na jeden dzień przed planowaną dostawą. Zamawiający każdorazowo wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość. 9. Ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego przed przyjęciem dostawy. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości, ilości i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. 11. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej przez Zamawiającego do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Taki wypadek traktowany będzie jako brak dostawy. 12. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 13. Podstawą odbioru towaru będzie dokument wystawiony przez Wykonawcę potwierdzany przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15810000-9, 15100000-9, 15112000-6, 15300000-1, 15500000-3, 15400000-2, 03142500-3, 15200000-0, 15600000-4, 15800000-6, 15310000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - SP Suszec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31681.22
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnictwo s.c. Józef i Natalia Biela, Wioletta Wituła
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25789.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Mięso, wędliny, konserwy i wyroby mięsne - SP Suszec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42336.73
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42451.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Drób - SP Suszec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24859.21
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Drobiu "Marica" sp. j. J.M.E.K. Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24651.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ziemniaki - SP Suszec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5719.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Waldemar Czysz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12530.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Ryby - SP Suszec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15985.29
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "MAR-TAD" Maria, Tadeusz Jędrusik sp. j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14537.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki - SP Suszec |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 6 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)" oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 31.10.2019 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń zostało zamieszczone ogłoszenie o w/w zamówieniu. Do dnia 13.11.2019 r. do godziny 11.00 - termin składania ofert - nie wpłynęła żadna oferta na w/w część zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - ZSP Radostowice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7928.57
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnictwo s.c. Józef i Natalia Biela, Wioletta Wituła
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8696.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Mięso, wędliny, konserwy i wyroby mięsne - ZSP Radostowice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18023.99
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31998.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Drób - ZSP Radostowice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14499.57
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22346.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Ziemniaki - ZSP Radostowice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2381.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Waldemar Czysz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Ryby - ZSP Radostowice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5574.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "MAR-TAD" Maria, Tadeusz Jędrusik sp. j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7492.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki - ZSP Radostowice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 12 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)" oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 31.10.2019 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń zostało zamieszczone ogłoszenie o w/w zamówieniu. Do dnia 13.11.2019 r. do godziny 11.00 - termin składania ofert - nie wpłynęła żadna oferta na w/w część zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - SP Kobielice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 13 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" oraz art. 94 ust. 3 ustawy Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (...), zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1, oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 16.12.2019 r. wpłynęło do zamawiającego oświadczenie firmy Witold Lipianin, 49-351 Przylesie 32 o odstąpieniu od podpisania umowy na realizację zadania nr 13, na które wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Mięso, wędliny, konserwy i wyroby mięsne - SP Kobielice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21283.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25347.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Drób - SP Kobielice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13266.47
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Drobiu "Marica" sp. j. J.M.E.K. Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13468.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Ziemniaki - SP Kobielice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3854.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Waldemar Czysz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Ryby - SP Kobielice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4068.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "MAR-TAD" Maria, Tadeusz Jędrusik sp. j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4134.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki - SP Kobielice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 18 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)" oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 31.10.2019 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń zostało zamieszczone ogłoszenie o w/w zamówieniu. Do dnia 13.11.2019 r. do godziny 11.00 - termin składania ofert - nie wpłynęła żadna oferta na w/w część zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - ZSP Kryry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13457.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnictwo s.c. Józef i Natalia Biela, Wioletta Wituła
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16836.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Mięso, wędliny, konserwy i wyroby mięsne - ZSP Kryry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37221.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53001.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Drób - ZSP Kryry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21975.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21138.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Ziemniaki - ZSP Kryry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6103.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Waldemar Czysz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12895.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Ryby - ZSP Kryry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14176.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "MAR-TAD" Maria, Tadeusz Jędrusik sp. j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27569.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki - ZSP Kryry |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 24 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)" oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 31.10.2019 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń zostało zamieszczone ogłoszenie o w/w zamówieniu. Do dnia 13.11.2019 r. do godziny 11.00 - termin składania ofert - nie wpłynęła żadna oferta na w/w część zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - ZSP Rudziczka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 25 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" oraz art. 94 ust. 3 ustawy Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (...), zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1, oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 16.12.2019 r. wpłynęło do zamawiającego oświadczenie firmy Witold Lipianin, 49-351 Przylesie 32 o odstąpieniu od podpisania umowy na realizację zadania nr 25, na które wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę. |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Mięso, wędliny, konserwy i wyroby mięsne - ZSP Rudziczka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24618.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23439.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Drób - ZSP Rudziczka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9609.88
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Drobiu "Marica" sp. j. J.M.E.K. Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9005.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Ziemniaki - ZSP Rudziczka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2525.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Waldemar Czysz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5463.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Ryby - ZSP Rudziczka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8078.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "MAR-TAD" Maria, Tadeusz Jędrusik sp. j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4311.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki - ZSP Rudziczka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 30 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)" oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 31.10.2019 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń zostało zamieszczone ogłoszenie o w/w zamówieniu. Do dnia 13.11.2019 r. do godziny 11.00 - termin składania ofert - nie wpłynęła żadna oferta na w/w część zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.