eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie DORD.



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394339-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego:

Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie DORD.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 93119136700000, ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 774 67 70
faks: 71 774 67 99
e-mail: logistyka@word.wroc.pl
www: www.word.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - samorządowa wojewódzka osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie DORD.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OL-ZP/05/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: stałe, kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w siedzibie DORD położonej we Wrocławiu przy ul. Łagiewnickiej 12.
2. Opis przedmiotu zamówienia w tym charakterystyka obiektu i z zakres prac został określony w załączniku nr 1 do Wzoru umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Wymagania ogólne związane z przedmiotem zamówienia:
3.1. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę:
3.1.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga aby do realizacji niniejszego zamówienia, zostali skierowani wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
3.1.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej 2 osób w łącznym wymiarze minimum 2 etatów. Zamawiający nie określa wymiaru etatu dla poszczególnych osób.
3.1.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.
3.1.4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.
3.2. Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą świadczyć przedmiotowe usługi i odpowiada za jakość świadczonych usług.
3.4. Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów w zakresie ochrony osób i mienia, bhp, p.poż. oraz przepisów porządkowych obowiązujących w siedzibie DORD.
3.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy.
3.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia.
3.7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu imiennych list osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z informacją dotyczącą zakresu wykonywanych przez nie czynności. Każdorazowe zmiany osób winny być wcześniej (najpóźniej dzień przed zmianą) zgłoszone w formie pisemnej osobie upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego (w umowie).
3.8. Usługa utrzymania czystości i porządku musi być realizowana w dniach i godzinach pracy Zamawiającego. Dostęp do pomieszczeń biurowych jest możliwy tylko w obecności pracownika.
3.9. Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą mogą dodać/zamienić/zrezygnować z części obowiązków wynikających z dodatkowych potrzeb.
3.10. Zaleca się, w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego.
3.11. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt do zaopatrzenia się w niezbędne narzędzia oraz sprzęt, odzież ochronną i roboczą, środki czystości, środki dezynfekujące, płyny do dezynfekcji różnych powierzchni (o zawartości ponad 70 % alkoholu), artykuły chemii gospodarczej, worki foliowe (do niszczarek, koszy na śmieci, do segregacji odpadów), papier toaletowy, jednorazowe ręczniki papierowe dostosowane do istniejących pojemników, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe, środki zapachowe (w tym aerozole), itp. w ilościach zapewniających niezakłócone funkcjonowanie, dobrych jakościowo.
3.12. Zamawiający wymaga by stosowane przez Wykonawcę środki czystości, dezynfekujące, higieniczne, zapachowe oraz worki na śmieci były ogólnodostępne na rynku, odpowiednie do rodzaju czyszczonych powierzchni oraz bezpieczne dla ludzi i otoczenia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i przepisami prawa.
3.13. Zamawiający wymaga, aby oferowany papier toaletowy całkowicie rozpuszczał się w wodzie. Wszelkie awarie sieci kanalizacyjnej powstałe na skutek użycia niewłaściwego papieru, dostarczonego przez Wykonawcę, mogą być podstawą do jego obciążenia kosztami naprawy.
3.14. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do jakości dostarczanych środków czystości oraz wszelkich materiałów niezbędnych do utrzymania obiektu w należytej czystości Wykonawca jest zobowiązany do ich zmiany na własny koszt w terminie 3 dni roboczych.
3.15. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do sprawowania w czasie sprzątania opieki nad mieniem Zamawiającego, znajdującym się w sprzątanych pomieszczeniach, właściwego zabezpieczenia pomieszczeń przed dostępem osób postronnych w czasie prowadzonych prac. Niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu zaobserwowanych lub spowodowanych uszkodzeń lub awarii.
3.16. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenia z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-bytowe i magazynowe.
3.17. Zamawiający zapewni Wykonawcy na własny koszt dostęp do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie DORD.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę, wpłynęła jedna oferta.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapyania o cenę na podstawie 69 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych (należą do nich usługi utrzymania czystości).
Usługi sprzątania powierzchni biurowych jako dobra popularne są szeroko na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Ponadto sposób ich wykonywania, przy zdefiniowanym przez Zamawiającego szczegółowym zakresie, będzie zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona.
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Podstawa prawna: art. 70 ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.