To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Utrzymania Lasów i Parków Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Wałbrzychu (trzeci).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 611641-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 074 6650061, 8425008 (09)
faks: 746 650 062
e-mail: biuro@mzuk.com.pl
www: www.mzuk.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Utrzymania Lasów i Parków Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Wałbrzychu (trzeci).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 22/ZLiP/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem za stałe raty leasingowe w okresie 48 miesięcy z opcją wykupu.
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem w skład którego wchodzą:
1) fabrycznie nowy ciągnik rolniczy – 1 szt.,
2) fabrycznie nowy ładowacz czołowy – 1szt.,
3) fabrycznie nowa łyżka wielofunkcyjna 4w1 – 1 szt.
4) fabrycznie nowy chwytak do drewna – 1 szt.
Dostarczony osprzęt musi być kompatybilny z zaoferowanym ciągnikiem.
3.3. Wymagania dotyczące leasingu dla fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem:
3.3.1. Leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 851 z późn. zm.).
3.3.2. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 47 lub 48 miesięcznych równych rat leasingowych (zgodnie z ilością rat podaną przez wykonawcę w ofercie), licząc od protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń dostarczonego przedmiotu leasingu.
3.3.3. Raty leasingowe zostaną przedstawione przez Wykonawcę w harmonogramie spłat (należy dołączyć do oferty) jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu – płatność rat – do 25 dnia każdego miesiąca, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia.
3.3.4. Oprocentowanie stałe niezmienne w okresie obowiązywania umowy.
3.3.5. Opłata wstępna w wysokości 10% ceny netto nabycia przedmiotu leasingu, zostanie uiszczona przez Zamawiającego (leasingobiorcę), w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy przez obie strony. Opłata wstępna zostanie uiszczona przelewem z konta Zamawiającego (leasingobiorcy). Opłata wstępna nie może stanowić zabezpieczenia umowy
3.3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zakupu przedmiotu leasingu za kwotę w wysokości 6% wartości netto przedmiotu leasingu. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji zakupu nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność leasingu podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę za cenę wskazaną w ofercie, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Opłata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Zamawiający dopiero po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykupową, opiewającą na kwotę wykupu, która jest potwierdzeniem przeniesienia na niego prawa własności leasingowanego dobra.
3.3.7. Wykonawca (leasingodawca) jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia w ofercie harmonogramu rat leasingowych na cały okres obowiązywania umowy, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia.
3.3.8. Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca (leasingodawca).
3.3.9. Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3.3.10. Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na cesje praw wynikających z umowy na Bank Finansującego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 16.70.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 179941.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Europejski Fundusz Leasingowy S.A. – Lider Konsorcjum Ul. Legnicka 48 bud. C-D 54-202 Wrocław P.H.P.U. AGRO-MAT Andrzej Tracz – Partner Konsorcjum Braszowice 4b 57-200 Ząbkowice Śląskie
Email wykonawcy: joanna.holda@efl.com.pl
Adres pocztowy: ul. Legnicka 48 bud. C-D
Kod pocztowy: 54-202
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 221327.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 221327.73
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.