To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ŁĄCZNEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 615885-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: (41)2548221
faks: (41)2548221
e-mail: splaczna@gmail.com
www: https://zs-placzna.edupage.org/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ŁĄCZNEJ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: Część I świeże warzywa i owoce - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 9.00. II wyroby piekarskie - codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 8.00.
Część III mrożone artykuły spożywcze - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00. Część IV jaja kurze świeże - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00. Część VI mięso świeże, wędliny i drób - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00. Część VII mleko i produkty mleczarskie - codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku do godz. 8.00.
Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie, oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru do chwili odebrania towaru przez zamawiającego. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13647.62 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ANDRZEJ WÓJCIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: BIELINY, PORĄBKI 105
Kod pocztowy: 26-004
Miejscowość: BIELINY
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14330.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14330.00
Waluta: PLN
NAZWA: WYROBY PIEKARSKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10344.57 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PIEKARNIA JEDYNKA S.C FORNALIK ANDRZEJ, FORNALIK EWA, LASOTA HUBERT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SUCHEDNIÓW, UL. BODZENTYŃSKA 12
Kod pocztowy: 26-130
Miejscowość: SUCHEDNIÓW
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10861.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11139.40
Waluta: PLN
NAZWA: MROŻONE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20333.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: INTERPOLAR MAGDALENA MARKIEWICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: KIELCE, UL. WIEJSKA 55
Kod pocztowy: 25-319
Miejscowość: KIELCE
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22295.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31863.20
Waluta: PLN
NAZWA: JAJA KURZE ŚWIEŻE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1447.62 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MIR ROBERT GUCA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: KIELCE, ALEJA GÓRNIKÓW STASZICOWSKICH 126
Kod pocztowy: 25-808
Miejscowość: KIELCE
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1558.00
Waluta: PLN
NAZWA: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SYPKIE, KONCENTRATY, PRZYPRAWY, DESERY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32162.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MIR ROBERT GUCA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: KIELCE, ALEJA GÓRNIKÓW STASZICOWSKICH 126
Kod pocztowy: 25-808
Miejscowość: KIELCE
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34229.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 46912.93
Waluta: PLN
NAZWA: MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY, DRÓB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 81898.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MARLEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ŁĄCZNA, ZAGÓRZE 77
Kod pocztowy: 26-140
Miejscowość: ŁĄCZNA
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 85993.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 85993.60
Waluta: PLN
NAZWA: MLEKO I PRODUKTY MLECZARSKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16845.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MIR ROBERT GUCA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: KIELCE, ALEJA GÓRNIKÓW STASZICOWSKICH 126
Kod pocztowy: 25-808
Miejscowość: KIELCE
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17687.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18128.00
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.