eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-ZdrójKonserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i parku Leśnego w Polanicy-Zdroju w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 stycznia 2023r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395242-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Gmina Miejska Polanica-Zdrój:

Konserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i parku Leśnego w Polanicy-Zdroju w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 stycznia 2023r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615867-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540534899-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Polanica-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 89071794100000, ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 748 680 600
faks: 0-74 86 810 46
e-mail: architektura@polanica.pl
www: www.bip.polanica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i parku Leśnego w Polanicy-Zdroju w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 stycznia 2023r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AM-ZP.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przez prowadzenie konserwacji i utrzymania Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w
Polanicy-Zdroju rozumie się w szczególności:
a) wszelkie prace ogrodnicze związane z utrzymaniem żywopłotów, krzewów, roślin okrywowych i cebulowych, kwietników, gazonów,
b) pielęgnację skupiny różaneczników i azalii,
c) koszenie trawników z wywozem biomasy,
d) wiosenne i jesienne grabienie liści wraz z ich wywozem,
e) letnie i zimowe utrzymywanie w czystości terenu parku,
f) przycinkę drzew i krzewów w celu odsłonięcia lamp oświetleniowych, znaków drogowych i drogowskazów, tablic informacyjnych, usunięcia gałęzi kolidujących ze strefą przechodniów,
g) utrzymanie w czystości elementów małej architektury,
h) eksploatację systemów nawadniających.

Opisy, wielkość przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 11 i 12 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 556478.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AP Arkadiusz Tymiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 15, 57-500 Bystrzyca Kłodzka
Kod pocztowy: 57-500
Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 600996.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 479858.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 727726.53
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.