To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
"Utrzymanie i konserwacja wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność Gminy Łódź"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 759286-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 6384959, 6384911
faks: 42 638-49-58
e-mail: k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
www: www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Utrzymanie i konserwacja wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność Gminy Łódź"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDiT-DZ.2620.52.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest
usługa utrzymania i konserwacji wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność
Gminy Łódź. Urządzenia oświetleniowe będą funkcjonować w niezależnych obwodach instalacji oświetleniowych
stanowiących własność Gminy Łódź. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie
Przedmiotu Zamówienia - Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy - Tom III SIWZ. 2.Zamawiający
zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, Formularzach cenowych stanowiących
opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez
konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy
referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza metody,
materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu
zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez
dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów
użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości
techniczne oraz że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego
w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i
wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne,
użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe,
patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają
jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3. W ofercie można przyjąć
metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach
technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom,
materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla,
iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w
stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia
za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 4.Wykonawca, który
oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie
przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku
Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz
z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe / specyfikacje techniczne /opisy itp.5.Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, by czynności w zakresie realizacji
zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę, w tym: a) 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) 2 osoby
posiadające świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
do 1kV na stanowisku eksploatacji, c) 1 osobę posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do
zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku dozoru. 6.Wymagania, o których
mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 5. powyżej oraz w Tomie
III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania
zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu
niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą
wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej
czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 429633.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SERWISDROGOWY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy: serwisdrogowy@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Stefańskiego 2
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 457660.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 475510.56
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostęp do usług sportowych i rekreacyjnych w postaci pakietu sportowego w formie abonamentu
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla obiektów Miejskiego Centrum Medycznego "Polesie" w Łodzi
- Usługa szkolenia pn. "Nowoczesne metody montażu, demontażu i napraw współczesnych (...)
- Świadczenie usług pralniczych dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie konserwacji, obsługi serwisowej, oraz usuwania awarii, systemów oddymiania w budynkach mieszkalnych oraz kontroli tlenku węgla w garażach samochodowych w budynkach.
- Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych.
- Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików, a także przeglądy i konserwacja urządzeń na placach zabaw w kompleksach leśnych m.st. Warszawy.
- Wykonanie przeglądu okresowego wyposażenia technologicznego myjni pojazdów w m. Karliki, Świętoszów i Bolesławiec
- PRZEGLĄD, KONSERWACJA I NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ORAZ CHŁODNICZEGO
- Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.