Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Sprzedaż i dostawa artykułów chemicznych na rok 2021 dla Urzędu Miejskiego w Piastowie oraz jednostek organizacyjnych Miasta Piastowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 764729-N-2029
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 723 01 05
faks: 22 723 01 05
e-mail: zamowieniapubliczne@piastow.pl
www: www.piastow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sprzedaż i dostawa artykułów chemicznych na rok 2021 dla Urzędu Miejskiego w Piastowie oraz jednostek organizacyjnych Miasta Piastowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy polegające na Sprzedaży i dostawie artykułów chemicznych dla Urzędu Miejskiego w Piastowie oraz jednostek organizacyjnych Miasta Piastowa (Centrum Usług Oświatowych, Przedszkole Miejskie Nr 1, Przedszkole Miejskie Nr 2, Przedszkole Miejskie Nr 3, Przedszkole Miejskie Nr 4, Szkoła Podstawowa Nr 1, Szkoła Podstawowa Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 3, Szkoła Podstawowa Nr 4, Szkoła Podstawowa Nr 5, Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza) . Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacjach asortymentowo - cenowych oraz w Projekcie umowy stanowiącym załączniki do niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy– osoby, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych: pakowacze, magazynierzy, kierowcy na cały okres realizacji umowy. Zamawiający wymaga, by ww. czynności o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; Obowiązki Wykonawcy w zakresie o którym mowa, określone są w Projekcie umowy. W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości kreślonej w § 13 ust. 1 pkt 9 Projektu umowy. Składając ofertę Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia w ramach danej części, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymogów dotyczących zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w miejscu wykonywania świadczenia objętego nin. postępowaniem. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w Projekcie umowy stanowiacym załączniki do niniejszej SIWZ . Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie w zakresie opisanym w specyfikacji asortymentowej. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Należy przyjąć jako wiążący najszerszy zakres któregokolwiek dokumentu. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, technologii lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważne”. Wszelkie ewentualne nazwy własne produktów i materiałów oraz technologie przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.83.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 130405.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.H. EWAPOL Józej Kwiatkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sonaty 2/402
Kod pocztowy: 02-744
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 135726.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 179678.41
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PIASTOWA
- Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie Miasta Piastowa
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Oddział żłobkowy przy Przedszkolu Nr 4 w Piastowie"
więcej: przetargi w Piastowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- "Dostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.