To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 760149-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 41 36 76 720
faks: 41 36 76 917
e-mail: m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl
www: www.mzb.kielce.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZB/M.l.m. – II / 2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
1. Modernizacji lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz wewnętrznych instalacji
sanitarnych i elektrycznych wraz z robotami porządkowymi. Zakres prac obejmuje m.in. roboty: tynkarskie, stolarskie, podłogowe, posadzkarskie, okładzinowe, malarskie, szklarskie, zduńskie, instalacyjne sanitarne tj.: wodno- kanalizacyjne, gazowe, centralnego ogrzewania, wentylacyjne wraz z konieczną wymianą osprzętu, instalacyjne elektryczne z konieczną wymianą osprzętu i zabezpieczeń w lokalu mieszkalnym oraz roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem i przekazaniem tego materiału do utylizacji i uprzątnięciem terenu budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również usunięcie sadzy i neutralizację zapachów powstałych na
skutek pożarów w lokalach mieszkalnych oraz dezynsekcję lokali o powierzchni do 30 m2
(usunięcie insektów: pluskwy, prusaki, pchły itp.)
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą przedmiaru robót, który stanowi
Załącznik nr 10 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego
zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub
jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku
bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi
przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z
2019 r. poz. 1186 ze zm.).
Dezynsekcję, usunięcie sadzy i neutralizację zapachów po pożarach w lokalach mieszkalnych należy
wykonywać wyłącznie środkami zarejestrowanymi, mającymi zezwolenie na stosowanie na terenie RP
oraz posiadającymi atest i Karty Charakterystyki Produktu. .
4. W przypadku, gdy w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej
załącznikach tj. przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie
materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem
zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych.
Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i
urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie
powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe
odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał
(wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na
Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty
opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany
materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście
równoważne oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
5. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich
zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
6. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi
przepisami lub SIWZ, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub
odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące
przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancyjny
rozpoczyna bieg od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
8. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 6 osób wykonujących czynności w
zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj.: w szczególności 2 osoby wykonujące prace ogólnobudowlane,
2 osoby wykonujące prace sanitarne oraz 2 osoby wykonujące prace elektryczne. Wyżej wskazane
osoby mają być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami
objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych
stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do
umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie o którym mowa w niniejszym punkcie powyżej
przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia)
oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o
których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę
wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone
we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
9. Zamówienie będzie realizowane na terenie Miasta Kielce.
10. Lokale będą przekazywane Wykonawcy do modernizacji sukcesywnie, w miarę ich pozyskiwania.
W związku z powyższym Wykonawca musi być przygotowany na ewentualne prowadzenie prac
równocześnie w kilku lokalach.
11. Z dniem przekazania lokalu do modernizacji Wykonawca otrzyma uzgodniony zakres robót do
wykonania i książkę obmiarów oraz będzie zobowiązany do uzgadniania z Inspektorami Nadzoru
szczegółów dotyczących zakresu prac i innych spraw związanych z jakością wykonywanych robót.
12. Zakres wykonanych prac każdorazowo będzie rozliczany przez Zamawiającego na podstawie
kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o uzgodnione ceny jednostkowe zawarte w
kosztorysie ofertowym Wykonawcy i ilości rzeczywiście wykonanych robót, dla każdego lokalu
oddzielnie.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w
kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości maksymalnego wynagrodzenia
Wykonawcy.
14. W przypadku gdy Zamawiający zleci Wykonawcy mniejszy zakres remontów niż zostało określone w
kosztorysie ofertowym, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość robót.
15. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz
odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
16. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: przedmiar robót (kosztorys ślepy),
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy, stanowiące załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 925920.98 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MAX-BUD I” Paweł Kruk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rakowska 6B/4
Kod pocztowy: 25-209
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 486335.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 754437.24
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa tłumaczeniowa dokumentów administracyjnych
- USŁUGA REALIZACJI BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "KONDYCJA SEKTORA EKONOMII SPOŁECZNEJ W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM".
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Sukcesywne dostawy pasków testowych do glukometrów dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Dygasińskiego i Obrońców Westerplatte w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zagórz, dawny zespół klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.