eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa zabezpieczenia 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich obsługą serwisową oraz obsługą serwisową przenośnych kabin WC stanowiących własność Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394812-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku:

Usługa zabezpieczenia 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich obsługą serwisową oraz obsługą serwisową przenośnych kabin WC stanowiących własność Zamawiającego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763570-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 20068982800000, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 261 398 839
faks: 261 398 813
e-mail: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

adres profilu nabywcy: https://25wog.wp.mil.pl/pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - WOJSKO

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zabezpieczenia 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich obsługą serwisową oraz obsługą serwisową przenośnych kabin WC stanowiących własność Zamawiającego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 47/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich obsługą serwisową oraz obsługą serwisową przenośnych kabin WC stanowiących własność Zamawiającego. Usługa powinna być wykonana zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz prawem lokalnym gminy, w zależności od miejsca realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Ochrony Środowiska i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. I. Wyposażenie przenośnych urządzeń sanitarnych przedstawia Tabela nr 1. II. Zakres usług przedstawia Tabela nr 2. III. Orientacyjny harmonogram realizacji usługi zabezpieczenia wojska w przenośne urządzenia sanitarne w 2021 r. przedstawia Tabela nr 3. IV. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostarczenia, ustawienia lub przestawienia przenośnych urządzeń sanitarnych w miejsca wskazane przez Zamawiającego i pełne przygotowanie ich do użytku w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego lub w terminie wskazanym w zgłoszeniu od przedstawiciela Zamawiającego, 2) obsługi serwisowej przenośnych urządzeń sanitarnych w ciągu 24 godzin, liczonych od otrzymania zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego lub w terminie wskazanym w zgłoszeniu od przedstawiciela Zamawiającego, 3) odbioru przenośnych urządzeń sanitarnych w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia odbioru od przedstawiciela Zamawiającego lub w terminie wskazanym w zgłoszeniu od przedstawiciela Zamawiającego, 4) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa dotyczących wykonywanej usługi w zakresie ochrony środowiska, ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 5) wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością i dokładnością, 6) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019.0.742), 7) w okresie trwania umowy, zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń niezależnie od warunków atmosferycznych. Każda usługa będzie zgłaszana z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem przez przedstawiciela Zamawiającego. Wraz z każdym zgłoszeniem telefonicznym zostanie wysłane (to samo) zgłoszenie faxem lub emailem, ze wskazaniem termin-u/-ów, miejsc/-a i zakresu realizacji usługi. Na podstawie wysłanych faxem lub mailem zgłoszeń będzie weryfikowany zakres wykonanych usług. V. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych: 1) Pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych, 2) rezystancji izolacji, 3) zabezpieczeń różnicowo-prądowych. VI. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz dysponować przeszkolonym personelem pozwalającym na: 1) transport, ustawienie i podłączenie poszczególnych urządzeń sanitarnych w czasie i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) wykonywanie serwisowania urządzeń sanitarnych w ciągu 24 godzin od otrzymania poprzez email lub fax zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Oferowane urządzenia sanitarne powinny być wyposażone w kompletne, sprawne urządzenia zapewniające ich bezawaryjne i bezpieczne użytkowanie. Zamawiający nie zapewnia dźwigu i samochodu do przewozu i ustawienia kontenerów sanitarnych. Samochody przeznaczone do realizacji usługi powinny być pojazdami o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz być wyposażone w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie środki techniczne do realizacji niniejszej umowy umożliwiające dojazd do miejsca realizacji usługi po nieutwardzonych drogach. 3) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi zabezpieczenia przenośnych urządzeń sanitarnych. a) W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. b) Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniających ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega zanonimizowaniu. c) W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonania poszczególnych prac Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami. d) Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. e) Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. c) i d) stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z § 10 ust. 2 pkt. 10 niniejszej umowy. f) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zadaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taka samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonania prac. Usługa będzie realizowana w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.40.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 305385.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: WC SERWIS Sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szybowa 2 41-808 Zabrze
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 329816.34

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 329816.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 378023.22
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.