eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoUsługa cateringu dla wychowanków internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w okresie od 04.01.2021r. do 26.06.2021r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394620-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku:

Usługa cateringu dla wychowanków internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w okresie od 04.01.2021r. do 26.06.2021r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764227-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku, krajowy numer identyfikacyjny 18932200000000, Sandomierska 1, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 15 84 12 506
faks: 15 84 16 882
e-mail: m.kus@rceznisko.pl
www: www.rceznisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - szkoła ponadgimnazjalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa cateringu dla wychowanków internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w okresie od 04.01.2021r. do 26.06.2021r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SAG.26.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Usługa cateringowa dla wychowanków internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 26 czerwca 2021 r. ”Przedmiot zamówienia to usługa polegająca na świadczeniu usług cateringowych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu - na potrzeby wychowanków internatu – całodobowego wyżywienia składającego się
z I śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.
Zamawiający planuje, że: •Dziennie należy dostarczyć posiłki dla około 97 wychowanków internatu,•Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy telefonicznie w dniu poprzedzającym do wspólnie uzgodnionej godziny. •Dostawa posiłków będzie się odbywać począwszy od dnia 04 stycznia 2021 r. do 26 czerwca 2021 r, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki. Całodzienne wyżywienie dla około 72 osób całotygodniowo oraz dla około 25 osób od poniedziałku do czwartku całodzienne wyżywienie, natomiast w piątki lub dni poprzedzające dzień wolny dla około 25 osób bez podwieczorka i kolacji. •W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa posiłków odbędzie się o innych godzinach – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. •Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia, tygodniowy jadłospis wraz z podaniem gramatury oraz substancji lub produktów powodujących alergie lub reakcje nietolerancji. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości posiłków zgodnie z przedstawionym jadłospisem. •Jadłospis tygodniowy winien mieć wyszczególnioną i zaznaczoną tłustym drukiem kaloryczność posiłków. •Jadłospis winien posiadać wypisane składniki złożone produktów. •Posiłki muszą zawierać produkty ze wszystkich grup spożywczych. •Jeden raz w tygodniu powinna być ryba. •Jadłospis winien zawierać co najmniej 2 porcje mleka lub produktów mlecznych w ciągu dnia.
•Jadłospis powinien zawierać co najmniej jedną porcję z grupy: mięso, jaja, orzechy, nasiona strączkowe w ciągu dnia. •Warzywa lub owoce powinny być podawane do każdego posiłku tj. do 5 posiłków w ciągu dnia. •Co najmniej 1 porcja produktów zbożowych podawana do śniadania, obiadu i kolacji. •W ciągu tygodnia nie można podawać więcej niż 2 porcje potrawy smażonej. •Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. •Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 29 czerwca 2010 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzeniem z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach obowiązuje we wszystkich placówkach oświaty. •Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia młodzieży w wieku od 15 do 20 lat.
•Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. •Do przygotowania posiłków przewidzieć różnorodność zaoferowanych surówek lub jarzyn. •Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
•Temperatura gorących posiłków powinna wynosić odpowiednio:
- gorące zupy: +75oC
- gorące drugie dania: +630C
•Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. •Posiłki winny być dostarczane do internatu środkiem transportu Wykonawcy dopuszczonym decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia młodzieży, w specjalisty termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. •Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w obiekcie internatu realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. •Posiłki winny być podawane w naczyniach jednorazowych razem z workami do pakowania zużytych naczyń jednorazowych. •Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków wychowankom internatu. •Wykonawca zobowiązany jest do zabierania zużytych naczyń jednorazowych oraz sztućców
i odpadów pokonsumpcyjnych a także utylizację odpadów i śmieci. •Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym. •Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie młodzieży przed Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym. •W celu realizacji umowy, Wykonawcy zostaną udostępnione w internacie pomieszczenia niezbędne do wydawania posiłków oraz odbioru brudnych naczyń. •Wykonawca ponosi wszelkie szkody poniesione w trakcie użytkowania udostępnionych pomieszczeń. •Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu, transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionej młodzieży.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 299203.70 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 323140.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 323140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 323140.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.