eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu: "Tłumaczymy żywioły" - projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394909-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu:

Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu: "Tłumaczymy żywioły" - projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605528-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540224929-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 367515441, Lelewela 9, 45-856 Opole, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 774745172
e-mail: szkola@psp33.opole.pl
www: http://www.psp33.opole.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu: "Tłumaczymy żywioły" - projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PSP33.10-26.10.20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej w podziale na cztery [ 4 ] części: 1) Część nr 1: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem; 2) Część nr 2: Zakup 20 aparatów fotograficznych; 3) Część nr 3: Zakup 20 kamer; 4) Część nr 4: Zakup drukarki 3d z osprzętem – 1 komplet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dla Części nr 1 – Załącznik nr 1A do SIWZ; b) dla Części nr 2 – Załącznik nr 1B do SIWZ; c) dla Części nr 3 – Załącznik nr 1C do SIWZ; d) dla Części nr 4 – Załącznik nr 1D do SIWZ Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określono w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj.: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W Części nr 1: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 30.000 zł brutto, podczas gdy oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 36 892,00 zł brutto.

Uwzględniając powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w wymienionej wyżej części, ponieważ kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia jest niewystarczająca do sfinansowania przedmiotowego zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup 20 aparatów fotograficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12580.47 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kośnego 50
Kod pocztowy: 45-372
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17980

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16605
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18474.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zakup 20 kamer

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w Części nr 3: Zakup 20 kamer – zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ w dniu 02.12.2020 r. Najkorzystniejszą ofertą była oferta Wykonawcy BEIKS Machulski Sp.j. (ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik).

Pismem z dnia 07.12.2020 r. Wykonawca BEIKS Machulski Sp.j. (ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik) wskazał, iż nie jest w stanie zrealizować przedmiotu zamówienia na warunkach wynikających z oferty, na podstawie której Wykonawca ten został uznany jako najkorzystniejszy, w związku z czym Zamawiający uznał, iż Wykonawca BEIKS Machulski Sp.j. (ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik) uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o czym mowa w art. 94 ust. 3 ustawy.

Mając na uwadze powyższe oraz fakt, iż w Części nr 3: Zakup 20 kamer – zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ nie złożono więcej ofert, tym samym Zamawiający nie ma możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, a także nie zaistniały, w tej części, przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 lub ust. 1a ustawy – Zamawiający informuje, że nie udzielono zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania w Części nr 3: Zakup 20 kamer – zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zakup drukarki 3d z osprzętem – 1 komplet

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11490 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BEIKS Machulski Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 18
Kod pocztowy: 23-204
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18100

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16692
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25900.18
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.