Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Wałbrzych: Sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych podopiecznym MOPS w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 510386 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mops.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych podopiecznym MOPS w Wałbrzychu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio - pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy w zakresie spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy w zakresie spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy w zakresie spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy w zakresie spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy w zakresie spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega on z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
ul. Beethovena 1 -2
58 - 300 Wałbrzych
pok. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu ul. Beethovena 1 -2 58 - 300 Wałbrzych pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podzadanie Nr 1 - Dzielnica Stary Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 115 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podzadanie Nr 2 - Dzielnica Śródmieście.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 59 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podzadanie Nr 3 - Dzielnica Nowe Miasto.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 50 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podzadanie Nr 4 - Dzielnica Podgórze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 73 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podzadanie Nr 5 - Dzielnica Sobięcin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 55 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podzadanie Nr 6 - Dzielnica Biały Kamień.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 74 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podzadanie Nr 7 - Dzielnica Konradów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podzadanie Nr 8 - Obszar dzielnic Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 39 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podzadanie Nr 9 - Obszar dzielnic Rusinowa i Kozice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 20 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podzadanie Nr 10 - Dzielnica Glinik Nowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych, wymienionych na poniższej liście, podopiecznym MOPS w Wałbrzychu. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo oraz wyroby tytoniowe. Artykuły będą wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ]. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów, dotyczące podopiecznych, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście zrealizowanych zakupów (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Podany niżej koszyk zakupów jest stały i niezmienny, zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej: 1. Mleko - 1l, 2. Chleb żytnio-pszenny - 0,6 kg, 3. Masło - 200 g, 4. Margaryna - 250 g, 5. Mąka poznańska - 1 kg, 6. Ryż biały - 1 kg, 7. Kasza jęczmienna - 1 kg, 8. Kasza gryczana - 1 kg, 9. Cukier - 1 kg, 10. Płatki owsiane - 0,5 kg, 11. Serek topiony - 100g, 12. Pasztet - min. 160 g, 13. Herbata ekspresowa - 100 saszetek, 14. Ser żółty - 100 g, 15. Ser biały - 100 g, 16. Makaron - 0,4 kg, 17. Konserwa mięsna - min. 200 g, 18. Konserwa rybna - min. 150 g, 19. Ziemniaki - 1 kg, 20. Olej uniwersalny - 1 l, 21. Dżem - min. 300 g, 22. Kawa zbożowa - min. 100 g, 23. Mydło - 1 kostka, 24. Szampon do włosów - 0,5 l, 25. Płyn do mycia naczyń - 0,5 l, 26. Proszek do prania - 300 g, 27. Pasta do zębów - 1 op. Liczba osób korzystających z pomocy - 10 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w celu zorganizowania 3 warsztatów dla kadry EURES z Powiatowych Urzędów Pracy z województwa dolnośląskiego.
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Rzecznej 1 w Wałbrzychu - "zaprojektuj i wyburz"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
- Dostawa środków czystości
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Zakup środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.