eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Utrzymanie i konserwacja wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność Gminy Łódź"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510395105-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu:

"Utrzymanie i konserwacja wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność Gminy Łódź"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759286-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, krajowy numer identyfikacyjny 47317005200000, ul. Piotrkowska 173, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 6384959, 6384911
faks: 42 638-49-58
e-mail: k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
www: www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie i konserwacja wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność Gminy Łódź"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDiT-DZ.2620.52.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest
usługa utrzymania i konserwacji wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność
Gminy Łódź. Urządzenia oświetleniowe będą funkcjonować w niezależnych obwodach instalacji oświetleniowych
stanowiących własność Gminy Łódź. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie
Przedmiotu Zamówienia - Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy - Tom III SIWZ. 2.Zamawiający
zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, Formularzach cenowych stanowiących
opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez
konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy
referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza metody,
materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu
zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez
dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów
użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości
techniczne oraz że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego
w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i
wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne,
użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe,
patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają
jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3. W ofercie można przyjąć
metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach
technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom,
materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla,
iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w
stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia
za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 4.Wykonawca, który
oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie
przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku
Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz
z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe / specyfikacje techniczne /opisy itp.5.Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, by czynności w zakresie realizacji
zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę, w tym: a) 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) 2 osoby
posiadające świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
do 1kV na stanowisku eksploatacji, c) 1 osobę posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do
zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku dozoru. 6.Wymagania, o których
mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 5. powyżej oraz w Tomie
III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania
zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu
niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą
wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej
czynności w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 429633.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SERWISDROGOWY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy: serwisdrogowy@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Stefańskiego 2
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 457660.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 457660.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 475510.56
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.