To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Działalności Dodatkowej PWK OHP w Tczewie i Człuchowie w roku 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614753-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 583 017 916
faks: 583 017 916
e-mail: pomorska@ohp.pl
www: http://www.pomorska.ohp.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Działalności Dodatkowej PWK OHP w Tczewie i Człuchowie w roku 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PWK.ZOAiZP.271.07.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna „Sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Działalności Dodatkowej PWK OHP w Tczewie
i Człuchowie w roku 2021”.
1. Przedmiot zamówienia podzielono na części - na 29 zadań.
Zadania 1 - 14 Tczew
Numer Zadania Rodzaj produktów/zadanie
1 owoce świeże
2 owoce przetworzone
3 warzywa świeże
4 warzywa przetworzone
5 mrożonki
6 jajka
7 mięso i produkty mięsne
8 ryby i przetwory konserwowe
9 różne produkty spożywcze - pieczywo
10 produkty skrobi - mąka
11 różne produkty spożywcze
12 olej i tłuszcze roślinne
13 produkty mleczarskie
14 napoje
Zadania 15-31 Człuchów
Numer zadania Rodzaj produktu/zadania
15 owoce świeże
16 owoce przetworzone
17 warzywa świeże
18 warzywa przetworzone
19 mrożonki
20 jajka
21 mięso i produkty mięsne
22 ryby i przetwory rybne
23 różne produkty spożywcze - pieczywo
24 produkty skrobi - mąka
25 różne produkty spożywcze
26 oleje i tłuszcze roślinne
27 produkty mleczarskie
28 napoje
29 drób
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt
do Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Tczewie przy ulicy Sobieskiego 10 (zadania 1-14) oraz do Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Człuchowie przy ulicy Kusocińskiego 4 (zadania 15-29). Dokładne miejsce na terenie OSiW Tczew i OSiW Człuchów wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Środek transportowy wykorzystywany przez Wykonawcę do dostawy musi być przystosowany i spełniający niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
4. Każdy z artykułów żywnościowych powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie odbywać się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę, ilość, rodzaj asortymentu złożonego pisemnie, faksem lub telefonicznie.
5. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
a) Zamawiający powiadomi telefonicznie, mailem lub pisemnie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości,
b) dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 5ºº do 14ºº, na podstawie zamówienia cząstkowego.
6. Artykuły żywnościowe muszą spełniać normy jakościowe oraz być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do spożycia.
7. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczonych artykułów. Każda dostawa artykułów żywnościowych wymaga załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
8. Wykonawca użyczy nieodpłatnie potrzebnych ewentualnie pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów żywnościowych na okres do następnej dostawy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określone ilości w zadaniach.
10. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie
za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym.
12. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakościowej i ilościowej dostarczonych artykułów i dostarczenia nowej partii artykułów do OSiW Tczew i OSiW Człuchów w dniu złożenia reklamacji.
13. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
14. W przypadku niedostarczenia artykułów żywnościowych w wyznaczonym terminie
i czasie lub dostarczenia artykułów niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru u innego dostawcy, a kosztami zakupu (faktura VAT/rachunek) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie.
15. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy, przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu.
16. Wykonawca ma obowiązek wystawienia faktury oddzielnie na każde cząstkowe zamówienie.
17. Ze względu na pandemię COVID-19 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, to jest możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów żywnościowych w stosunku do podanych w formularzu ofertowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp może zostać pomniejszony o nie więcej niż 50% ogólnej wartości to znaczy zostanie zrealizowany w co najmniej 50% wartości zamówienia.
18. Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej (PLN).
19. Każdy Wykonawca może zaproponować tylko i wyłącznie jedną cenę i nie może
jej zmieniać w trakcie trwania umowy, za wyjątkiem sytuacji opisanych we wzorze umowy i SIWZ.
20. Ceny podane w formularzu oferty powinny być jednoznaczne i określone do dwóch miejsc
po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
21. Wykonawca określając cenę realizacji całego zadania poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ
i we wzorze umowy oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca
z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.
22. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w druku formularza oferty spowoduje odrzucenie oferty.
23. Cena brutto będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
24. Do porównania ofert zostanie wzięta łączna cena brutto za wykonanie całości zadania.
25. Zadania wraz z planowanymi ilościami oraz wykazem poszczególnych pozycji zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1 - owoce swieże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 261.79 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 261.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 261.79
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 2 - owoce przetworzone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 236.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 236.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 236.59
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 3 - warzywa świeże
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
NAZWA: Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 799.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 799.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 799.59
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 5 - mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 191.06 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 191.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 191.06
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 6 - jajka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 210.57 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 210.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 512.20
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 7 - mieso . produkty mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3146.89 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3146.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3146.89
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 997.56 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 997.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 997.56
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 9 - rózne produkty spożywcze - pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 271.95 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 271.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 271.95
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 391.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 391.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 391.30
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 11 - rózne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2031.71 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2031.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2031.71
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 12 - oleje i tłuszcze roślinne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 221.87 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 221.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 221.87
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 628.49 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 628.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 628.49
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 14 - napoje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 155.45 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 155.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 155.45
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 15 - owoce swieże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 201.89 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 201.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 201.89
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 16 - owoce przetworzone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 236.76 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 236.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 236.76
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 17 - warzywa świeże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1354.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1354.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1354.90
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 18 - warzywa przetworzone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 354.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 354.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 354.12
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 19 - mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 193.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 193.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 193.90
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 20 - jajka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 199.19 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 199.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 199.19
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 21 - mieso . produkty mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4241.99 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4241.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4241.99
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanier nr 22 - ryby i przetwory rybne konserwowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 655.87 PlN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 655.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 655.87
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 23 - rózne produkty spożywcze pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 665.73 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 665.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 665.73
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 24 - produkty skrobi - mąka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 202.93 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 202.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 202.93
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 25 - rózne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1575.27 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1575.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1575.27
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 26 - oleje i tłuszcze roślinne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121.44 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 121.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 121.44
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 27 - produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1855.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1855.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1855.60
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 28 - napoje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 274.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 274.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 274.67
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 29 - drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 711.18 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 711.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 711.18
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wektorowego analizatora sieci wraz z kalibratorem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG TECHNICZNYCH - OT, NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ KPP W CHOJNICACH, TCZEWIE, BYTOWIE I SZTUMIE PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wiaty rowerowej, podestu rekreacyjnego i siłowni zewnętrznej przy budynku MWB UG i GUM przy ul. Abrahama 58 w Gdańsku.
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2025 Etap V
- System dokumentacji żeli z transiluminatorem UV, chemiluminescencją Western Blot, z oprogramowaniem do analizy żeli
- Malowanie pokoi biur., gab. lek., korytarzy i kl. schodowych - O/Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej (cz. I) Remont pokoi biurowych, korytarzy, kl. schod., Sali szkol. i SOK - I/Starogard Gdański (cz. II)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.