Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie DORD.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 774 67 70
faks: 71 774 67 99
e-mail: logistyka@word.wroc.pl
www: www.word.wroc.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie DORD.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OL-ZP/05/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: stałe, kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w siedzibie DORD położonej we Wrocławiu przy ul. Łagiewnickiej 12.
2. Opis przedmiotu zamówienia w tym charakterystyka obiektu i z zakres prac został określony w załączniku nr 1 do Wzoru umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Wymagania ogólne związane z przedmiotem zamówienia:
3.1. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę:
3.1.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga aby do realizacji niniejszego zamówienia, zostali skierowani wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
3.1.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej 2 osób w łącznym wymiarze minimum 2 etatów. Zamawiający nie określa wymiaru etatu dla poszczególnych osób.
3.1.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.
3.1.4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.
3.2. Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą świadczyć przedmiotowe usługi i odpowiada za jakość świadczonych usług.
3.4. Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów w zakresie ochrony osób i mienia, bhp, p.poż. oraz przepisów porządkowych obowiązujących w siedzibie DORD.
3.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy.
3.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia.
3.7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu imiennych list osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z informacją dotyczącą zakresu wykonywanych przez nie czynności. Każdorazowe zmiany osób winny być wcześniej (najpóźniej dzień przed zmianą) zgłoszone w formie pisemnej osobie upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego (w umowie).
3.8. Usługa utrzymania czystości i porządku musi być realizowana w dniach i godzinach pracy Zamawiającego. Dostęp do pomieszczeń biurowych jest możliwy tylko w obecności pracownika.
3.9. Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą mogą dodać/zamienić/zrezygnować z części obowiązków wynikających z dodatkowych potrzeb.
3.10. Zaleca się, w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego.
3.11. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt do zaopatrzenia się w niezbędne narzędzia oraz sprzęt, odzież ochronną i roboczą, środki czystości, środki dezynfekujące, płyny do dezynfekcji różnych powierzchni (o zawartości ponad 70 % alkoholu), artykuły chemii gospodarczej, worki foliowe (do niszczarek, koszy na śmieci, do segregacji odpadów), papier toaletowy, jednorazowe ręczniki papierowe dostosowane do istniejących pojemników, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe, środki zapachowe (w tym aerozole), itp. w ilościach zapewniających niezakłócone funkcjonowanie, dobrych jakościowo.
3.12. Zamawiający wymaga by stosowane przez Wykonawcę środki czystości, dezynfekujące, higieniczne, zapachowe oraz worki na śmieci były ogólnodostępne na rynku, odpowiednie do rodzaju czyszczonych powierzchni oraz bezpieczne dla ludzi i otoczenia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i przepisami prawa.
3.13. Zamawiający wymaga, aby oferowany papier toaletowy całkowicie rozpuszczał się w wodzie. Wszelkie awarie sieci kanalizacyjnej powstałe na skutek użycia niewłaściwego papieru, dostarczonego przez Wykonawcę, mogą być podstawą do jego obciążenia kosztami naprawy.
3.14. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do jakości dostarczanych środków czystości oraz wszelkich materiałów niezbędnych do utrzymania obiektu w należytej czystości Wykonawca jest zobowiązany do ich zmiany na własny koszt w terminie 3 dni roboczych.
3.15. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do sprawowania w czasie sprzątania opieki nad mieniem Zamawiającego, znajdującym się w sprzątanych pomieszczeniach, właściwego zabezpieczenia pomieszczeń przed dostępem osób postronnych w czasie prowadzonych prac. Niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu zaobserwowanych lub spowodowanych uszkodzeń lub awarii.
3.16. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenia z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-bytowe i magazynowe.
3.17. Zamawiający zapewni Wykonawcy na własny koszt dostęp do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie DORD.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę, wpłynęła jedna oferta.
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapyania o cenę na podstawie 69 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych (należą do nich usługi utrzymania czystości).
Usługi sprzątania powierzchni biurowych jako dobra popularne są szeroko na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Ponadto sposób ich wykonywania, przy zdefiniowanym przez Zamawiającego szczegółowym zakresie, będzie zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona.
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Podstawa prawna: art. 70 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.