To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Dostawa drobiu i wędlin drobiowych, mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 612913-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 544 471; 261 544 261
faks: 261 544 332; 261 544 111
e-mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
www: www.33bltr.wp.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa drobiu i wędlin drobiowych, mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 26/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i wędlin drobiowych, mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu oraz dla 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 4 zadania: Zadanie nr 1: dostawa drobiu i wędlin drobiowych do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2A do SIWZ – „Formularz cenowy” oraz załącznik 3A do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” Zadanie nr 2: dostawa drobiu i wędlin drobiowych do 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2B do SIWZ – „Formularz cenowy” oraz załącznik 3B do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” Zadanie nr 3: dostawa mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2C do SIWZ – „Formularz cenowy” oraz załącznik 3C do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” Zadanie nr 4: dostawa mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych do 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2D do SIWZ – „Formularz cenowy” oraz załącznik 3D do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 3.1. Miejsce dostaw: • dla zadania nr 1 i 3 - Magazyn żywnościowy 33. BLTr ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz - ilości dostaw określone zostały w załączniku nr 2A oraz 2C do SIWZ • dla zadania nr 2 i 4 - Magazyn żywnościowy 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie (63-200), ul. Wojska Polskiego 71 - ilości dostaw określone zostały w załączniku nr 2B oraz 2D do SIWZ 3.2. Częstotliwość dostaw: Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie w dni robocze w godzinach od 07:30 do 11:00, na podstawie pisemnego zamówienia składanego faksem lub e-mailem przez danego odbiorcę z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 3.3. Ilość i wartości towarów określone w umowie są planowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia, w formie pisemnej, przyjętych w umowie ilości, wartości dostaw w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmniejszenie stanów osobowych). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości i wartości dostaw. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez okres realizowania przedmiotu zamówienia, aktualnych dokumentów: a) potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP. b) aktualnej decyzji administracyjnej: • powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753 ze zm.) lub • właściwego organu państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) , lub • zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2007 r. Nr 106 poz. 730 ). c) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane lub/ i dostarczone, sprzedane przez Wykonawcę na kwotę równą lub wyższą wartości zawartej umowy przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 4.1. Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2D do SIWZ, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) ilości towarów, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania. 4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. 4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 90% każdej z pozycji asortymentowej wynikającej z formularza cenowego Wykonawcy. 4.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4.5. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy. 5. Standardy jakościowe zostały określone szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach nr 3A-3D do SIWZ. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.11.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawa drobiu i wędlin drobiowych do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28402.03 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SOKOŁÓW Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja 550-lecia 1
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27529.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27529.64
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa drobiu i wędlin drobiowych do 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5372.95 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SOKOŁÓW Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja 550-lecia 1
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5622.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5622.54
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 137509.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPHU JOHN Paweł John
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grotniki ul. Źródlana 5
Kod pocztowy: 64-140
Miejscowość: Włoszakowice
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 165669.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 218577.14
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych do 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28015.81 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPHU JOHN Paweł John
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grotniki ul. Źródlana 5
Kod pocztowy: 64-140
Miejscowość: Włoszakowice
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27830.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34201.39
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawy mięsa i wędlin, w podziale na 4 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Dostawa mięsa i wędlin (na 12 miesięcy)
- dostarczenie mięsa wołowego, podrobów wołowych, cielęciny, wieprzowiny i podrobów wieprzowych; wędlin podrobowych, wołowych i wieprzowych; drobiu i wędlin drobiowych do jednostek wojskowych i poligonów.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.